[all NG] Silniczek krokowy - jego sterowanie, napiecie zmien
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
problem chyba rozwiazany , sonda była sprawna ale ktos do grzałki sondy doczepil przewod ktory nie wiadomo do czego jest (jakis dodatkowy) i kable poskrecal tak ze robilo sie przebicie az do dzis. Zaczeło caly czas wywalac 2 bezpieczniki od grzalki sondy i sterownika. Po paru probach zaczeło sie kopcic z kabli. Elektryk wymienil kawalek wiazki , sprawdzil sonde , wyregulowal gaz i pb jeszcze raz. Przestały falowac oborty na gazie nie szarpie i dosyc duzo dzisiaj jezdzilem i nic sie nie dzialo
Panowie mam prośbę.
W jaki sposób sprawdzić potencjometr przepustnicy , czy jest obwód zamknięty.
Tzn w którą wtyczkę wpiąć się miernikiem dokladnie i jakie ma być napięcie i proszę napisać czy podczas wlączonego zaplonu czy tez po zwyklym wlozeniu kluczyka ?
Bo u mnie jak podepne wtyczkę do krokowca to spadają obroty do samego dolu, a z odpietą wtyczką chodzi i na gazie i na pb .
I wydaje mi się że jest problem z tym że obwód się nie zamyka.
W jaki sposób sprawdzić potencjometr przepustnicy , czy jest obwód zamknięty.
Tzn w którą wtyczkę wpiąć się miernikiem dokladnie i jakie ma być napięcie i proszę napisać czy podczas wlączonego zaplonu czy tez po zwyklym wlozeniu kluczyka ?
Bo u mnie jak podepne wtyczkę do krokowca to spadają obroty do samego dolu, a z odpietą wtyczką chodzi i na gazie i na pb .
I wydaje mi się że jest problem z tym że obwód się nie zamyka.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
W NG niema potencjometru na przepustnicy, są dwa włączniki - zamkniętej i otwartej przepustnicy.
Tu: http://a6klub.pl/pliki//www.centrum.aud ... niczny.doc masz opisane jak sprawdzić czujnik zamkniętej przepustnicy i inne rzeczy wpływające na prace silniczka krokowego.
Sprawdź jeszcze czy gdy silnik pracuje masz 12V na środkowym pinie wtyczki włączników przepustnicy.
Tu: http://a6klub.pl/pliki//www.centrum.aud ... niczny.doc masz opisane jak sprawdzić czujnik zamkniętej przepustnicy i inne rzeczy wpływające na prace silniczka krokowego.
Sprawdź jeszcze czy gdy silnik pracuje masz 12V na środkowym pinie wtyczki włączników przepustnicy.