[ACE] zmiana na digifanta
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Tak ADL łatwiej przeszczepisz dodatkowo bez wymiany aparatu zapłonowego. I tak wszystko możesz podczipować na wałkach z ABF i już masz 150 - 160 KM.
Sterownik od ABF'a też sie da zaszczepić ale trzeba zrobić czujnik położenia wału. Oczywiście pomijam włożenie wału od ABF i nafrezowanie bloku, coprawda da sie ale to za dużo roboty. Można natomiast wsadzić obudowę uszczelniacza wału z zintegrowanym czujnikiem położenia wału od strony skrzyni. Występowało to w którymś TDI'ku. Ale trzeba jeszcze zrobić przepustnice na TPS z ABF'a lub samą z ABF'a zmienić aparat zaponowy.
Ani ADL ani ABF nie mają przepływomierza prosze nie mieszać w temacie, plus jest tego taki że w dolocie nie ma żadnej rystrykcji i znacząco sie poprawia przepływ.
Dla przykładu każdy wie jak wygląda przekrój blosa, otóż ABF na blosie ma 10KM mniej niż bez wiec dla tego motoru ważna jest przepustowość dolotu. Teraz pomyślcie jakie opory stawia klapa przepływomierza mechanicznego czy zwykłego bo to też jest zmniejszenie średnicy.
Jeszcze w kwesti przepływów, każdy z użytkowników 16V w golfach mówi o poprawie dynamiki po rozwierceniu przepustnicy a ten silnik ma tylko 150KM dlatego np. w AAH jak i innych silnikach na 2 klapkowej przepustnicy pierwszą rzeczą jaką bym zrobił, to usuniece zwężki w dolocie bo to naprawde muli.
Tak wygląd amoja ori przepustnica z silnika PL po polerce:
A tak ori z AAH
http://allegro.pl/przepustnica-audi-100 ... 20132.html
chyba cos to nie gra?
Sterownik od ABF'a też sie da zaszczepić ale trzeba zrobić czujnik położenia wału. Oczywiście pomijam włożenie wału od ABF i nafrezowanie bloku, coprawda da sie ale to za dużo roboty. Można natomiast wsadzić obudowę uszczelniacza wału z zintegrowanym czujnikiem położenia wału od strony skrzyni. Występowało to w którymś TDI'ku. Ale trzeba jeszcze zrobić przepustnice na TPS z ABF'a lub samą z ABF'a zmienić aparat zaponowy.
Ani ADL ani ABF nie mają przepływomierza prosze nie mieszać w temacie, plus jest tego taki że w dolocie nie ma żadnej rystrykcji i znacząco sie poprawia przepływ.
Dla przykładu każdy wie jak wygląda przekrój blosa, otóż ABF na blosie ma 10KM mniej niż bez wiec dla tego motoru ważna jest przepustowość dolotu. Teraz pomyślcie jakie opory stawia klapa przepływomierza mechanicznego czy zwykłego bo to też jest zmniejszenie średnicy.
Jeszcze w kwesti przepływów, każdy z użytkowników 16V w golfach mówi o poprawie dynamiki po rozwierceniu przepustnicy a ten silnik ma tylko 150KM dlatego np. w AAH jak i innych silnikach na 2 klapkowej przepustnicy pierwszą rzeczą jaką bym zrobił, to usuniece zwężki w dolocie bo to naprawde muli.
Tak wygląd amoja ori przepustnica z silnika PL po polerce:
A tak ori z AAH
http://allegro.pl/przepustnica-audi-100 ... 20132.html
chyba cos to nie gra?
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2012, 12:04 przez marszall, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
ja myśle ze poniżej 1500 bym zrobił na gotowo, zalezy jaka fantazja
przykładowo ceny gratów: listwa ok 40PLN, przedłużki 80, rura dolot z 60, komp 200 wtryski to juz zależy, ale może sie udać kupić z listwą od 1.8T i pasują, i jakies duperele.
ogólnie wtryski, kompa, copot to najlepiej kupić w komplecie, ja razem z wiązką listwą z g60 i regulatorem dałem 350 PLN
czipa jak co to mam;) wiec po kosztach
przykładowo ceny gratów: listwa ok 40PLN, przedłużki 80, rura dolot z 60, komp 200 wtryski to juz zależy, ale może sie udać kupić z listwą od 1.8T i pasują, i jakies duperele.
ogólnie wtryski, kompa, copot to najlepiej kupić w komplecie, ja razem z wiązką listwą z g60 i regulatorem dałem 350 PLN
czipa jak co to mam;) wiec po kosztach