Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Coupe AAH] Gdzie przenieść reduktor LPG?

Wszystko co związane z LPG
Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

[Coupe AAH] Gdzie przenieść reduktor LPG?

Post autor: shellah » 06 maja 2012, 17:02

Witam.
Kiedyś zadawałem pytanie bo przymierzałem się do wstawienia ori puchy filtra powietrza ale nie dostałem dobrej podpowiedzi :-( teraz już mam puszkę i filtr więc pytam tutaj wszystkich posiadaczy v-ek z instalacją lpg gdzie i jak macie zamontowany reduktor?
Tutaj foto:
Obrazek Obrazek
Wiem że reduktor nie może być równolegle do kierunku jazdy.Jakieś pomysły :?:

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 06 maja 2012, 20:54

Chyba masz klimę... Jakbyś nie miał by się może dało upchnąć przy prawym kielichu przy ścianie grodziowej.
Pod przewodami od klimy może dałoby się upchnąć coś mniejszego, bo to bydle BRC ciężko będzie. Jeszcze niektórzy wsadzają go w okolicach pompy ABSu.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 06 maja 2012, 21:00

Ja mam przykrecony reduktor pod filtrem powietrza tam na dole jest na podłuznicy takie wolne miejsce i mozna tam upchnac, co prawda ja mam ABT nie wiem jak w v6 z miejscem ale jest fajnie bo nic nie widac.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 06 maja 2012, 21:16

niestety pod filtrem siedzi osuszacz klimy i lipa :-( naprawdę jak go umieszczę równolegle do jazdy coś złego może się dziać :?: a jak jest z wysokościami na jakich ma być zamontowany?

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 06 maja 2012, 21:29

Faktycznie lipa z tym reduktorem, przez ta klime nie masz w ogóle miejsca, ja mam założony tam, gdzie masz osuszacz, co do reduktora to powinien on być umieszczony jak najniżej, ja bym próbował go upchać między aku a ABS-sem, nie wsadzaj go gdzie popadnie, bo później w razie jakiejś nawet błachej naprawy trzeba będzie się bawić, ze ściąganiem go itp.

I weź wywal tą śrube i załóż przynajmniej blosa, bo zabijasz ten silnik, przecie to nie jedzie na śrubie :roll:

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 06 maja 2012, 21:32

Jeśli masz mikser, to niestety poprzecznie do kierunku jazdy zamontowany reduktor uniemozliwi Ci sprawne poruszanie sie na gazie.

boskijacek447
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 298
Rejestracja: 01 lut 2007, 18:05

Post autor: boskijacek447 » 06 maja 2012, 21:35

Mój jest zamontowany za rurą dolotową, niestety nie mam teraz dostepu do tego auta ale byłoby to w lewym górnym rogu Twojego pierwszego zdjęcia
Dodam że gaz jest juz od jakichs 4 lat i jest ok

Zapożyczyłem od kogoś zdjęcie i i troche to oznaczyłem
Obrazekhttp://imageshack.us/photo/my-images/651/paroo.jpg/
Poza tym żeby znowy nie szukac nowej puszki zainwestuj chociaż w blosa albo sam się pobaw w założenie chociaż używanej sekwencji
karolas123 pisze:Jeśli masz mikser, to niestety poprzecznie do kierunku jazdy zamontowany reduktor uniemozliwi Ci sprawne poruszanie sie na gazie.
W celu uzupełnienia własnej wiedzy.. chodzi o to że przy przyśpieszaniu i hamowaniu membramy będą poruszać się w parowniku ??

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 06 maja 2012, 22:48

Fajny jest np. reduktor zavoli ges bo ma na dźwigienkach przeciwwagi aby równoważyć przeciążenia działające na membrany.
Co do wysokości to niektórzy montują tak że reduktor jest kilka milimetrów od maski i po odwietrzeniu jakoś to jeździ.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 06 maja 2012, 22:56

boskijacek447, dokładnie chodzi o bezwładnosc membran w parowniku podcisnieniowym.

Awatar użytkownika
Marek85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 24 lis 2009, 09:40
Lokalizacja: Opole

Post autor: Marek85 » 12 maja 2012, 01:13

posiadam v6 z klimą , reduktor (zavoli zeta s) umieściłem w miejscu pompki tempomatu stojąc przed silnikiem po lewej stronie między ścianą grodziową a kielichem. reduktor powiesiłem na wygietym płaskowniku a z kolei płaskownik przykręciłem do karoseri.Na zime dodatkowo zamontowałem ogrzewanie postojowe BW-50 problem miałem jedynie z umiejscowieniem wezy które łaczyły sie pomiedzy silnikiem a nagrzewnicą, a stamtąd wychodziły na ogrzewanie postojowe i reduktor który połaczyłem równolegle w obiegu wody.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 12 maja 2012, 10:29

Marek85, Możesz wykonać jakieś foto? Ponieważ twój reduktor trochę gabarytami przypomina BRC
PuSzEk pisze:I weź wywal tą śrube i załóż przynajmniej blosa, bo zabijasz ten silnik, przecie to nie jedzie na śrubie :roll:
Byłem sceptycznie nastawiony na tą generację do v-ki ale po 3 latach i regeneracji parownika jestem zajebiście zadowolony bo moc w porządku a spalanie przerosło najśmielsze oczekiwania :-P

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 12 maja 2012, 11:10

to jak u ciebie kolego ze spalaniem i jaką masz instalacje ?

Awatar użytkownika
Marek85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 24 lis 2009, 09:40
Lokalizacja: Opole

Post autor: Marek85 » 12 maja 2012, 11:35

proszę bardzo u mnie wygląda to tak.
parownik jest zamocowany razem z elektrozaworem i filtrem fazy ciekłej, przewody wyjscia z wodą i gazem kierują sie wtedy w strone środka auta. takie umieszczenie jest bardzo dogodne.Parownik tak jak pisałem zamocowałem na płaskowniku z kolei ten przykręciłem do tej półeczki od spodu (do której fabrycznie zamocowany jest tempomat) a na górze tej półki zamocowałem ecu gazu. Dodatkowo warto odzielić to jakąs folią odbijającą ciepło. wiadomo różnice temperatur mogą w sposób negatywny odziałowywać na ecu. pozdrawiam

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 12 maja 2012, 11:54

shellah pisze:Ponieważ twój reduktor trochę gabarytami przypomina BRC
Zavoli jest mniejszy (reduktory do sekwencyjnego gazu są zazwyczaj mniejsze). Tak na oko ¾ wielkości twojego BRC, korpus zavoli zeta ma średnicę 12cm.
U mnie to tak wygląda (tyle że nie mam klimy to jest miejsce):
Obrazek

Awatar użytkownika
Marek85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 24 lis 2009, 09:40
Lokalizacja: Opole

Post autor: Marek85 » 12 maja 2012, 13:02

czyli mamy tak samo, u mnie nawet weże od klimy nie stanowią problemu i jest tam wystarczająca miejsca na umiejscowienie reduktora zavoli.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl