[Coupe AAH] Gdzie przenieść reduktor LPG?
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
[Coupe AAH] Gdzie przenieść reduktor LPG?
Witam.
Kiedyś zadawałem pytanie bo przymierzałem się do wstawienia ori puchy filtra powietrza ale nie dostałem dobrej podpowiedzi teraz już mam puszkę i filtr więc pytam tutaj wszystkich posiadaczy v-ek z instalacją lpg gdzie i jak macie zamontowany reduktor?
Tutaj foto:
Wiem że reduktor nie może być równolegle do kierunku jazdy.Jakieś pomysły :?:
Kiedyś zadawałem pytanie bo przymierzałem się do wstawienia ori puchy filtra powietrza ale nie dostałem dobrej podpowiedzi teraz już mam puszkę i filtr więc pytam tutaj wszystkich posiadaczy v-ek z instalacją lpg gdzie i jak macie zamontowany reduktor?
Tutaj foto:
Wiem że reduktor nie może być równolegle do kierunku jazdy.Jakieś pomysły :?:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
Faktycznie lipa z tym reduktorem, przez ta klime nie masz w ogóle miejsca, ja mam założony tam, gdzie masz osuszacz, co do reduktora to powinien on być umieszczony jak najniżej, ja bym próbował go upchać między aku a ABS-sem, nie wsadzaj go gdzie popadnie, bo później w razie jakiejś nawet błachej naprawy trzeba będzie się bawić, ze ściąganiem go itp.
I weź wywal tą śrube i załóż przynajmniej blosa, bo zabijasz ten silnik, przecie to nie jedzie na śrubie :roll:
I weź wywal tą śrube i załóż przynajmniej blosa, bo zabijasz ten silnik, przecie to nie jedzie na śrubie :roll:
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 298
- Rejestracja: 01 lut 2007, 18:05
Mój jest zamontowany za rurą dolotową, niestety nie mam teraz dostepu do tego auta ale byłoby to w lewym górnym rogu Twojego pierwszego zdjęcia
Dodam że gaz jest juz od jakichs 4 lat i jest ok
Zapożyczyłem od kogoś zdjęcie i i troche to oznaczyłem
http://imageshack.us/photo/my-images/651/paroo.jpg/
Poza tym żeby znowy nie szukac nowej puszki zainwestuj chociaż w blosa albo sam się pobaw w założenie chociaż używanej sekwencji
Dodam że gaz jest juz od jakichs 4 lat i jest ok
Zapożyczyłem od kogoś zdjęcie i i troche to oznaczyłem
http://imageshack.us/photo/my-images/651/paroo.jpg/
Poza tym żeby znowy nie szukac nowej puszki zainwestuj chociaż w blosa albo sam się pobaw w założenie chociaż używanej sekwencji
W celu uzupełnienia własnej wiedzy.. chodzi o to że przy przyśpieszaniu i hamowaniu membramy będą poruszać się w parowniku ??karolas123 pisze:Jeśli masz mikser, to niestety poprzecznie do kierunku jazdy zamontowany reduktor uniemozliwi Ci sprawne poruszanie sie na gazie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
posiadam v6 z klimą , reduktor (zavoli zeta s) umieściłem w miejscu pompki tempomatu stojąc przed silnikiem po lewej stronie między ścianą grodziową a kielichem. reduktor powiesiłem na wygietym płaskowniku a z kolei płaskownik przykręciłem do karoseri.Na zime dodatkowo zamontowałem ogrzewanie postojowe BW-50 problem miałem jedynie z umiejscowieniem wezy które łaczyły sie pomiedzy silnikiem a nagrzewnicą, a stamtąd wychodziły na ogrzewanie postojowe i reduktor który połaczyłem równolegle w obiegu wody.
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
Marek85, Możesz wykonać jakieś foto? Ponieważ twój reduktor trochę gabarytami przypomina BRC
Byłem sceptycznie nastawiony na tą generację do v-ki ale po 3 latach i regeneracji parownika jestem zajebiście zadowolony bo moc w porządku a spalanie przerosło najśmielsze oczekiwaniaPuSzEk pisze:I weź wywal tą śrube i załóż przynajmniej blosa, bo zabijasz ten silnik, przecie to nie jedzie na śrubie :roll:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
proszę bardzo u mnie wygląda to tak.
parownik jest zamocowany razem z elektrozaworem i filtrem fazy ciekłej, przewody wyjscia z wodą i gazem kierują sie wtedy w strone środka auta. takie umieszczenie jest bardzo dogodne.Parownik tak jak pisałem zamocowałem na płaskowniku z kolei ten przykręciłem do tej półeczki od spodu (do której fabrycznie zamocowany jest tempomat) a na górze tej półki zamocowałem ecu gazu. Dodatkowo warto odzielić to jakąs folią odbijającą ciepło. wiadomo różnice temperatur mogą w sposób negatywny odziałowywać na ecu. pozdrawiam
parownik jest zamocowany razem z elektrozaworem i filtrem fazy ciekłej, przewody wyjscia z wodą i gazem kierują sie wtedy w strone środka auta. takie umieszczenie jest bardzo dogodne.Parownik tak jak pisałem zamocowałem na płaskowniku z kolei ten przykręciłem do tej półeczki od spodu (do której fabrycznie zamocowany jest tempomat) a na górze tej półki zamocowałem ecu gazu. Dodatkowo warto odzielić to jakąs folią odbijającą ciepło. wiadomo różnice temperatur mogą w sposób negatywny odziałowywać na ecu. pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków