Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi B2 coupe by Kresek swap zakonczony sukcesem :D

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
kresek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 160
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:24
Lokalizacja: Dolny Slask

Post autor: kresek » 19 kwie 2012, 21:37

No i komora wypiaskowana jupi

Wypiaskowalem cale fartuchy i pas przedni, oraz miejsca zgrzewania blach, w celu od razu obspawania aby usztywnic komore. Samych kielichow i sciany grodziowej piaskiem nie ruszalem, gdyz jest praktycznie idealna, a nie chcialem usunac orginalnej warstwy ocynku.

Na pasie i fartuchach gdzie niegdzie byly wykwity to juz wypiaskowalem calosc :)

Obrazek

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 19 kwie 2012, 21:47

dajesz cos na laczenia blach czy od razu podklad jakis? good work <ok>

Awatar użytkownika
kresek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 160
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:24
Lokalizacja: Dolny Slask

Post autor: kresek » 19 kwie 2012, 22:46

Najpierw podklad epoksydowy, nastepnie masa do laczen, nastepnie podklad akrylowy i lakier :)

Awatar użytkownika
kresek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 160
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:24
Lokalizacja: Dolny Slask

Post autor: kresek » 08 maja 2012, 21:47

W koncu komora prawie ogarnieta.
Brakuje mi jeszcze kilka pierdol, mocowania do chlodnicy, listwy plastikowej do instalaci wtryskow i jeszcze cos tam

Tu buda obspawana na wszystkich zgrzewach, na nowo zagumowana, komora w podkladzie epoksydowym nastepnie akrylowym i na koniec lakier :)

Tak sie buda prezentowala po obspawaniu:

Obrazek




Tu juz pomalowana:

Obrazek




No a tu juz to co najbardziej mam nadzieje bedzie mnie ciesszyc w tym projekcie
<ok>

Obrazek



Troche mi sie przeciaglo, ale tyle problemow co napotkalem to kawal dobrej historii :mrgreen:

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 08 maja 2012, 21:59

Tak poza tematem. Czy też masz problem z wyjściem z auta jak jesteś na podnośniku?

Awatar użytkownika
kresek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 160
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:24
Lokalizacja: Dolny Slask

Post autor: kresek » 08 maja 2012, 22:06

A czemu mam miec problem gruby nie jestem :mrgreen:

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 08 maja 2012, 22:29

Ładnie chłopak toto teraz wyglada <ok>
Kiedys sie zastanawialem co ta bude bedzie napedzac; fajny wybor :-D
Chcesz moze przewody WN silikonowe ? PW

Awatar użytkownika
małolat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 261
Rejestracja: 16 paź 2009, 21:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: małolat » 09 maja 2012, 08:25

Jak to będzie juz śmigało to będzie kosić nie tylko wyglądem .

Awatar użytkownika
kresek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 160
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:24
Lokalizacja: Dolny Slask

Post autor: kresek » 25 cze 2012, 00:09

Moge juz powiedziec, ze swap zakonczony sukcesem.
Wszystko zrobione samemu, wlacznie z odcieciem podluznic, przespawaniem lap, gdyz 4 gary wisza na saniach a 5 garow na podluznicach. Elektryka poskladana w calosci przeze mnie, Wszystkie dodatkowe zegary dzialaja, kontrolki rowniez. Cala wiazka spasowana z ori wiazka bez zadnych drutow. Przy swapie napotkane multum problemow m.in.
- przespawanie lap
-mocowanie skrzyni biegow
- zmiana sprzegla na hydrulike
- zmiana skrzyni na ta z B4 aby zachowac duze sprzeglo
- zmiana skrzyni pociagnela za soba zmiane licznika. U mnie byl na linke tu musial wpasc impulsator, rowniez z tego wzgledu musial wpasc licznik z b3, 2 dni siedzialem zeby go wpasowac w licznik z b2 i z zewnatrz wyglada jak ori
- wyciecie pasa przedniego zeby silnik sie zmiescil na dlugosc
- dorobienie mocowan chlodnicy
- zrobienie kompletnego wydechu na 2 tlumikach przelotowych z RM 2,5 cala
- po drodze piaskowanie komory, obspawanie zgrzewow malowanie
- przerobka flansz pod ori polosie
- wymiana osprzetu czujnika temp, TPS, sondy, wtryski, przeplywomierza
- zalozony duzy stozek pipercrossa

Po ogarnieciu mechaniki, wypolerowalem kolektor ssacy, pokrywe baranow, krocce wodne.
Oprocz tego pochromowane srubki, rurki ukladu wodnego, zamki maski, pomalowana pokrywa zaworow, dorobione oslony chlodnicy

Poza tym na auto wpadl czarny front aby zespolic do z tylem, wypolerowane wszytskie listwy, na klamki rowniez przyszly chromowane wkladki.

Jest jeszcze troche detali, ktore mnie denerwuja, ale niestety ten model nie jest tak popularny jak golf, wiec znajdowanie czesci na prawde zajmuje spooooro czasu :(

Tak to teraz wyglada :


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 25 cze 2012, 00:21

Jest kosa :shock:

Pokaż zdjęcia środka, szczególnie licznika. No i jak to pomyka ;-)

Awatar użytkownika
kresek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 160
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:24
Lokalizacja: Dolny Slask

Post autor: kresek » 25 cze 2012, 00:26

Licznik wyglada jak orginal z zewnatrz z malutka zmiana bo musialem dociac okienko od przebegu dziennego bo jest male przesuniecie.

Pomykanie na razie borykam sie z usterka bo licznik przy 160 staje, a pomyka swiezo, civic jajko vtec 180km nie daje rady :P

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 25 cze 2012, 00:30

7A świetny silnik ;-) Dobry swap, mistrzowskie wykonanie, wszystko na profi poziomie <ok> Silnik remontowałeś ?

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 25 cze 2012, 00:32

kresek pisze:Jest jeszcze troche detali, ktore mnie denerwuja, ale niestety ten model nie jest tak popularny jak golf, wiec znajdowanie czesci na prawde zajmuje spooooro czasu :(
I dlatego tak kosi potem wyglądem a nie jak golfy, 1000 takich samych <ok>

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 25 cze 2012, 01:05

zdrowo :)

kresek mam pytanie, jak pasowałeś łapy do podłużnic ? poprostu wyciąłeś z dawcy i musiały pasować w jednym miejscu czy złączyłeś silnik ze skrzynią i łapami i wtedy zaznaczyłeś gdzie przyspawać ?

Awatar użytkownika
małolat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 261
Rejestracja: 16 paź 2009, 21:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: małolat » 25 cze 2012, 07:16

Jak dla mnie bajecznie wygląda te auto . Zawsze jak na nie patrze to mi kopara opada ;-)

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl