Wypiaskowalem cale fartuchy i pas przedni, oraz miejsca zgrzewania blach, w celu od razu obspawania aby usztywnic komore. Samych kielichow i sciany grodziowej piaskiem nie ruszalem, gdyz jest praktycznie idealna, a nie chcialem usunac orginalnej warstwy ocynku.
Na pasie i fartuchach gdzie niegdzie byly wykwity to juz wypiaskowalem calosc
Moge juz powiedziec, ze swap zakonczony sukcesem.
Wszystko zrobione samemu, wlacznie z odcieciem podluznic, przespawaniem lap, gdyz 4 gary wisza na saniach a 5 garow na podluznicach. Elektryka poskladana w calosci przeze mnie, Wszystkie dodatkowe zegary dzialaja, kontrolki rowniez. Cala wiazka spasowana z ori wiazka bez zadnych drutow. Przy swapie napotkane multum problemow m.in.
- przespawanie lap
-mocowanie skrzyni biegow
- zmiana sprzegla na hydrulike
- zmiana skrzyni na ta z B4 aby zachowac duze sprzeglo
- zmiana skrzyni pociagnela za soba zmiane licznika. U mnie byl na linke tu musial wpasc impulsator, rowniez z tego wzgledu musial wpasc licznik z b3, 2 dni siedzialem zeby go wpasowac w licznik z b2 i z zewnatrz wyglada jak ori
- wyciecie pasa przedniego zeby silnik sie zmiescil na dlugosc
- dorobienie mocowan chlodnicy
- zrobienie kompletnego wydechu na 2 tlumikach przelotowych z RM 2,5 cala
- po drodze piaskowanie komory, obspawanie zgrzewow malowanie
- przerobka flansz pod ori polosie
- wymiana osprzetu czujnika temp, TPS, sondy, wtryski, przeplywomierza
- zalozony duzy stozek pipercrossa
Poza tym na auto wpadl czarny front aby zespolic do z tylem, wypolerowane wszytskie listwy, na klamki rowniez przyszly chromowane wkladki.
Jest jeszcze troche detali, ktore mnie denerwuja, ale niestety ten model nie jest tak popularny jak golf, wiec znajdowanie czesci na prawde zajmuje spooooro czasu
kresek pisze:Jest jeszcze troche detali, ktore mnie denerwuja, ale niestety ten model nie jest tak popularny jak golf, wiec znajdowanie czesci na prawde zajmuje spooooro czasu
I dlatego tak kosi potem wyglądem a nie jak golfy, 1000 takich samych <ok>
kresek mam pytanie, jak pasowałeś łapy do podłużnic ? poprostu wyciąłeś z dawcy i musiały pasować w jednym miejscu czy złączyłeś silnik ze skrzynią i łapami i wtedy zaznaczyłeś gdzie przyspawać ?