Audi B2 coupe by Kresek swap zakonczony sukcesem :D
No i komora wypiaskowana jupi
Wypiaskowalem cale fartuchy i pas przedni, oraz miejsca zgrzewania blach, w celu od razu obspawania aby usztywnic komore. Samych kielichow i sciany grodziowej piaskiem nie ruszalem, gdyz jest praktycznie idealna, a nie chcialem usunac orginalnej warstwy ocynku.
Na pasie i fartuchach gdzie niegdzie byly wykwity to juz wypiaskowalem calosc
Wypiaskowalem cale fartuchy i pas przedni, oraz miejsca zgrzewania blach, w celu od razu obspawania aby usztywnic komore. Samych kielichow i sciany grodziowej piaskiem nie ruszalem, gdyz jest praktycznie idealna, a nie chcialem usunac orginalnej warstwy ocynku.
Na pasie i fartuchach gdzie niegdzie byly wykwity to juz wypiaskowalem calosc
W koncu komora prawie ogarnieta.
Brakuje mi jeszcze kilka pierdol, mocowania do chlodnicy, listwy plastikowej do instalaci wtryskow i jeszcze cos tam
Tu buda obspawana na wszystkich zgrzewach, na nowo zagumowana, komora w podkladzie epoksydowym nastepnie akrylowym i na koniec lakier
Tak sie buda prezentowala po obspawaniu:
Tu juz pomalowana:
No a tu juz to co najbardziej mam nadzieje bedzie mnie ciesszyc w tym projekcie
<ok>
Troche mi sie przeciaglo, ale tyle problemow co napotkalem to kawal dobrej historii :mrgreen:
Brakuje mi jeszcze kilka pierdol, mocowania do chlodnicy, listwy plastikowej do instalaci wtryskow i jeszcze cos tam
Tu buda obspawana na wszystkich zgrzewach, na nowo zagumowana, komora w podkladzie epoksydowym nastepnie akrylowym i na koniec lakier
Tak sie buda prezentowala po obspawaniu:
Tu juz pomalowana:
No a tu juz to co najbardziej mam nadzieje bedzie mnie ciesszyc w tym projekcie
<ok>
Troche mi sie przeciaglo, ale tyle problemow co napotkalem to kawal dobrej historii :mrgreen:
Moge juz powiedziec, ze swap zakonczony sukcesem.
Wszystko zrobione samemu, wlacznie z odcieciem podluznic, przespawaniem lap, gdyz 4 gary wisza na saniach a 5 garow na podluznicach. Elektryka poskladana w calosci przeze mnie, Wszystkie dodatkowe zegary dzialaja, kontrolki rowniez. Cala wiazka spasowana z ori wiazka bez zadnych drutow. Przy swapie napotkane multum problemow m.in.
- przespawanie lap
-mocowanie skrzyni biegow
- zmiana sprzegla na hydrulike
- zmiana skrzyni na ta z B4 aby zachowac duze sprzeglo
- zmiana skrzyni pociagnela za soba zmiane licznika. U mnie byl na linke tu musial wpasc impulsator, rowniez z tego wzgledu musial wpasc licznik z b3, 2 dni siedzialem zeby go wpasowac w licznik z b2 i z zewnatrz wyglada jak ori
- wyciecie pasa przedniego zeby silnik sie zmiescil na dlugosc
- dorobienie mocowan chlodnicy
- zrobienie kompletnego wydechu na 2 tlumikach przelotowych z RM 2,5 cala
- po drodze piaskowanie komory, obspawanie zgrzewow malowanie
- przerobka flansz pod ori polosie
- wymiana osprzetu czujnika temp, TPS, sondy, wtryski, przeplywomierza
- zalozony duzy stozek pipercrossa
Po ogarnieciu mechaniki, wypolerowalem kolektor ssacy, pokrywe baranow, krocce wodne.
Oprocz tego pochromowane srubki, rurki ukladu wodnego, zamki maski, pomalowana pokrywa zaworow, dorobione oslony chlodnicy
Poza tym na auto wpadl czarny front aby zespolic do z tylem, wypolerowane wszytskie listwy, na klamki rowniez przyszly chromowane wkladki.
Jest jeszcze troche detali, ktore mnie denerwuja, ale niestety ten model nie jest tak popularny jak golf, wiec znajdowanie czesci na prawde zajmuje spooooro czasu
Tak to teraz wyglada :
Wszystko zrobione samemu, wlacznie z odcieciem podluznic, przespawaniem lap, gdyz 4 gary wisza na saniach a 5 garow na podluznicach. Elektryka poskladana w calosci przeze mnie, Wszystkie dodatkowe zegary dzialaja, kontrolki rowniez. Cala wiazka spasowana z ori wiazka bez zadnych drutow. Przy swapie napotkane multum problemow m.in.
- przespawanie lap
-mocowanie skrzyni biegow
- zmiana sprzegla na hydrulike
- zmiana skrzyni na ta z B4 aby zachowac duze sprzeglo
- zmiana skrzyni pociagnela za soba zmiane licznika. U mnie byl na linke tu musial wpasc impulsator, rowniez z tego wzgledu musial wpasc licznik z b3, 2 dni siedzialem zeby go wpasowac w licznik z b2 i z zewnatrz wyglada jak ori
- wyciecie pasa przedniego zeby silnik sie zmiescil na dlugosc
- dorobienie mocowan chlodnicy
- zrobienie kompletnego wydechu na 2 tlumikach przelotowych z RM 2,5 cala
- po drodze piaskowanie komory, obspawanie zgrzewow malowanie
- przerobka flansz pod ori polosie
- wymiana osprzetu czujnika temp, TPS, sondy, wtryski, przeplywomierza
- zalozony duzy stozek pipercrossa
Po ogarnieciu mechaniki, wypolerowalem kolektor ssacy, pokrywe baranow, krocce wodne.
Oprocz tego pochromowane srubki, rurki ukladu wodnego, zamki maski, pomalowana pokrywa zaworow, dorobione oslony chlodnicy
Poza tym na auto wpadl czarny front aby zespolic do z tylem, wypolerowane wszytskie listwy, na klamki rowniez przyszly chromowane wkladki.
Jest jeszcze troche detali, ktore mnie denerwuja, ale niestety ten model nie jest tak popularny jak golf, wiec znajdowanie czesci na prawde zajmuje spooooro czasu
Tak to teraz wyglada :
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.