[B4 1Z] Bosh / Pierburg - różnice, wytrzymałość silnika
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
W 2.6 jest juz dwumas.
a sprzęgło to spiek do Radzikowskiego lub http://www.sachsperformance.com/Sprzegl ... _1764.html
a sprzęgło to spiek do Radzikowskiego lub http://www.sachsperformance.com/Sprzegl ... _1764.html
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Jeśli silnik w dobrej kondycji to myśle,ze jest to realne.ffsapher pisze:300Nm i ok.130 kucy jest do osiągnięcia na osprzęcia bosha, wtryskach AFN i odpowiednim programie?, albo prościej, ile Ty masz krzysiek?
Moj nie wiem ile ma, nie hamowany bo jeszcze grubsza robota szykuje się. Jesli ponad 115 km by bylo to jest dobrze już jak na Boscha. Dodatkowo u mnie jest inna fala w pompie bo były w tym motorze wtryski jednosprężynowe.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Ostatnio porównywałem numery sprzęgła w TDI i wyszło, że sprzęgło 240mm montowane w TDI jest takie samo, jak w... S2 2.2T. Inną sprawą jest, że wymieniając kompletne sprzęgło można założyć coś co ma 210mm czy coś co było np. w ABK (czyli 22- (ileś) mm). Zawsze można założyć sprzęgło 240mm i nie martwić się o ślizganie.ffsapher pisze: z v6 2,6 powiedzmy
Nawet więcej. Zależy od pompy wtryskowej, jej ciśnienia wewnętrznego itp. Nawet najlepszy soft przy gównianie zestrojonych sekcjach tłoczących/dawkujących nie będzie jechał tylko robił dużo dymu.ffsapher pisze:ps 300Nm i ok.130 kucy jest do osiągnięcia na osprzęcia bosha, wtryskach AFN i odpowiednim programie
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Bardziej to przeliczam na bezawaryjnośc niz moce. w boschu jest inny nastawnik pompy paliwa- potencjometryczny i będzie przekadka na nowszy osprzet czyli Pierburga i kompa 16 bit.
Fala jest inna i mniej wydajniesza pompa jest, zastanawiam się czy tylko fale zmienic na tą która była już w 2 sprężynowych wtryskach lub wogóle cała pompe z Afna założyć do tego.
Fala jest inna i mniej wydajniesza pompa jest, zastanawiam się czy tylko fale zmienic na tą która była już w 2 sprężynowych wtryskach lub wogóle cała pompe z Afna założyć do tego.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Musisz zaznaczyć aby ECU obsługiwał inne ciśnienia wewnętrzne jeśli chcesz tą pompę.Krzysiek 84 pisze:cała pompe z Afna założyć do tego
Przejrzałem jeszcze raz numery części i muszę napisać małe sprostowanie. 1.9 TDI ma takie samo sprzęgło jak S2 ale w wersji Quattro Avant i sprzęgło ma 228mm... Jest to sprzęgło o numerze EAN 3276428262581 marki Valeo.ffsapher pisze:wiec jakim prawem ślizga przy ok 330 NM? silnik ABY ma aż 380 NM...
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Skoro są numery to i musiała taka wersja istnieć. Co prawda na początku przyjąłem, że musiała tam występować 240mm wersja sprzęgła (jak w każdym S2) ale prosze sobie wyobrazić moje zdziwienie gdy dzisiaj ponownie dotarłem do tego sprzęgła i jest tam napisane, że to jest jednak 228mm.ffsapher pisze:a jaki tam silnik siedział?. była wgl taka wersja s2 :roll:trepek pisze:1.9 TDI ma takie samo sprzęgło jak S2 ale w wersji Quattro Avant i sprzęgło ma 228mm...
228 też bylo w golfowskich tdi...
Czyli zostaje albo spiek albo szukanie informacji czy sprzęgło 240mm da się zamontować w skrzyni BAA.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Znalazłem takie oto sprzegła http://www.allegromat.pl/aukcja106270 i http://www.allegromat.pl/aukcja106271
I te droższe ma też zastosowanie w S-ce to i temu aż tak mocno zawyża cenę tego sprzęgła :?:
I te droższe ma też zastosowanie w S-ce to i temu aż tak mocno zawyża cenę tego sprzęgła :?:
ja mam shamowane auto na
http://img685.imageshack.us/img685/3114/wykres1z.jpg 142km / 344Nm i sprzęgło daje rade.
Przy 4 osobach z bagażami na 4 i 5 biegu z gazem w podłodze sie jeszcze nie ślizgało. Niestety nie wiem ile to sprzegło ma przebiegu. Nie traktuje go ostro, zazwyczaj jeżdze spokojnie.
Przy FMIC i turbo awx to pewnie moglo i byc pod 160 km ale to pompa musiala by byc zdrowiutka. Przy głowicy 11mm bylo by grubiej ;]
http://img685.imageshack.us/img685/3114/wykres1z.jpg 142km / 344Nm i sprzęgło daje rade.
Przy 4 osobach z bagażami na 4 i 5 biegu z gazem w podłodze sie jeszcze nie ślizgało. Niestety nie wiem ile to sprzegło ma przebiegu. Nie traktuje go ostro, zazwyczaj jeżdze spokojnie.
Przy FMIC i turbo awx to pewnie moglo i byc pod 160 km ale to pompa musiala by byc zdrowiutka. Przy głowicy 11mm bylo by grubiej ;]