Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 all ] wskaźnik temperatury silnika

Awatar użytkownika
Manti227
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 01 sty 2012, 18:57

Post autor: Manti227 » 13 maja 2012, 08:26

Pompa wody jest na samym dole tuż nad miską olejową prawda?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5476
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 13 maja 2012, 09:51

Manti227 pisze:Pompa wody jest na samym dole tuż nad miską olejową prawda?
Jeżeli chodzi o silnik 1Z to tak <ok>

Awatar użytkownika
bendinger5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 482
Rejestracja: 11 maja 2009, 15:12
Lokalizacja: Piotrków/łódzkie

Post autor: bendinger5 » 13 maja 2012, 17:30

kiedyś czytałem że aby w 1Z wymienić termostat trzeba odkręcić pompę wspomagania? Prawda to?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5476
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 13 maja 2012, 17:46

bendinger5 pisze:kiedyś czytałem że aby w 1Z wymienić termostat trzeba odkręcić pompę wspomagania? Prawda to?
Nic nie odkrecalem przy pompie wspomagania, chyba ze pasek klinowy chcesz zmienić to wtedy tak. Jak poluzujesz pompe to opadnie i będzie przeszkadzać przy wymianie termostatu.

Awatar użytkownika
bendinger5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 482
Rejestracja: 11 maja 2009, 15:12
Lokalizacja: Piotrków/łódzkie

Post autor: bendinger5 » 13 maja 2012, 18:16

Krzysiek 84 pisze:Nic nie odkrecalem przy pompie wspomagania, chyba ze pasek klinowy chcesz zmienić to wtedy tak. Jak poluzujesz pompe to opadnie i będzie przeszkadzać przy wymianie termostatu.
czyli dobrze myślałem, że bezcelowe jest odkręcanie wspomagania :-D

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5476
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 13 maja 2012, 18:28

Wystarczy podnieść maske i widać wszystko idealnie jak zabrać się do tego. Pasek trzeba poluzować jedynie przy wymianie pompy wody na druga <ok>

Awatar użytkownika
Manti227
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 01 sty 2012, 18:57

Post autor: Manti227 » 14 maja 2012, 17:05

termostaty są takie samy we wszystkich silnikach czy w aah jest jakiś specjalny?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5476
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 14 maja 2012, 17:35

Chyba takie same, nie widziałem z V-ki , ale myśle ze wszystko to samo, tylko jak przyniesie Ci termostat to wyjmij go z pudełka i sprawdz jaka temperatura jest na nim wygrawerowana. Powinno być 87 stopni, bo sa jeszcze i 97 ale tych nie zaleca sie u nas.

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 14 maja 2012, 20:47

Manti227, wyciągałeś już termostat u siebie? lub patrzyłeś czy rzeczywiście on jest w tym miejscu co w 1Z? Bo z tego co ja pamiętam jak miałem AAH to mechanik twierdził że trzeba zrzucić pasek rozrządu żeby wymienić termostat,

Awatar użytkownika
Manti227
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 01 sty 2012, 18:57

Post autor: Manti227 » 15 maja 2012, 08:35

Nie patrzyłem jeszcze bo nie miałem czasu. Może dzisiaj uda mi się sprawdzić. Tak w ogule to trochę dziwne by to byłe gdyby trzeba było rozrząd demontować.

Awatar użytkownika
bendinger5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 482
Rejestracja: 11 maja 2009, 15:12
Lokalizacja: Piotrków/łódzkie

Post autor: bendinger5 » 15 maja 2012, 10:27

Manti227 pisze:Tak w ogule to trochę dziwne by to byłe gdyby trzeba było rozrząd demontować.
żadnego rozrządu nie trzeba zrzucać :-)
bendinger5 pisze:kiedyś czytałem że aby w 1Z wymienić termostat trzeba odkręcić pompę wspomagania? Prawda to?
Krzysiek 84 pisze:Nic nie odkrecalem przy pompie wspomagania, chyba ze pasek klinowy chcesz zmienić to wtedy tak. Jak poluzujesz pompe to opadnie i będzie przeszkadzać przy wymianie termostatu.

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 17 maja 2012, 22:33

Krzysiek 84, a może być taka opcja że poprzedni właściciel założył u mnie termostat ten do 97 zamiast do 87 i w tedy wentylatory będą się załączać powyżej 90 stopni?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl