[B4 all ] wskaźnik temperatury silnika
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5476
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- bendinger5
- Forum Audi 80
- Posty: 482
- Rejestracja: 11 maja 2009, 15:12
- Lokalizacja: Piotrków/łódzkie
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5476
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- bendinger5
- Forum Audi 80
- Posty: 482
- Rejestracja: 11 maja 2009, 15:12
- Lokalizacja: Piotrków/łódzkie
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5476
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5476
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- bendinger5
- Forum Audi 80
- Posty: 482
- Rejestracja: 11 maja 2009, 15:12
- Lokalizacja: Piotrków/łódzkie
żadnego rozrządu nie trzeba zrzucaćManti227 pisze:Tak w ogule to trochę dziwne by to byłe gdyby trzeba było rozrząd demontować.
bendinger5 pisze:kiedyś czytałem że aby w 1Z wymienić termostat trzeba odkręcić pompę wspomagania? Prawda to?
Krzysiek 84 pisze:Nic nie odkrecalem przy pompie wspomagania, chyba ze pasek klinowy chcesz zmienić to wtedy tak. Jak poluzujesz pompe to opadnie i będzie przeszkadzać przy wymianie termostatu.