[b4 1,9 TDI 1z] ustawienie kąta wtrysku...
[b4 1,9 TDI 1z] ustawienie kąta wtrysku...
Witajcie,
po zaobserwowaniu bardzo dużego spalania koło 10 literków na 100 postanowiłem przetestować niunie. No i po dzisiejszym "Vagowaniu" wyszło na to że mam hmm przestawiony kąt wtrysku.
Audi na boshu więc tylko grupa 000.
Tu macie wyniki logów statycznych: logi
Oczywiście do wymiany, sprawdzenia są 2 czujniki :
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 8A0 907 401 B
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC A23 D09
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
2 Faults Found:
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
06-00 - Signal to High
00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72)
06-00 - Signal to High
no i teraz przechodzę do meritum.
Znalazłem fotostory jak to zrobić no ale wiecie hmm troszkę się obawiam sam ustawić kąt.
Czy jest ktoś z okolic Elbląga co by pomógł ustawić poprawnie kąt wtrysku lub polecił jakiegoś uczciwego mechanika??
Czekam na wasze odpowiedzi.
Pozdrawiam
Mariusz
po zaobserwowaniu bardzo dużego spalania koło 10 literków na 100 postanowiłem przetestować niunie. No i po dzisiejszym "Vagowaniu" wyszło na to że mam hmm przestawiony kąt wtrysku.
Audi na boshu więc tylko grupa 000.
Tu macie wyniki logów statycznych: logi
Oczywiście do wymiany, sprawdzenia są 2 czujniki :
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 8A0 907 401 B
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC A23 D09
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
2 Faults Found:
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
06-00 - Signal to High
00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72)
06-00 - Signal to High
no i teraz przechodzę do meritum.
Znalazłem fotostory jak to zrobić no ale wiecie hmm troszkę się obawiam sam ustawić kąt.
Czy jest ktoś z okolic Elbląga co by pomógł ustawić poprawnie kąt wtrysku lub polecił jakiegoś uczciwego mechanika??
Czekam na wasze odpowiedzi.
Pozdrawiam
Mariusz
Kabelek z Vagiem posiadam, więc nie ma problemu z możliwością diagnozy.
Piszesz że dawka 11-20 a jak to się ma do wartości 15...30 która jest w tym temacie.
Czy jak przestawię dawkę paliwa np na 16 i ustawie kąt na 5x to spalanie mi spadnie?
Piszesz że dawka 11-20 a jak to się ma do wartości 15...30 która jest w tym temacie.
Czy jak przestawię dawkę paliwa np na 16 i ustawie kąt na 5x to spalanie mi spadnie?
Kąt wtrysku masz 38 a to nie jest jeszcze dramat. Jak poprawisz go na 50-55 to spalanie niewiele się zmniejszy ale samochód będzie wtedy łatwiej odpalał.
Ja jak kupiłem moje Audi to miało kąt wtrysku 014 i w 6l/100km się mieścił i odpalał przy -30.
Szukałbym przyczyn we wtryskiwaczach, termostacie, sprawdzeniu ciśnienia doładowania.
Ja jak kupiłem moje Audi to miało kąt wtrysku 014 i w 6l/100km się mieścił i odpalał przy -30.
Szukałbym przyczyn we wtryskiwaczach, termostacie, sprawdzeniu ciśnienia doładowania.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
https://audi80.pl/endriu210,u,7112.h ... 92260f888bKuanTi pisze: Czemu wy znawcy tematu mieszkacie tak daleko ode mnie:(
Do Muniora mam 6h jazdy do Trepka 8
mhm no to jeszcze nie tak dużo.
A jeżeli chodzi o dymienie to zaobserwowałem, że podczas deptania na 2 biegu do 80, na 3 gdzies do 100 dymek buchał czarny. Ale możne to normalne
Jak jechałem normalnie dymku nie było.
heheh pojechałem do sklepu motoryzacyjnego i mowie poproszę czujnik g62 i g72 do audi b4 rocznik 94:)
Koleś oczy zrobił i karpia strzelił i mówi a proszę je wymontować i przynieść to dobierzemy coś
No nic trzeba zainstalować etke i numery seryjne spisać.
Pozdrawiam
Mariusz
A jeżeli chodzi o dymienie to zaobserwowałem, że podczas deptania na 2 biegu do 80, na 3 gdzies do 100 dymek buchał czarny. Ale możne to normalne
Jak jechałem normalnie dymku nie było.
heheh pojechałem do sklepu motoryzacyjnego i mowie poproszę czujnik g62 i g72 do audi b4 rocznik 94:)
Koleś oczy zrobił i karpia strzelił i mówi a proszę je wymontować i przynieść to dobierzemy coś
No nic trzeba zainstalować etke i numery seryjne spisać.
Pozdrawiam
Mariusz