[Coupe typ 85]2.2 turbo MC EFI i 1.4 bara, 254KM i 409Nm.
Witam,
Auto rzeczywiscie wczoraj odjechalo finalnie po wielu perypetiach ,od problemow ze stara jak swiat wiazka, przez jakies duperele tu i tam po peknieta membrane w WG... B2 jak to staruszek m :shock: usial pokazac humory, maja dusze te auta
Jednak w koncu udalo sie go okielznac i jak zaczelismy stroic to szczerze mowiac przeszlo to nasze oczekiwania. w przeciwienstwie do zgrzybialego k-jeta pracuje niesamowicie plynnie, wrecz aksamitnie. Zero wypadania zaplonow, zero problemow z wkrecaniem na obroty, odpala zawsze tak samo dobrze, niezaleznie czy cieply czy zimny. Wreszcie jezdzi sie nim jak normalnym autem, plynnie i co wazne ekonomicznie(w miare) przy malych i srednich uchyleniach.
No i przyszla kolej na performance :mrgreen:
MC tak chetnie lykal co mu podawalismy, ze za zgoda Lysego, zostawilismy doladowanie na poziomie 1.4b.
Silnik bardzo chetnie i brutalnie wchodzi na boost, full jest juz w okolicach 3k rpm ,odczucia w srodku sa conajmniej przyjemne i jakby nie robi mu roznicy na jakim biegu jedzie. Na kazdym gniecie w plery
Ciezko powiedziec ile mocy wyszlo, hamownia prawde powie. Niestety brak EGT nie pozwolil zestroic tego napewno na 100% mozliwosci, jest tak zeby nie upalic czegos
Po za tym przydalby sie jeszcze tps do pelni szczescia ale to juz w evo 3 tego projektu.
Lysy zapowiedzial ze bedziemy dzialac dalej jak tylko zbierze fundusz.
Pozdrawiam
Noorec
SLG
Auto rzeczywiscie wczoraj odjechalo finalnie po wielu perypetiach ,od problemow ze stara jak swiat wiazka, przez jakies duperele tu i tam po peknieta membrane w WG... B2 jak to staruszek m :shock: usial pokazac humory, maja dusze te auta
Jednak w koncu udalo sie go okielznac i jak zaczelismy stroic to szczerze mowiac przeszlo to nasze oczekiwania. w przeciwienstwie do zgrzybialego k-jeta pracuje niesamowicie plynnie, wrecz aksamitnie. Zero wypadania zaplonow, zero problemow z wkrecaniem na obroty, odpala zawsze tak samo dobrze, niezaleznie czy cieply czy zimny. Wreszcie jezdzi sie nim jak normalnym autem, plynnie i co wazne ekonomicznie(w miare) przy malych i srednich uchyleniach.
No i przyszla kolej na performance :mrgreen:
MC tak chetnie lykal co mu podawalismy, ze za zgoda Lysego, zostawilismy doladowanie na poziomie 1.4b.
Silnik bardzo chetnie i brutalnie wchodzi na boost, full jest juz w okolicach 3k rpm ,odczucia w srodku sa conajmniej przyjemne i jakby nie robi mu roznicy na jakim biegu jedzie. Na kazdym gniecie w plery
Ciezko powiedziec ile mocy wyszlo, hamownia prawde powie. Niestety brak EGT nie pozwolil zestroic tego napewno na 100% mozliwosci, jest tak zeby nie upalic czegos
Po za tym przydalby sie jeszcze tps do pelni szczescia ale to juz w evo 3 tego projektu.
Lysy zapowiedzial ze bedziemy dzialac dalej jak tylko zbierze fundusz.
Pozdrawiam
Noorec
SLG
Bardzo jestem ciekawy co to na cwiartke zrobi
Musialbys wywalic troche tej elektrowni ktora wozisz w aucie bo to pewnie ze 100kg wszystko wazy i szczerze polecam zainwestowac w jakies ogumienie na os napedzana.. niby te hankooki i tak kleja ze 2x lepiej od poprzednich Twoich opon ale jakies R888 byly by bardziej na miejscu
Ps. Moze ja swojego zdaze zrobic przed majowka...? Hmmm :roll:
Musialbys wywalic troche tej elektrowni ktora wozisz w aucie bo to pewnie ze 100kg wszystko wazy i szczerze polecam zainwestowac w jakies ogumienie na os napedzana.. niby te hankooki i tak kleja ze 2x lepiej od poprzednich Twoich opon ale jakies R888 byly by bardziej na miejscu
Ps. Moze ja swojego zdaze zrobic przed majowka...? Hmmm :roll:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL