[B4 1.9 TDI+] 80 laserrot sedan by Murdzi
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
Jak będzie kasa. Ostatnio coś zaczęło mi dziwnie hałasować jak hamuję z przodu, muszę wjechać na diagnostykę. Poza tym będę musiał również wymienić pasek od alternatora, bo strasznie mi zaczyna piszczeć. Jak to ogarnę, to wtedy muszę kupić nową dmuchawę, bo aktualna gdzieś robi zwarcie i cały czas pali mi bezpieczniki i w dodatku strasznie śmierdzi spalenizną jak włączę na wyższe obroty. Także jak widać jest sporo wydatków, a ringi też swoje niestety kosztują.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
Chodzi mi o całokształt - prowadzenie, komfort, wielkość, dźwięk, osiągi, wygląd. No po prostu ideał jak dla mnie. A8 nie ma dobrych silników diesela, a benzyna odpada już na starcie jak dla mnie. Poza tym, jestem jeszcze studentem, więc ciężko byłoby kupić dobre A8 a co dopiero utrzymać. A A6 idzie już w rozsądnych cenach dostać. I jest rozsądna jeżeli chodzi o części i serwis. Chyba, że dostanę jakieś ciekawe A4 albo uda mi się od ojca odkupić.
Murdzi, no to skoro już idziesz w komfort i dźwięk to po co a4 ? z tyłu to auto w ogóle nie jest komfortowe a dźwięku to ono fajnego też raczej nie ma,chyba że chodzi Ci o te nowsze a4 . Poza tym skoro jesteś studentem to pomyśl o kosztach robienia zawieszenia.. Mój ojciec już 2 razy wymieniał zawieszenie w passacie b5 i ostro bije to po kieszeni.. Jak już się uparłeś na to C4 to szukaj,ale ciekawej opcji a nie golasa
Ciekawe liczby :mrgreen: Jednak bardziej interesuje mnie ile to niutków miało; może się orientujesz :?:Murdzi pisze:W Weekend jeździłem A6 C4 2.5 TDI R5 zmodzoną na 170km... I się chyba zakochałem...