Witam.
Ostatnio po dojeździe do pracy zobaczyłem biała chmurę za sobą, podniosłem maskę i stwierdziłem ze węzę na pompowane. Diagnoza szlak trafił uszczelkę.
Następnego dnia rozkręciłem go i zobaczyłem dużo nagaru na pierwszym Cyl i nadpalona uszczelkę, po oględzinach głowicy stwierdziłem ze zawór ssący na 1 Cyl nie trzyma.
Co mogło być przyczyna wypalenia uszczelki?? Nieszczelny zawór? Mozę ten nagar na tym Cyl ma coś wspólnego z tym?? Dołączam parę fotek i liczę na pomoc.
[B3 1.6 td] Wypalona uszczelka głowicy, przyczyna???
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
Dzieki za odpowiedzi. Teraz sie zastanawiam bo mam druga w drugim silniku ale stan silnika nie znany, wiem ze odpala teraz od strzala i sam nie wiem czy wydzierac z niego glowice i wstawic do mojego czy caly silnik Moj na 3 i 4 cyl mial po ok 26- 27 bar na reszcie nie miezylem. Moze pojde do mojego magika od glowic i dowiem sie ile za spawanie zawola.