Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.6 td] Wypalona uszczelka głowicy, przyczyna???

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
neoxpl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 24 lut 2012, 19:03
Lokalizacja: DLB
Kontakt:

[B3 1.6 td] Wypalona uszczelka głowicy, przyczyna???

Post autor: neoxpl » 11 cze 2012, 21:19

Witam.
Ostatnio po dojeździe do pracy zobaczyłem biała chmurę za sobą, podniosłem maskę i stwierdziłem ze węzę na pompowane. Diagnoza szlak trafił uszczelkę.
Następnego dnia rozkręciłem go i zobaczyłem dużo nagaru na pierwszym Cyl i nadpalona uszczelkę, po oględzinach głowicy stwierdziłem ze zawór ssący na 1 Cyl nie trzyma.
Co mogło być przyczyna wypalenia uszczelki?? Nieszczelny zawór? Mozę ten nagar na tym Cyl ma coś wspólnego z tym?? Dołączam parę fotek i liczę na pomoc.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 11 cze 2012, 21:31

neoxpl, wymień tą głowicę bo to jest już szrot. Nową oddaj do planowania i załóż nowe uszczelniacze. Skręć wszystko do kupy i jeździj.
Poza tym Twoja głowica była już robiona :-P

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 11 cze 2012, 21:45

Pęknięcia między zaworami są dopuszczalne w tych silnikach ale szczelina ma być nie większa niż 0.5mm. Wydaje mi się, że masz ok 1mm więc głowica do wymiany, nie opłaca się spawać nawet.

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 11 cze 2012, 21:45

Przyczyna mogl byc lejacy wtrysk plus wlasnie ten zawor. Glowica do ogarniecia u magika od glowic koszt ok 650zl. Zarzuc pozniej pod to uszczelke od aaz i nowe szpilki.

Awatar użytkownika
neoxpl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 24 lut 2012, 19:03
Lokalizacja: DLB
Kontakt:

Post autor: neoxpl » 11 cze 2012, 21:57

Dzieki za odpowiedzi. Teraz sie zastanawiam bo mam druga w drugim silniku ale stan silnika nie znany, wiem ze odpala teraz od strzala i sam nie wiem czy wydzierac z niego glowice i wstawic do mojego czy caly silnik :/ Moj na 3 i 4 cyl mial po ok 26- 27 bar na reszcie nie miezylem. Moze pojde do mojego magika od glowic i dowiem sie ile za spawanie zawola.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl