Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.0 ABT] Modyfikacje - kompresor - jak to ugrysc...

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

[b4 2.0 ABT] Modyfikacje - kompresor - jak to ugrysc...

Post autor: homer » 30 lis 2007, 18:19

witam zaczynam zbierac graty(narazie mam odlozonej troche $$) na instalacje kompresora w moim bolidzie (silnik ABT) nie spieszy mi sie zabytnio bo narazie chce zhamowac to co mam, a w miedzy czasie pozbierac wsjo co mi bedzie koniecznei dac komus do instalacji <ok> i smigac na kompresorku :mrgreen: wiec czy znajdzie sie ktos kto poda mi liste prezetow ktorych bede potrzebowal i od jakich innych aut podejda??
czy kompresor z G60 bedzie Git bo mam do pochytania...
i co dalej bedzie mi potrzebne z gory dzieki za pomoc

a prosze darowac sobie komenty ze nie warto.. bo wladowalem juz ponad 2000 w tjun tej jednostki i chce ja dalej meczyc <rotfl>
Ostatnio zmieniony 15 lut 2011, 21:59 przez homer, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
siwusek216
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 695
Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
Lokalizacja: Myslowice

Post autor: siwusek216 » 02 gru 2007, 15:03

Czy kompresor z G60 nie bedzie za "mocny"? moze G40?

Przedewszystkim do kompresora bedziesz potrzebowal miejsce do zainstalowania, dodatkowy pasek napedu, zmienic uklad dolotowy, sterte zbrojonych wezy i trzeba by gdzies ladnie przesterowac i zestroic ECU

pajak100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 27 sie 2007, 18:41
Lokalizacja: płock

Post autor: pajak100 » 02 gru 2007, 17:41

Kompresor to nieudane rozwiazanie. Jeżeli już robić to turbo normalne zasilane ze spalin. Z tego co miałem znajomych i mieli g40 lub g60 to wszyscy wyrzucili kompresory - są zbyt mało trwałe. Wstawili zwykłe turbiny pneumatyczne, które są w porównaniu do kompresora niezniszczalne.

Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

Post autor: homer » 02 gru 2007, 20:40

siwusek216, w abt miejsca w holere <ok>
pajak100, turbo ciagnie od jakis tam obrotow a kompresor od samego dolu i ja wlasnie slyszalem odwrotnie odpowiednio traktowany kompresor smiga dluzej niz burbo

Awatar użytkownika
PR23M3K
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 237
Rejestracja: 21 cze 2007, 12:34
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 1.8 JN
Lokalizacja: Rz-ow

Post autor: PR23M3K » 03 gru 2007, 23:25

Ponad 2 lata jezdzilem Polo G40 i nie mialem problemow z kompresorem, wystarczy tylko dbac i awarii nie ma.

Co do montowania kompresora w Audi to sklonilbym sie do montazu EATONA, mniej problemow, nie potrzeba doprowadzac smarowania (olej wlewa sie do kompresora), ponoc trwalsze i mozna taniej kupic

Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

Post autor: homer » 04 gru 2007, 14:49

PR23M3K, wielkie dzieki kurde czlowieku nawet nie wiedzialem ze sa kompresory "zalewane" <ok>

Awatar użytkownika
siwusek216
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 695
Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
Lokalizacja: Myslowice

Post autor: siwusek216 » 04 gru 2007, 17:32


Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

Post autor: homer » 04 gru 2007, 21:22

no daje rade i jak za nowe tajle to i cena dosc niska :shock: :lol:

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 06 gru 2007, 13:03

Wiesz po pierwsze dostac zdrowy compresor typu G to cud... Po drugie zalezy jakie turbo wsadzisz to od takich obrotow bedzie ciagnac... z 1.8 ciagnie od dolu a z s2, rs2 napewno bedzie ciagnac od wyzszych obrotow. Drugi problem to Kolektor wydechowy ( jesli masz znajomego spawacza , tokarza to problem znika ), po trzecie musisz odprezyc silnik np. dolozyc druga uszczelke pod glowice ( dwie metalowe ) , po czwarte jesli chcesz miec doladowanie rzedu 0.4 Bara to nic wsumie nie musisz robic w innym wypadku musisz zakuc silnik ( tloki i takie tam ), po 5 dojdda takie rzeczy jak intercooler i inne pierdoly... po 6 o dbaniu o turbo/kompresor mozna mowic przy kupnie nowego sprzetu a tak to w wiekszosci elementy te tak dostawaly w dupe ze nie ma sensu dbac o nie jak o jajko... Osobiscie wybralbym opcje turbo

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 24 cze 2012, 00:18

I jak rozkminił już ktoś opcję założenia kompresora do ABT?

Arturo997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 629
Rejestracja: 15 lip 2009, 08:38
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Arturo997 » 24 cze 2012, 12:39

No właśnie :mrgreen:

Boski;)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 130
Rejestracja: 28 gru 2010, 15:20
Lokalizacja: RBR
Kontakt:

Post autor: Boski;) » 24 cze 2012, 19:18

W sumie to sam będę śledził ten temat, bo może w przyszlości podrzucił by go do ABF-a <ok>

Awatar użytkownika
king86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:07
Lokalizacja: Reszel

Post autor: king86 » 24 cze 2012, 23:16

a ja nic nie będę mówił 8-)

Boski;)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 130
Rejestracja: 28 gru 2010, 15:20
Lokalizacja: RBR
Kontakt:

Post autor: Boski;) » 25 cze 2012, 22:32

Jeśli miałbym pchać kompresor czy turbo do ABT czy ABK jeszcze silnika który już przeżył swoje.. to zainwestował bym w swap bardziej rozwiniętej jednostki... :lol:

Arturo997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 629
Rejestracja: 15 lip 2009, 08:38
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Arturo997 » 25 cze 2012, 23:41

"Turbinki" raczej nie ma sensu wkładać, a żeby wsadzić coś większego trzeba by było zakuć dół a to już jest trochę kasy.. chyba bardziej opłacalny jest swap :roll:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl