[b4 2.0 ABT] Modyfikacje - kompresor - jak to ugrysc...
- homer
- Forum Audi 80
- Posty: 392
- Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
- Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
- Kontakt:
[b4 2.0 ABT] Modyfikacje - kompresor - jak to ugrysc...
witam zaczynam zbierac graty(narazie mam odlozonej troche $$) na instalacje kompresora w moim bolidzie (silnik ABT) nie spieszy mi sie zabytnio bo narazie chce zhamowac to co mam, a w miedzy czasie pozbierac wsjo co mi bedzie koniecznei dac komus do instalacji <ok> i smigac na kompresorku :mrgreen: wiec czy znajdzie sie ktos kto poda mi liste prezetow ktorych bede potrzebowal i od jakich innych aut podejda??
czy kompresor z G60 bedzie Git bo mam do pochytania...
i co dalej bedzie mi potrzebne z gory dzieki za pomoc
a prosze darowac sobie komenty ze nie warto.. bo wladowalem juz ponad 2000 w tjun tej jednostki i chce ja dalej meczyc <rotfl>
czy kompresor z G60 bedzie Git bo mam do pochytania...
i co dalej bedzie mi potrzebne z gory dzieki za pomoc
a prosze darowac sobie komenty ze nie warto.. bo wladowalem juz ponad 2000 w tjun tej jednostki i chce ja dalej meczyc <rotfl>
Ostatnio zmieniony 15 lut 2011, 21:59 przez homer, łącznie zmieniany 2 razy.
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
- PR23M3K
- Forum Audi 80
- Posty: 237
- Rejestracja: 21 cze 2007, 12:34
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 1.8 JN
- Lokalizacja: Rz-ow
Ponad 2 lata jezdzilem Polo G40 i nie mialem problemow z kompresorem, wystarczy tylko dbac i awarii nie ma.
Co do montowania kompresora w Audi to sklonilbym sie do montazu EATONA, mniej problemow, nie potrzeba doprowadzac smarowania (olej wlewa sie do kompresora), ponoc trwalsze i mozna taniej kupic
Co do montowania kompresora w Audi to sklonilbym sie do montazu EATONA, mniej problemow, nie potrzeba doprowadzac smarowania (olej wlewa sie do kompresora), ponoc trwalsze i mozna taniej kupic
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
Wiesz po pierwsze dostac zdrowy compresor typu G to cud... Po drugie zalezy jakie turbo wsadzisz to od takich obrotow bedzie ciagnac... z 1.8 ciagnie od dolu a z s2, rs2 napewno bedzie ciagnac od wyzszych obrotow. Drugi problem to Kolektor wydechowy ( jesli masz znajomego spawacza , tokarza to problem znika ), po trzecie musisz odprezyc silnik np. dolozyc druga uszczelke pod glowice ( dwie metalowe ) , po czwarte jesli chcesz miec doladowanie rzedu 0.4 Bara to nic wsumie nie musisz robic w innym wypadku musisz zakuc silnik ( tloki i takie tam ), po 5 dojdda takie rzeczy jak intercooler i inne pierdoly... po 6 o dbaniu o turbo/kompresor mozna mowic przy kupnie nowego sprzetu a tak to w wiekszosci elementy te tak dostawaly w dupe ze nie ma sensu dbac o nie jak o jajko... Osobiscie wybralbym opcje turbo