[Audi 90 B3 2.3 20V] - by Kermit85 - chyba czas się pożegnać
Mariuszu muszę przyznać, że masz oko ale na chwilę obecną się nie chwalę, bo nie jest jeszcze poskładane - prace trwają
A co do końcówek wydechu to są ścięte pod kątem, ale może na fotkach tego nie widać
W temacie chromów, zdania nie zmieniam i zostaje tak jak jest - bo dla tych chromów rezałem zderzaki, zamiast wymieniać je na inne z coupe itp.
Co do wnętrza to jeszcze miesiąc temu wyglądało tak:
po czym zaszły pewne zmiany:
to be continued... 8-)
A co do końcówek wydechu to są ścięte pod kątem, ale może na fotkach tego nie widać
W temacie chromów, zdania nie zmieniam i zostaje tak jak jest - bo dla tych chromów rezałem zderzaki, zamiast wymieniać je na inne z coupe itp.
Co do wnętrza to jeszcze miesiąc temu wyglądało tak:
po czym zaszły pewne zmiany:
to be continued... 8-)
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
- SebastianCOOO
- Forum Audi 80
- Posty: 134
- Rejestracja: 27 lis 2011, 12:57
- Lokalizacja: Kowale
Moje podejrzenia się sprawdziły, jakiś miesiąc temu odpalając auto usłyszałem metaliczne stuknięcie w silniku. Na wolnych obrotach "prawie" dojechałem do pracy, gdzie chciałem ściągnąć miskę, ale niestety silnik zgasł i już nie dało się go obrócić :cry:
Cholera jedna się zatarła, żadna kontrolka się nie zapaliła, stan oleju był, a ciśnienie na wskaźniku tuż przed zgaśnięciem 4 bary :evil:
No ale nie ma tego złego, zabrałem się za wytarganie mojego 7a z budy i ocenę uszkodzeń.
A to co ujrzałem po odkręceniu spodu :shock:
Panewki na 2 korbowodzie obróciły się, jedna została całkowicie zmielona, a z drugiej została tylko żyletka w kawałkach
Cholera jedna się zatarła, żadna kontrolka się nie zapaliła, stan oleju był, a ciśnienie na wskaźniku tuż przed zgaśnięciem 4 bary :evil:
No ale nie ma tego złego, zabrałem się za wytarganie mojego 7a z budy i ocenę uszkodzeń.
A to co ujrzałem po odkręceniu spodu :shock:
Panewki na 2 korbowodzie obróciły się, jedna została całkowicie zmielona, a z drugiej została tylko żyletka w kawałkach
W międzyczasie zabrałem się za montaż shorta od DeS'a.
Czas był najwyższy na zmianę bo przy szybszej zmianie biegu z 1 na 2 drążek zmiany biegów zostawał mi w ręku
Ponadto jak już miałem wyciągniętą skrzynię biegów, grzechem było by nie ogarnięcie synchronizatora 2 biegu z którym miałem problem.
Dla zainteresowanych koszt oryginału 200 zł, niestety jak już miałem nowy synchronizator okazało się, że jest drobny problem z 5 biegiem, a zdarzyło mi się parę razy że ciężko wchodził. Okazało się że koło zębate 5 biegu jest pęknięte, po oryginale kosztuje 996 zł więc taniej było kupić drugą skrzynie na części.
Oto sprawcy zamieszania:
A to dawca trybu:
Tak wygląda już poskłada skrzynia po myciu i z nowymi uszczelniaczami na wybieraku i zabierakach:
Czas był najwyższy na zmianę bo przy szybszej zmianie biegu z 1 na 2 drążek zmiany biegów zostawał mi w ręku
Ponadto jak już miałem wyciągniętą skrzynię biegów, grzechem było by nie ogarnięcie synchronizatora 2 biegu z którym miałem problem.
Dla zainteresowanych koszt oryginału 200 zł, niestety jak już miałem nowy synchronizator okazało się, że jest drobny problem z 5 biegiem, a zdarzyło mi się parę razy że ciężko wchodził. Okazało się że koło zębate 5 biegu jest pęknięte, po oryginale kosztuje 996 zł więc taniej było kupić drugą skrzynie na części.
Oto sprawcy zamieszania:
A to dawca trybu:
Tak wygląda już poskłada skrzynia po myciu i z nowymi uszczelniaczami na wybieraku i zabierakach: