Audi coupe by Vigo - V8 ABZ sezon 2016 :)
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
No szczerze przyznam, że widziałem już coś takiego, ale nie pomyślałem teraz o tym... jak widziałem wcześniej to było grubo za coś koło 600zl, ale tak teraz patrzę na projekt S4 V8 chłopaków z Kamienia Pomorskiego i u nich widzę, że też jest dwumas ale z innym dociskiem jakby niższym od tego co posiadam.
Dla porównania:
Może tutaj pies pogrzebany?
Coś widzę, że muszę posiedzieć z wieczora dzisiaj z etka i laptopem w ręku:P
Dla porównania:
Może tutaj pies pogrzebany?
Coś widzę, że muszę posiedzieć z wieczora dzisiaj z etka i laptopem w ręku:P
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
No więc dzisiaj rozkminiłem z czego kupiłem zamach i dwumas:P więc tak... dwumas to nie S4 V8 tylko 3,0 TDI:/ a docisk pochodzi z RS4 albo z 2.5 TDI:P
Ale nie ma rzeczy niemożliwych:P
Tak jak kolega chmiel pisał raczej się skuszę na ten dystans... a co do pierścienia pod rozrusznik nie jest to wcale takie trudne do ogarnięcia... z ori koła od ABZ muszę stoczyć tylko ten pierścień z zębami. Natomiast na tym dwumasie jest pierścień na rozrusznik, który zakładany jest oryginalnie metodą cieplną i co najlepsze... wewnętrzna średnica obu pierścieni jest dokładnie taka sama:) widziałem już dwumas od TDi i tam wieniec na rozrusznik jest lekko spawany w kilku miejscach. Jeszcze muszę tylko dobrać jakąś tarczę bo z tego co zmierzyłem docisk ma średnice 240mm.
No i z racji piątku w garażu przy piwku zrobiliśmy pierwsze wzmocnienie sań pod silnik:)
Jutro dalsza część pracy
PS fele oddałem dzisiaj u znajomego do renowacji. Do odbioru za ponad tydzień, ale jaka lipa... mało, że każda na starcie rant do polerki i zebrania bo tak zarysowane, po drugie każda!! felga miała bicia... nie mówię o tej jednej co była wiadoma już na starcie, że do spawania idzie... ale czego się spodziewać po zakupach z allegro:/
Ale nie ma rzeczy niemożliwych:P
Tak jak kolega chmiel pisał raczej się skuszę na ten dystans... a co do pierścienia pod rozrusznik nie jest to wcale takie trudne do ogarnięcia... z ori koła od ABZ muszę stoczyć tylko ten pierścień z zębami. Natomiast na tym dwumasie jest pierścień na rozrusznik, który zakładany jest oryginalnie metodą cieplną i co najlepsze... wewnętrzna średnica obu pierścieni jest dokładnie taka sama:) widziałem już dwumas od TDi i tam wieniec na rozrusznik jest lekko spawany w kilku miejscach. Jeszcze muszę tylko dobrać jakąś tarczę bo z tego co zmierzyłem docisk ma średnice 240mm.
No i z racji piątku w garażu przy piwku zrobiliśmy pierwsze wzmocnienie sań pod silnik:)
Jutro dalsza część pracy
PS fele oddałem dzisiaj u znajomego do renowacji. Do odbioru za ponad tydzień, ale jaka lipa... mało, że każda na starcie rant do polerki i zebrania bo tak zarysowane, po drugie każda!! felga miała bicia... nie mówię o tej jednej co była wiadoma już na starcie, że do spawania idzie... ale czego się spodziewać po zakupach z allegro:/
Ostatnio zmieniony 28 lip 2012, 00:16 przez vigo1984sz, łącznie zmieniany 1 raz.
A u mnie ponad 420nm i co ?? Tylko u vigo będą znosiły przy długiej skrzyni znaczne obciążenia. I 300 km. Przeguby od V6 zniosą bez problemu.Ross pisze:półośki od 1Z wytrzymują u mnie prawie 350Nm, a V8 ma około 400. Martwił bym się o przeguby...
Vigo czekam co dalej wymiślisz . Przekładanie wieńca to troche sztuka dla sztuki. Sadze że jest prostszy sposób.
Pozdro
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Mój tok rozumowania jest taki, że jak wytrzyma 350Nm to i dużo więcej dlatego, że prędzej straci trakcję niż ukręci półoś. Ale z drugiej strony racja, jak jest możliwość wstawienia jeszcze mocniejszych ...
Poza tym w twoim przypadku 450Nm rozkłada się na 4 koła...
Poza tym w twoim przypadku 450Nm rozkłada się na 4 koła...
chmiel25 pisze:A u mnie ponad 420nm i co ?? Tylko u vigo będą znosiły przy długiej skrzyni znaczne obciążenia. I 300 km. Przeguby od V6 zniosą bez problemu.Ross pisze:półośki od 1Z wytrzymują u mnie prawie 350Nm, a V8 ma około 400. Martwił bym się o przeguby...
Vigo czekam co dalej wymiślisz . Przekładanie wieńca to troche sztuka dla sztuki. Sadze że jest prostszy sposób.
Pozdro
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Zamówiłem dzisiaj tarczę z dociskiem z 2,5tdi 150ps 240mm, docisk oczywiście się różni, jest taki bardziej płaski jak wklejałem na przykładowym zdjęciu powyżej.
Zobaczymy co z tego wyjdzie, ale sądzę, że tym razem połączenie skrzyni i silnika jest znacznie mniejszym kłopotem niż w przypadku automata z 7a Jeszcze widziałem taką małą nakładkę pod proconten, której u mnie brakuje, ale to chyba wyrzeźbić się da samodzielnie:)
Zobaczymy co z tego wyjdzie, ale sądzę, że tym razem połączenie skrzyni i silnika jest znacznie mniejszym kłopotem niż w przypadku automata z 7a Jeszcze widziałem taką małą nakładkę pod proconten, której u mnie brakuje, ale to chyba wyrzeźbić się da samodzielnie:)
Niedokońca bo czasem całość idzie w jedno koło.Ross pisze:Poza tym w twoim przypadku 450Nm rozkłada się na 4 koła...
Weż to wywal w diabły!! Zawsze mniej wagi a przy lekkiej stłuczce nie narobi ci szkód.vigo1984sz pisze:Jeszcze widziałem taką małą nakładkę pod proconten, której u mnie brakuje, ale to chyba wyrzeźbić się da samodzielnie:)
Pozdro
Ps Wewnętrzne przegóby mam od passata i półośki od B4 TDI zewnęrzne od V6.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Chmiel25 widzę, że wyżej pytałeś czy to foto które wrzuciłem od chłopaków z Kamienia pomorskiego to z 1,9tdi, chyba sądzę, że od 2,5 tdi... ogólnie oni to zakładali do 4.2 40V biturbo!!
z tego co wiem auto docelowo było robione na coś ok 500ps, więc to chyba wytrzymały sprzęt:P bo ja puki co aż tak wysoko nie mierzę:P
z tego co wiem auto docelowo było robione na coś ok 500ps, więc to chyba wytrzymały sprzęt:P bo ja puki co aż tak wysoko nie mierzę:P
Jestem w miare na bieżąco z projektami w temecie Audi bo czekaja mnie ze dwa swapy.
Za Bro wielkie dzięki. JEstem pomocny i swojej wiedzy nie ukrywam i chętnie sie nią dziele coby komuś było łatwiej.
Poco wyważać otwarte drzwi :mrgreen:
Cieszę się że odpuściłeś automat bo było to zrobienia ale nie dało by to oczekiwanego efektu :mrgreen:
Pozdro
Za Bro wielkie dzięki. JEstem pomocny i swojej wiedzy nie ukrywam i chętnie sie nią dziele coby komuś było łatwiej.
Poco wyważać otwarte drzwi :mrgreen:
Cieszę się że odpuściłeś automat bo było to zrobienia ale nie dało by to oczekiwanego efektu :mrgreen:
Pozdro
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Mała ciekawostka Panowie... Szukałem w Szczecinie po takich bardziej znanych sklepach śrub do dwumasu od Audi A6 / Q7 3.0 TDI... Ceny jakie usłyszałem to szok... ok 79zl u kolegi w sklepie po 190zl !!! w jednym ze znanych sklepów... Zainteresowałem się w inter carsie na sklepie online... i tak trafiłem na śruby od VW Touarega 3.0 TDI za ... 27,99
Przesada...
Przesada...
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Przyszło mi dzisiaj również sprzęgło z dociskiem od 2.5 TDI i już wiem, że docisk pod dwumas od 3.0tdi nie podejdzie. Jedynie tarcza 240mm pasuje. Może jeszcze dzisiaj uda mi się dokręcić całość docisku i zobaczę, jak to przylega;) ps przy składaniu docisku z tarczą to normalne, że bez przykręcenia docisk odstaje jakieś 2-3 mm od koła dwumasowego? Może pyt głupie, ale pierwszy raz się z tym spotkałem;)