[b4 2.0 ABT] Modyfikacje - projekt hybrydy ABT+ABK
@Arturo997
Potrzebuje dwururke układu wydechowego ewentualnie z kolektorem wydechowym z ABT/ABK, może masz za jakieś rozsądne pieniążki i chcesz wesprzeć projekt ?
Monowtrysk już rozwiercony (górna czesc, sama przepustnica zostaje 40mm, lekko tylko lizonołem od dołu aby się ładniej zgrywała z poduszka monowtrysku).
Kolektor jest w trakcie obrabiania.
Wariator czeka na montaż, czekam jeszcze na gumę od dolotu AAE i nowe kable zapłonowe.
Dolot od AAE ma większa średnice, ponad 70mm.
Potrzebuje dwururke układu wydechowego ewentualnie z kolektorem wydechowym z ABT/ABK, może masz za jakieś rozsądne pieniążki i chcesz wesprzeć projekt ?
Monowtrysk już rozwiercony (górna czesc, sama przepustnica zostaje 40mm, lekko tylko lizonołem od dołu aby się ładniej zgrywała z poduszka monowtrysku).
Kolektor jest w trakcie obrabiania.
Wariator czeka na montaż, czekam jeszcze na gumę od dolotu AAE i nowe kable zapłonowe.
Dolot od AAE ma większa średnice, ponad 70mm.
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
PI7er, aae ma przepsutnicę tylko 40mm czy mowisz od tej od ABT? Jeśli masz taka przepustnice 70mm i jej nie chcesz, chetnie odkupię.
I równiez jesli planujesz zrobic 2 rurkę po całości to odradzam, w 4 cyl silniku pogorszy to zjawiska falowe. Chyba ze mowisz o portkach 2 rurce, to wtedy sie polepszy i pozniej zejscie do 1 rury, na seryjnej srednicy. Tak jak w ABT z krokowcem 6 pin.
Nie wiem juz czy masz mono motronic stary czy ten nowszy 1.2.3. Ale jeśli ten nowszy to moze byc ze bedzie płatał figle jak podłaczysz ten wariator, głupie i uparte to bydle jest.
I równiez jesli planujesz zrobic 2 rurkę po całości to odradzam, w 4 cyl silniku pogorszy to zjawiska falowe. Chyba ze mowisz o portkach 2 rurce, to wtedy sie polepszy i pozniej zejscie do 1 rury, na seryjnej srednicy. Tak jak w ABT z krokowcem 6 pin.
Nie wiem juz czy masz mono motronic stary czy ten nowszy 1.2.3. Ale jeśli ten nowszy to moze byc ze bedzie płatał figle jak podłaczysz ten wariator, głupie i uparte to bydle jest.
AAE ma 40mm przepustnice. Ja mam grudzien 92, krokowiec 6 pinowy, portki uklad wydechowy 4-1. Sterownik w wersji 1.2.2 albo 1.2.3 juz nie pamietam ale napewno nie jest to 1.2.1. Numer sterownika to 8A0907311Bkarolas123 pisze:PI7er, aae ma przepsutnicę tylko 40mm czy mowisz od tej od ABT? Jeśli masz taka przepustnice 70mm i jej nie chcesz, chetnie odkupię.
I równiez jesli planujesz zrobic 2 rurkę po całości to odradzam, w 4 cyl silniku pogorszy to zjawiska falowe. Chyba ze mowisz o portkach 2 rurce, to wtedy sie polepszy i pozniej zejscie do 1 rury, na seryjnej srednicy. Tak jak w ABT z krokowcem 6 pin.
Nie wiem juz czy masz mono motronic stary czy ten nowszy 1.2.3. Ale jeśli ten nowszy to moze byc ze bedzie płatał figle jak podłaczysz ten wariator, głupie i uparte to bydle jest.
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Górna czesc monowtrysku juz powiekszona o ok 30-35%.
Kolektor jeszcze w trakcie obrobki, kanaly z 30x36mm powiekszylem na ok 33x40mm.
[ Dodano: 2012-07-29, 23:21 ]
Pomimo poznych godzin wieczornych i niedzieli postanowilem jeszcze o 21:30 isc do auta zmienic ten walek na seryjny z ABT. Wyglada na to ze problem spalania stukowego zniknol zapolon na walku z ABK mialem ustawiony na 0 stopni. Teraz ustawilem ksiazkowo na 6 i jest OK, bede probowal jeszcze przyspieszac
Kolektor jeszcze w trakcie obrobki, kanaly z 30x36mm powiekszylem na ok 33x40mm.
[ Dodano: 2012-07-29, 23:21 ]
karolas123 pisze:Niestety obawiam sie ze tak, wałek z ABK otwiera ogień do dolotu co nie moze miec miejsca przy monopunkcie gdzie ogien cofnie sie do wtrysku i zostanie zaciagniety do do reszty cylindrów.
Pomimo poznych godzin wieczornych i niedzieli postanowilem jeszcze o 21:30 isc do auta zmienic ten walek na seryjny z ABT. Wyglada na to ze problem spalania stukowego zniknol zapolon na walku z ABK mialem ustawiony na 0 stopni. Teraz ustawilem ksiazkowo na 6 i jest OK, bede probowal jeszcze przyspieszac
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok