Audi Competition Q
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
- damian_xyz
- Moderator
- Posty: 656
- Rejestracja: 10 wrz 2007, 15:34
- Imię: Damian
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1.3 FY
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
Dzięki chłopaki za życzenia. Jak dobrze pójdzie (życzę sobie tego) to Moje Skarby jeszcze w tym tygodniu będą w domku . Junior przybywa na wadze z dnia na dzień <ok> .
A z innej beczki- jak się ma auta to są wydatki <ok> - do eSki wleciały nowe kapcie i kpl. wahacz a Compi... no jak to Compi <ok> . Od narodzin Syna zaczęła się "sypać" w deszczowy dzień. Myślałem, że to gryzoń przegryzł przewód WN, ale.... oprócz gryzonia poleciała również kopułka i palec, czyli...
1. Problemy z uruchomieniem pojazdu (mega);
2. Jazda na żabkę;
3. Brak mocy;
4. Nerwy (bezcenne);
Więc zamówienie części i wymiana:
- kopułka, palec, przewody i świece;
Trochę po drodze było nerwów i ****, ale po jakimś czasie wróciła kondycja ACE <ok> - kocham ten silnik.
Jutro zamieszczę fotkę jak nie zapomnę jak kopułka wyglądała (okopcona, zrąbana jak stonka po opryskach <ok> ).
A z innej beczki- jak się ma auta to są wydatki <ok> - do eSki wleciały nowe kapcie i kpl. wahacz a Compi... no jak to Compi <ok> . Od narodzin Syna zaczęła się "sypać" w deszczowy dzień. Myślałem, że to gryzoń przegryzł przewód WN, ale.... oprócz gryzonia poleciała również kopułka i palec, czyli...
1. Problemy z uruchomieniem pojazdu (mega);
2. Jazda na żabkę;
3. Brak mocy;
4. Nerwy (bezcenne);
Więc zamówienie części i wymiana:
- kopułka, palec, przewody i świece;
Trochę po drodze było nerwów i ****, ale po jakimś czasie wróciła kondycja ACE <ok> - kocham ten silnik.
Jutro zamieszczę fotkę jak nie zapomnę jak kopułka wyglądała (okopcona, zrąbana jak stonka po opryskach <ok> ).
Z powodu problemów finansowych (mam nadzieję, że tylko chwilowych) zmuszony jestem sprzedać Compi . W aucie jak wiecie wiele rzeczy (jak w zasadzie nie wszystkie) zostało zrobione: od uszczelnienia silnika, po jego regulację, wymianę elementów zawieszenia włącznie z wahaczami itp., po wszystkie oleje, filtry, opony z bieżnikiem prawie 8 mm, ostatnio nawet wymieniona centralka od gazu, świece, kopułka z palcem, przewody WN.
Auto jak wiecie jeździ bez problemu na PB i LPG (dzień w dzień wozi mnie po 100 km autostradą A4 do pracy). Ubezpieczenie, przegląd wszystko ważne.
Cena: hmmm jak najwięcej- osoby zainteresowane proszone są o kontakt na PW, mail: konrad.audi@gmail.com lub 783-478-770.
Pozdrawiam.
Auto jak wiecie jeździ bez problemu na PB i LPG (dzień w dzień wozi mnie po 100 km autostradą A4 do pracy). Ubezpieczenie, przegląd wszystko ważne.
Cena: hmmm jak najwięcej- osoby zainteresowane proszone są o kontakt na PW, mail: konrad.audi@gmail.com lub 783-478-770.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 04 sie 2012, 15:34 przez Loczek, łącznie zmieniany 1 raz.
Tyle, że kasa jest teraz potrzebna. Mam Syna, Żonę i są priorytety.durch pisze:Na pewno potem będzie lepiej...
Najchętniej to sprzedałbym komuś z Forum za rozsądną kasę.
Do wyboru była sprzedaż S4 2.2 T lub Compi- ze względu na wygodę, komfort i ładowność padło, że Compi jest mniej praktyczne . Szkoda mi bardzo, ale niestety- PLN weryfikują życie. Przy marce na pewno pozostanę i fajnie jakby jakieś 100/A6 C4 w quattro wpadło z TDi lub LPG pod maską w trochę mniejszej monecie- tak by 2-3 tyś., bez jakiegoś mega wkładu finansowego (niekoniecznie musi mega wyglądać- ważniejsza techniczna strona, a na zabawkę przyjdzie jeszcze czas...) zostało mi na potrzeby życiowe.