[B4 1Z] Wskaźnik tem. okłamuje!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 sie 2012, 07:42
- Lokalizacja: Olesnica
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
rozumiem że przed wymianą termostatu pokazywał 90 stopni czy tak :?:Don Pepe pisze:Wymieniłem termostat było ok temp.90st. teraz temp 70 st. pójdzie dalej ale tylko w mieście i to w korku.
Jeśli przed wymianą termostatu pokazywał 90 a teraz nie to ja bym obstawiał że to wina termostatu to że nowy nie oznaczą że dobry. Dobrze by było podpiąć pod vag`a jak masz możliwość i sprawdzić to z temperaturą jaką widzi komp silnika tak dla porównania.
I jeszcze jedno pytanie jakiej firmy kupiłeś termostat :?:
Vaga mam podepnę i zobaczę co i jak.
Termostat o ile dobrze pamiętam to maxgear czy coś takiego,tani jak barszcz.Nie kupowałem lepszych bo na forum ludziom te lepsze też się zacinały.
[ Dodano: 2012-08-14, 10:47 ]
[/quote] rozumiem że przed wymianą termostatu pokazywał 90 stopni czy tak :?: [/quote]
Stary termostat był stale otwarty,wymieniłem na ten jeździłem jakiś czas ładnie 90 i ostatnio coś tak pokazuje te 70st.
Termostat o ile dobrze pamiętam to maxgear czy coś takiego,tani jak barszcz.Nie kupowałem lepszych bo na forum ludziom te lepsze też się zacinały.
[ Dodano: 2012-08-14, 10:47 ]
[/quote] rozumiem że przed wymianą termostatu pokazywał 90 stopni czy tak :?: [/quote]
Stary termostat był stale otwarty,wymieniłem na ten jeździłem jakiś czas ładnie 90 i ostatnio coś tak pokazuje te 70st.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Skasuj je i zobacz czy się ponownie pojawią.Don Pepe pisze:pokazało mi jedynie 2 błędy zarówno na polski vagu(szału nie ma) jak i na vag comie a mianowicie
00552-potencjiometr przepływki(sporadyczny) G19-tego nie łape
00518-potencjiometr przepustniczy(sporadyczny) G69-i tego też nie łape
A temperaturę sprawdzałeś jaką pokazuje vag :?:
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
no to to jakiś kosmos a może na temperaturę powietrza zasysanego popatrzyłeśDon Pepe pisze:no i jest problem bo polski vag pokazuje 9stopni
no to możliwe że masz taką pomyłkę.Don Pepe pisze:vag com 62 natomiast wskazówka na blacie pokazuje no powiedzmy 70 z kawałkiem(chyba że ja źle kreski na zegarku licze )
Skoro oba czujniki widzą podobną temperaturę to znaczy zegarowi na desce można ufać i wychodzi na to że z termostatem masz coś nie tak, może się zaciął w pozycji otwartej.
A jak szybko Ci się auto nagrzewa :?:
powiem Ci ze nawet szybko tylko dochodzi do tych 70 i dalej stoi.Mam porównanie jak jeździłem na starym termostacie który się zaciął w pozycji otwartej.Na polskim vagu patrzyłem na tem.silnika ale powiem Ci że testowałem go na 3 autach i on cuda pokazuje,żeby nie powiedzieć że bzdury. Wymienię termostat na nowy i zobaczę jak będzie pokazywał.
[ Dodano: 2012-08-14, 21:57 ]
W każdym bądź razie dzięki za pomoc i poświęcony czas.Wiem na czym stoje
[ Dodano: 2012-08-14, 21:57 ]
W każdym bądź razie dzięki za pomoc i poświęcony czas.Wiem na czym stoje
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
no wiem dlatego ja z niego nie korzystam, tylko z vag'a i vwtool'a.Don Pepe pisze:Na polskim vagu patrzyłem na tem.silnika ale powiem Ci że testowałem go na 3 autach i on cuda pokazuje,żeby nie powiedzieć że bzdury.
Jak masz możliwość to spróbuj może jeszcze podmienić czujniki może oba źle pokazują choć to chyba mało prawdopodobne.
KŁOPOTÓW CIĄG DALSZY!!!
Po wymianie stabilizatora napięcia,wskazania temp. są teraz prawidłowe,
ale nadal jest problem ze wskazaniami poziomu paliwa!!!
Przypomnę poprzednią sytuację;mianowicie wskaźnik temp.pokazywał za niską temp.
a wsk. poziomu paliwa za duży stan;tzn,paliwa było zbyt mało by odpalić auto, a wsk,
pokazywał lekko ponad rezerwę. Po wymianie stabilizatora napięcia wskazania temp.
są prawidłowe,ale wskaźnik poziomu paliwa podnosi się jeszcze bardziej!!!
Mam w zbiorniku ok,10L paliwa a wsk. pokazuje prawie 3/4.
Piszecie o sprawdzeniu styków.
Zastanawia mnie taka sprawa; czy wskazania zbyt dużej ilości paliwa nie świadczy o
zbyt dużym napięciu na wskaźniku?
A może jest odwrotnie-zbyt niskie napięcie powoduje większe wskazania!!!
Nie jest to wina czujnika(pływaka)-wczoraj wymieniłem,zakupiony na allegro(sprzedawca gwarantuje jego sprawność).
Po wymianie stabilizatora napięcia,wskazania temp. są teraz prawidłowe,
ale nadal jest problem ze wskazaniami poziomu paliwa!!!
Przypomnę poprzednią sytuację;mianowicie wskaźnik temp.pokazywał za niską temp.
a wsk. poziomu paliwa za duży stan;tzn,paliwa było zbyt mało by odpalić auto, a wsk,
pokazywał lekko ponad rezerwę. Po wymianie stabilizatora napięcia wskazania temp.
są prawidłowe,ale wskaźnik poziomu paliwa podnosi się jeszcze bardziej!!!
Mam w zbiorniku ok,10L paliwa a wsk. pokazuje prawie 3/4.
Piszecie o sprawdzeniu styków.
Zastanawia mnie taka sprawa; czy wskazania zbyt dużej ilości paliwa nie świadczy o
zbyt dużym napięciu na wskaźniku?
A może jest odwrotnie-zbyt niskie napięcie powoduje większe wskazania!!!
Nie jest to wina czujnika(pływaka)-wczoraj wymieniłem,zakupiony na allegro(sprzedawca gwarantuje jego sprawność).