Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[B4 1Z] Wskaźnik tem. okłamuje!

kiszka1989
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 14 sie 2012, 07:42
Lokalizacja: Olesnica

Post autor: kiszka1989 » 14 sie 2012, 08:50

Tak wskaznik temperatury działa poprawnie :) . to jest mozliwe ze moze chodzic na zakrętach ale powinien potem wrócic to stanu pierwotnego pokazującego ilosc paliwa a on albo juz sie nie podniesie albo podniesie minimalnie potem znów opadnie:) .

Piachuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 267
Rejestracja: 14 gru 2011, 14:07
Lokalizacja: Pe

Post autor: Piachuu » 14 sie 2012, 10:16

PieterB pytanie do Ciebie bo widzę że w temacie jesteś :-D

Wymieniłem termostat było ok temp.90st. teraz temp 70 st. pójdzie dalej ale tylko w mieście i to w korku.Pytanie czy możliwe że termostat zwiesił się pół-otwarty czy czujnik temp. czy wskaźnik temp.oszukuje.??

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11738
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 sie 2012, 10:26

Don Pepe pisze:Wymieniłem termostat było ok temp.90st. teraz temp 70 st. pójdzie dalej ale tylko w mieście i to w korku.
rozumiem że przed wymianą termostatu pokazywał 90 stopni czy tak :?:
Jeśli przed wymianą termostatu pokazywał 90 a teraz nie to ja bym obstawiał że to wina termostatu to że nowy nie oznaczą że dobry. Dobrze by było podpiąć pod vag`a jak masz możliwość i sprawdzić to z temperaturą jaką widzi komp silnika tak dla porównania.
I jeszcze jedno pytanie jakiej firmy kupiłeś termostat :?:

Piachuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 267
Rejestracja: 14 gru 2011, 14:07
Lokalizacja: Pe

Post autor: Piachuu » 14 sie 2012, 10:44

Vaga mam podepnę i zobaczę co i jak.
Termostat o ile dobrze pamiętam to maxgear czy coś takiego,tani jak barszcz.Nie kupowałem lepszych bo na forum ludziom te lepsze też się zacinały.

[ Dodano: 2012-08-14, 10:47 ]
[/quote] rozumiem że przed wymianą termostatu pokazywał 90 stopni czy tak :?: [/quote]

Stary termostat był stale otwarty,wymieniłem na ten jeździłem jakiś czas ładnie 90 i ostatnio coś tak pokazuje te 70st.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11738
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 sie 2012, 10:59

To sprawdź vag`iem i daj znać co i jak i będziemy ewentualnie szukać dalej.

Piachuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 267
Rejestracja: 14 gru 2011, 14:07
Lokalizacja: Pe

Post autor: Piachuu » 14 sie 2012, 12:37

pokazało mi jedynie 2 błędy zarówno na polski vagu(szału nie ma) jak i na vag comie a mianowicie
00552-potencjiometr przepływki(sporadyczny) G19-tego nie łape
00518-potencjiometr przepustniczy(sporadyczny) G69-i tego też nie łape :-?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11738
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 sie 2012, 16:21

Don Pepe pisze:pokazało mi jedynie 2 błędy zarówno na polski vagu(szału nie ma) jak i na vag comie a mianowicie
00552-potencjiometr przepływki(sporadyczny) G19-tego nie łape
00518-potencjiometr przepustniczy(sporadyczny) G69-i tego też nie łape :-?
Skasuj je i zobacz czy się ponownie pojawią.
A temperaturę sprawdzałeś jaką pokazuje vag :?:

Piachuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 267
Rejestracja: 14 gru 2011, 14:07
Lokalizacja: Pe

Post autor: Piachuu » 14 sie 2012, 20:23

no i jest problem bo polski vag pokazuje 9stopni vag com 62 natomiast wskazówka na blacie pokazuje no powiedzmy 70 z kawałkiem(chyba że ja źle kreski na zegarku licze :-( )

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11738
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 sie 2012, 20:52

Don Pepe pisze:no i jest problem bo polski vag pokazuje 9stopni
no to to jakiś kosmos a może na temperaturę powietrza zasysanego popatrzyłeś
Don Pepe pisze:vag com 62 natomiast wskazówka na blacie pokazuje no powiedzmy 70 z kawałkiem(chyba że ja źle kreski na zegarku licze )
no to możliwe że masz taką pomyłkę.
Skoro oba czujniki widzą podobną temperaturę to znaczy zegarowi na desce można ufać i wychodzi na to że z termostatem masz coś nie tak, może się zaciął w pozycji otwartej.
A jak szybko Ci się auto nagrzewa :?:

Piachuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 267
Rejestracja: 14 gru 2011, 14:07
Lokalizacja: Pe

Post autor: Piachuu » 14 sie 2012, 21:52

powiem Ci ze nawet szybko tylko dochodzi do tych 70 i dalej stoi.Mam porównanie jak jeździłem na starym termostacie który się zaciął w pozycji otwartej.Na polskim vagu patrzyłem na tem.silnika ale powiem Ci że testowałem go na 3 autach i on cuda pokazuje,żeby nie powiedzieć że bzdury. Wymienię termostat na nowy i zobaczę jak będzie pokazywał.

[ Dodano: 2012-08-14, 21:57 ]
W każdym bądź razie dzięki za pomoc i poświęcony czas.Wiem na czym stoje

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11738
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 15 sie 2012, 07:11

Don Pepe pisze:Na polskim vagu patrzyłem na tem.silnika ale powiem Ci że testowałem go na 3 autach i on cuda pokazuje,żeby nie powiedzieć że bzdury.
no wiem dlatego ja z niego nie korzystam, tylko z vag'a i vwtool'a.
Jak masz możliwość to spróbuj może jeszcze podmienić czujniki może oba źle pokazują choć to chyba mało prawdopodobne.

Piachuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 267
Rejestracja: 14 gru 2011, 14:07
Lokalizacja: Pe

Post autor: Piachuu » 15 sie 2012, 10:39

Mówisz o włożeniu niebieskiego i szarego z innego auta??To dopiero będę mógł zrobić jutro bądź po jutrze jak dojadą inne ABK :-) Czy zamiana miejscami??

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11738
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 15 sie 2012, 11:06

Don Pepe pisze:Mówisz o włożeniu niebieskiego i szarego z innego auta??
tak, oto mi chodziło

uve2107
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 15 mar 2008, 21:52
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: uve2107 » 17 paź 2012, 11:41

KŁOPOTÓW CIĄG DALSZY!!!
Po wymianie stabilizatora napięcia,wskazania temp. są teraz prawidłowe,
ale nadal jest problem ze wskazaniami poziomu paliwa!!!
Przypomnę poprzednią sytuację;mianowicie wskaźnik temp.pokazywał za niską temp.
a wsk. poziomu paliwa za duży stan;tzn,paliwa było zbyt mało by odpalić auto, a wsk,
pokazywał lekko ponad rezerwę. Po wymianie stabilizatora napięcia wskazania temp.
są prawidłowe,ale wskaźnik poziomu paliwa podnosi się jeszcze bardziej!!!
Mam w zbiorniku ok,10L paliwa a wsk. pokazuje prawie 3/4.
Piszecie o sprawdzeniu styków.
Zastanawia mnie taka sprawa; czy wskazania zbyt dużej ilości paliwa nie świadczy o
zbyt dużym napięciu na wskaźniku?
A może jest odwrotnie-zbyt niskie napięcie powoduje większe wskazania!!!
Nie jest to wina czujnika(pływaka)-wczoraj wymieniłem,zakupiony na allegro(sprzedawca gwarantuje jego sprawność).

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11738
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 17 paź 2012, 11:57

uve2107 pisze:Mam w zbiorniku ok,10L paliwa a wsk. pokazuje prawie 3/4.
a pod wskaźnikiem poziomu paliwa masz takie pokrętło którym możesz sobie podregulować

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl