Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Wskaźnik tem. okłamuje!

kiszka1989
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 14 sie 2012, 07:42
Lokalizacja: Olesnica

Post autor: kiszka1989 » 14 sie 2012, 08:50

Tak wskaznik temperatury działa poprawnie :) . to jest mozliwe ze moze chodzic na zakrętach ale powinien potem wrócic to stanu pierwotnego pokazującego ilosc paliwa a on albo juz sie nie podniesie albo podniesie minimalnie potem znów opadnie:) .

Piachuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 267
Rejestracja: 14 gru 2011, 14:07
Lokalizacja: Pe

Post autor: Piachuu » 14 sie 2012, 10:16

PieterB pytanie do Ciebie bo widzę że w temacie jesteś :-D

Wymieniłem termostat było ok temp.90st. teraz temp 70 st. pójdzie dalej ale tylko w mieście i to w korku.Pytanie czy możliwe że termostat zwiesił się pół-otwarty czy czujnik temp. czy wskaźnik temp.oszukuje.??

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 sie 2012, 10:26

Don Pepe pisze:Wymieniłem termostat było ok temp.90st. teraz temp 70 st. pójdzie dalej ale tylko w mieście i to w korku.
rozumiem że przed wymianą termostatu pokazywał 90 stopni czy tak :?:
Jeśli przed wymianą termostatu pokazywał 90 a teraz nie to ja bym obstawiał że to wina termostatu to że nowy nie oznaczą że dobry. Dobrze by było podpiąć pod vag`a jak masz możliwość i sprawdzić to z temperaturą jaką widzi komp silnika tak dla porównania.
I jeszcze jedno pytanie jakiej firmy kupiłeś termostat :?:

Piachuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 267
Rejestracja: 14 gru 2011, 14:07
Lokalizacja: Pe

Post autor: Piachuu » 14 sie 2012, 10:44

Vaga mam podepnę i zobaczę co i jak.
Termostat o ile dobrze pamiętam to maxgear czy coś takiego,tani jak barszcz.Nie kupowałem lepszych bo na forum ludziom te lepsze też się zacinały.

[ Dodano: 2012-08-14, 10:47 ]
[/quote] rozumiem że przed wymianą termostatu pokazywał 90 stopni czy tak :?: [/quote]

Stary termostat był stale otwarty,wymieniłem na ten jeździłem jakiś czas ładnie 90 i ostatnio coś tak pokazuje te 70st.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 sie 2012, 10:59

To sprawdź vag`iem i daj znać co i jak i będziemy ewentualnie szukać dalej.

Piachuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 267
Rejestracja: 14 gru 2011, 14:07
Lokalizacja: Pe

Post autor: Piachuu » 14 sie 2012, 12:37

pokazało mi jedynie 2 błędy zarówno na polski vagu(szału nie ma) jak i na vag comie a mianowicie
00552-potencjiometr przepływki(sporadyczny) G19-tego nie łape
00518-potencjiometr przepustniczy(sporadyczny) G69-i tego też nie łape :-?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 sie 2012, 16:21

Don Pepe pisze:pokazało mi jedynie 2 błędy zarówno na polski vagu(szału nie ma) jak i na vag comie a mianowicie
00552-potencjiometr przepływki(sporadyczny) G19-tego nie łape
00518-potencjiometr przepustniczy(sporadyczny) G69-i tego też nie łape :-?
Skasuj je i zobacz czy się ponownie pojawią.
A temperaturę sprawdzałeś jaką pokazuje vag :?:

Piachuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 267
Rejestracja: 14 gru 2011, 14:07
Lokalizacja: Pe

Post autor: Piachuu » 14 sie 2012, 20:23

no i jest problem bo polski vag pokazuje 9stopni vag com 62 natomiast wskazówka na blacie pokazuje no powiedzmy 70 z kawałkiem(chyba że ja źle kreski na zegarku licze :-( )

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 sie 2012, 20:52

Don Pepe pisze:no i jest problem bo polski vag pokazuje 9stopni
no to to jakiś kosmos a może na temperaturę powietrza zasysanego popatrzyłeś
Don Pepe pisze:vag com 62 natomiast wskazówka na blacie pokazuje no powiedzmy 70 z kawałkiem(chyba że ja źle kreski na zegarku licze )
no to możliwe że masz taką pomyłkę.
Skoro oba czujniki widzą podobną temperaturę to znaczy zegarowi na desce można ufać i wychodzi na to że z termostatem masz coś nie tak, może się zaciął w pozycji otwartej.
A jak szybko Ci się auto nagrzewa :?:

Piachuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 267
Rejestracja: 14 gru 2011, 14:07
Lokalizacja: Pe

Post autor: Piachuu » 14 sie 2012, 21:52

powiem Ci ze nawet szybko tylko dochodzi do tych 70 i dalej stoi.Mam porównanie jak jeździłem na starym termostacie który się zaciął w pozycji otwartej.Na polskim vagu patrzyłem na tem.silnika ale powiem Ci że testowałem go na 3 autach i on cuda pokazuje,żeby nie powiedzieć że bzdury. Wymienię termostat na nowy i zobaczę jak będzie pokazywał.

[ Dodano: 2012-08-14, 21:57 ]
W każdym bądź razie dzięki za pomoc i poświęcony czas.Wiem na czym stoje

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 15 sie 2012, 07:11

Don Pepe pisze:Na polskim vagu patrzyłem na tem.silnika ale powiem Ci że testowałem go na 3 autach i on cuda pokazuje,żeby nie powiedzieć że bzdury.
no wiem dlatego ja z niego nie korzystam, tylko z vag'a i vwtool'a.
Jak masz możliwość to spróbuj może jeszcze podmienić czujniki może oba źle pokazują choć to chyba mało prawdopodobne.

Piachuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 267
Rejestracja: 14 gru 2011, 14:07
Lokalizacja: Pe

Post autor: Piachuu » 15 sie 2012, 10:39

Mówisz o włożeniu niebieskiego i szarego z innego auta??To dopiero będę mógł zrobić jutro bądź po jutrze jak dojadą inne ABK :-) Czy zamiana miejscami??

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 15 sie 2012, 11:06

Don Pepe pisze:Mówisz o włożeniu niebieskiego i szarego z innego auta??
tak, oto mi chodziło

uve2107
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 15 mar 2008, 21:52
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: uve2107 » 17 paź 2012, 11:41

KŁOPOTÓW CIĄG DALSZY!!!
Po wymianie stabilizatora napięcia,wskazania temp. są teraz prawidłowe,
ale nadal jest problem ze wskazaniami poziomu paliwa!!!
Przypomnę poprzednią sytuację;mianowicie wskaźnik temp.pokazywał za niską temp.
a wsk. poziomu paliwa za duży stan;tzn,paliwa było zbyt mało by odpalić auto, a wsk,
pokazywał lekko ponad rezerwę. Po wymianie stabilizatora napięcia wskazania temp.
są prawidłowe,ale wskaźnik poziomu paliwa podnosi się jeszcze bardziej!!!
Mam w zbiorniku ok,10L paliwa a wsk. pokazuje prawie 3/4.
Piszecie o sprawdzeniu styków.
Zastanawia mnie taka sprawa; czy wskazania zbyt dużej ilości paliwa nie świadczy o
zbyt dużym napięciu na wskaźniku?
A może jest odwrotnie-zbyt niskie napięcie powoduje większe wskazania!!!
Nie jest to wina czujnika(pływaka)-wczoraj wymieniłem,zakupiony na allegro(sprzedawca gwarantuje jego sprawność).

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 17 paź 2012, 11:57

uve2107 pisze:Mam w zbiorniku ok,10L paliwa a wsk. pokazuje prawie 3/4.
a pod wskaźnikiem poziomu paliwa masz takie pokrętło którym możesz sobie podregulować

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl