Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90 B3 Coupe 2.3 20V 7A] Problem z obrotami i spalaniem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
jagermeister
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 08 lip 2012, 17:04

Post autor: jagermeister » 08 lip 2012, 19:07

LU CASH pisze:O to właśnie mi chodzi Leo .Co za dużo to nie zdrowo :-P
tu się mylisz kolego. Dla silnika zdrowiej jest, gdy jest przelany, niż ma zbyt mało paliwa. A czemu? Bo temp spalania znacznie wzrasta przy mniejszej ilości paliwa, a potem to już tylko tłoki płyną... ;) Dlatego oczywistym jest, że gdy sonda lambda jest uszkodzona, to silnik jest przelewany benzyną - dla jego bezpieczeństwa.
Dlatego nawet przy zmianie wstrysków lepiej zrobić tak, jak pisał Dziki - w okolicy 300 przy 3barach.
i28 pisze:Uważałbym z tymi tanimi regulatorami, bo to pierwszy stopień do uwalenia silnika jak zacznie się chrzanić.
No niestety nie jest to tani silnik... :-> Ale kto mówił, że ma być tani? ;) Czasem lepiej poczekać chwilę dłużej, odłożyć kaskę i kupić coś dobrego, niż ratować się tymczasowymi półśrodkami, które... Jak wiadomo, działają najdłużej - nie koniecznie najlepiej...

LU CASH

Post autor: LU CASH » 09 lip 2012, 18:39

Nie tylko ja.

Pojeździmy zobaczymy .

Długo masz swoje 7A ?

gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

Post autor: gruszek01 » 16 sie 2012, 19:24

tez właśnie szukam wtrysków do swojego 7a maronio ma u siebie jakieś wtryski z bmw
i na wolnych tez przelewa
wydaje mi sie ze z 1,8 t agu 0 280 150 464
dadzą rade 289cc przy 3bar 334 przy 4bar

LU CASH

Post autor: LU CASH » 16 sie 2012, 19:46

a te z volvo dostępne?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 16 sie 2012, 21:25

te z volvo są dostępne ale są bardzo wydajne. Te z 1.8T powinny być dobrą opcją, z tym , że trzeba zobaczyć, czy dadzą radę.

gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

Post autor: gruszek01 » 17 sie 2012, 20:34

co masz na myśli mówiac dadzą rade

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 18 sie 2012, 00:18

7a ma krótkie czasy wtrysków, a także dotrysk dawki w połowie cyklu powyżej 4000 rpm, to raz, dwa, wydajność przy 4 barach nie wynika z prostej arytmetyki niestety, i jest nieco mniejsza niż obliczeniowa z przejścia 3b na 4b. Trzeba zobaczyć czy się zgrają, i żeby nie były na styk. Myślę, że to są jakieś tam wątpliwości, ale nie takie, żeby nie spróbować ;)

gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

Post autor: gruszek01 » 18 sie 2012, 00:59

ale obydwa 7a tak mają ja mam z 91r załozyłem dzis przepływke z NM i jedzie identycznie jak na tej z 2,8 co miałe wcześniej

[ Dodano: 2012-08-25, 14:01 ]
http://allegro.pl/wtryskiwacze-listwa-2 ... 99119.html
czy te wtryski dadzą rade

Filipek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 13 lis 2010, 15:46

Post autor: Filipek » 25 sie 2012, 23:02

Również jestem na etapie wymiany wtryskiwaczy, kupiłem ostatnio używki z volvo 0280155831 po zamontowaniu wtrysków wyregulowałem CO na przepływce ale tylko na podstawie wskazań z vag`a i według tych danych skład mieszanki jest ok. Wygląda na to ze silnik już nie jest przelany ani na wolnych ani pod obciążeniem i nie zauważyłem żadnych niepożądanych objawów. Jest to możliwe że za pomocą potencjometru w przepływce ustawie odpowiedni skład mieszanki pomimo zbyt wydajnych wtryskiwaczy czy może sonda/vag przekłamuje?

W załączniku dorzucam logi z testów

gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

Post autor: gruszek01 » 28 sie 2012, 19:59

wkońcu padło na wtryski z 3b
wyszły jeszcze 2 sprawy do ogarnięcia i moze będzie ok
obecnie 500km=65litrów

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 28 sie 2012, 20:53

13l na 100 to już realny wynik, w zalezności od stylu jazdy oczywiście.

gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

Post autor: gruszek01 » 30 sie 2012, 15:16

tak jak ci pisałem mam olej w aparacie jak go umyłem to przez jakies 20 km jakos jechał a puzniej znowu

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 30 sie 2012, 15:22

no czytałem, a sprawa uszczelnienia tego aparatu? A sam aparat czasem i jego zębatka? Luźny paluch?

gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

Post autor: gruszek01 » 01 wrz 2012, 19:03

palec mam szeroki beru musze kupic ten wąski i zapodać aparat z coupe na próbę

[ Dodano: 2012-09-03, 19:38 ]
wtryski załozone
stare 3szt były połamane i tylko tak siedziały
z pierwszych jazd wrazenia sa ok bardziej posłuszny i czuć moc
aczkolwiek przejechałem sie dzis moim potrworem i teraz wydaje mi sie ze 7a stoi w miejscu heheheheeh

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl