Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 1Z] Brak mocy

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 sie 2012, 19:13

mlodyRwmb pisze: moze jak sie uporam z dolotem i skasuje błąd modułu to zniknie na zawsze?! :?:
Na to bym nie liczył ;-) Błąd kompa ,pojawia się zazwyczaj w dwóch przypadkach ,pierwszy to zbyt duży spadek napięcia ,np.przy słabym aku podczas długiego kręcenia rozrusznikiem .Druga opcja to jak coś w kompie było dłubane

mlodyRwmb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 13 sie 2012, 14:38
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: mlodyRwmb » 23 sie 2012, 23:56

No Panowie! dolot sprawdzony, zadnych przecieków, wiec co teraz wróżycie?!? <ok>

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 sie 2012, 07:26

mlodyRwmb pisze:No Panowie! dolot sprawdzony, zadnych przecieków, wiec co teraz wróżycie?!?
Tu nie ma co bawić się we wróżkę :-P ,tylko podpiąć vaga i się przejechać ,wartości w blokach 011 ,003 ,004 powinny odpowiedzieć na twoje pytanie ,dlaczego nie jedzie jak powinien .Na odległość nikt ci tego nie zrobi :-P Masz auto z pełną diagnstyką ,wystarczy umieć z niej skorzystać 8-)

mlodyRwmb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 13 sie 2012, 14:38
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: mlodyRwmb » 24 sie 2012, 10:10

bardzo chętnie z tego skorzystam, tylko nie do konca umiem to zrobić... czy w programie VCDS zrobie te logi?? VAG-com nie chce mi działać :-/ i jeszcze jedno którędy mam puścić kabel do wnętrza żeby zrobić logi dynamiczne :?:

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 24 sie 2012, 10:29

mlodyRwmb pisze:bardzo chętnie z tego skorzystam, tylko nie do konca umiem to zrobić... czy w programie VCDS zrobie te logi?? VAG-com nie chce mi działać :-/ i jeszcze jedno którędy mam puścić kabel do wnętrza żeby zrobić logi dynamiczne :?:
Dlaczego Ci nie działa? Opisz problem konkretniej - pomogę.

Kabel? Normalnie podpinasz w kierunku okna go dajesz maskę w dół normalnie i jazda i lapka dajesz koleżce obok na siedzeniu.

mlodyRwmb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 13 sie 2012, 14:38
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: mlodyRwmb » 24 sie 2012, 11:18

prawdopodobnie nie umiem go zcrackowac;/ albo mam taką lipną wersje

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 24 sie 2012, 11:53

Zasada jest taka, że najpierw musisz podłączyć sobie vaga do autka, muszą się sobie spodobać tj. muszą zainicjować połączenie. Wtedy możesz wejść sobie w główne bloki dać podgląd błędów wyjść do głównego menu gdzie masz "about" tam masz klucz wklepujesz go do keygena potem ten co Ci wypluje wrzucasz do vaga i masz full wypas.

mlodyRwmb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 13 sie 2012, 14:38
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: mlodyRwmb » 24 sie 2012, 12:19

problem w tym ze jak włączam program to wykakuje komunikat "program przestał działać", robiło mi się juz tak z różnymi grami ale wtedy brałem uruchom jako admin i wszystko hulało a w tym przypadku to nie zadziałało ;/

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 24 sie 2012, 12:32

To jaki masz system operacyjny?

mlodyRwmb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 13 sie 2012, 14:38
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: mlodyRwmb » 24 sie 2012, 19:45


MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 sie 2012, 19:56

Dynamiczne przestawianie kąta wtrysku totalnie leży 8-) reszta logów ok .Nie ma opcji żeby z tym normalnie jechał ;-) Zaworek ciśnienia wewnętrznego pompy prawdopodobnie się wysypał ,albo n108 ,lub jego kabelkologia 8-) Jak zaworek ciśnienia wewnętrznego ,to kilka minut i zrobione :mrgreen: o ile uda ci się go odkręcić ;-) Dawkę paliwa masz dość hardkorową ,ale na ori sterowniku te 2 mg to żaden hardcor :-P

mlodyRwmb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 13 sie 2012, 14:38
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: mlodyRwmb » 24 sie 2012, 20:25

wiec co powinienem zrobic :idea: :?: i jak sie za to zabrac :?: :roll:

[ Dodano: 2012-08-24, 20:28 ]
a co z pedałem gazu??? bo on nadal działa na dwa razy... pierwszy raz jak delikatnie wciskasz to nie reaguje dopiero drugi raz ostrzej to wtedy idzie jak przecinak...

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 sie 2012, 21:02

mlodyRwmb pisze:wiec co powinienem zrobic :idea: :?: i jak sie za to zabrac :?: :roll:
Odkręcić i sprawdzić , o ile wiesz jak powinien działać 8-) jest po przeciwnej stronie dojścia paliwa do pompy...moje rady będą przydatne dla kogoś kto jest choć z grubsza obyty w temacie pompy wtryskowej ,jak nie jest ,to na nie wiele się zdadzą ,bo za dużo czasu by zeszło żeby mu wytłumaczyć co gdzie i do czego ;-)
mlodyRwmb pisze:a co z pedałem gazu???
A pedał gazu działa jak należy ,a to ze nie zawsze jest prawidłowa reakcja na jego naciskanie ,to zazwyczaj wina czego innego ;-) nie spotkałem jeszcze szwankującego pedału gazu w żadnej 80 -tce ,nawet w tych pierwszych tdi z 92 roku działają jak należy ,bo się zwyczajnie nie psują ...a że ludziska wymieniają bo im się wydaję że żle działa ...cóż błędne diagnozy tak się kończą 8-) To tak samo jak niektórzy słuchając podpowiedzi "mądrych "macherów ,wymieniają poduszki silnika ,bo szarpie :-P wtedy nie dość że nadal szarpie jak szarpało ,to jeszcze telepie się cała buda ,bo zakładają jakieś nowe wyroby poduszkopodobne ;-)

mlodyRwmb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 13 sie 2012, 14:38
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: mlodyRwmb » 25 sie 2012, 02:05

wlasnie nie wiem czy działa jak należy, da sie w nim wyczuć jakby dwa stopnie, tak jak w automacie na początku lekko a pozniej jak mocniej docisniesz to jeszcze wchodzi ....

[ Dodano: 2012-09-06, 20:19 ]
witam po przerwie spowodowaną kombinacjami związanymi z naprawą :-) a więc od początku, pojechałem do mechanika, pana Henia :mrgreen: który po jednym dniu oględzin stwierdził że problem tkwi w nastawniku pompy lub potencjometrze :roll: a więc potencjometr odrazu wykluczyłem
A pedał gazu działa jak należy ,a to ze nie zawsze jest prawidłowa reakcja na jego naciskanie ,to zazwyczaj wina czego innego nie spotkałem jeszcze szwankującego pedału gazu w żadnej 80 -tce ,nawet w tych pierwszych tdi z 92 roku działają jak należy ,bo się zwyczajnie nie psują
a więc wybrałem się do drogiego fachowca który wyjął pompe podłączył na maszynie i stwierdził że pompa jest ok, sprawdził szczelność układu dolotowego i tez jest ok, ale znalazł problem w egr (przynajmniej tak twierdził początkowo) a na końcu doszedł do POTENCJOMETRU GAZU :!: !!!!!!! :!: :!: :!: :!: :!: :!: potencjometr wymieniłem i hula!!!! ale tryb awaryjny i tak łapie :-? ale dopiero powyzej 3,5 tys na 3 biegu i 4,5. ciekawe co tym razem jest nie tak.... jutro podłącze VAGa i wrzuce logi może jakieś mądre głowy tego forum wkońcu powiedzą mi coś co mi pomoże w diagnozie choroby mojej staruszki <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl