Na to bym nie liczyłmlodyRwmb pisze: moze jak sie uporam z dolotem i skasuje błąd modułu to zniknie na zawsze?! :?:
[1.9 1Z] Brak mocy
- 
				
				MUNIOR
 - Forum Audi 80

 - Posty: 6166
 - Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
 - Imię: Mariusz
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Lubelskie
 
- 
				
				MUNIOR
 - Forum Audi 80

 - Posty: 6166
 - Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
 - Imię: Mariusz
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Lubelskie
 
Tu nie ma co bawić się we wróżkęmlodyRwmb pisze:No Panowie! dolot sprawdzony, zadnych przecieków, wiec co teraz wróżycie?!?
- Ganimadeus
 - Forum Audi 80

 - Posty: 726
 - Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
 - Lokalizacja: Lublin
 
Dlaczego Ci nie działa? Opisz problem konkretniej - pomogę.mlodyRwmb pisze:bardzo chętnie z tego skorzystam, tylko nie do konca umiem to zrobić... czy w programie VCDS zrobie te logi?? VAG-com nie chce mi działaći jeszcze jedno którędy mam puścić kabel do wnętrza żeby zrobić logi dynamiczne :?:
Kabel? Normalnie podpinasz w kierunku okna go dajesz maskę w dół normalnie i jazda i lapka dajesz koleżce obok na siedzeniu.
- Ganimadeus
 - Forum Audi 80

 - Posty: 726
 - Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
 - Lokalizacja: Lublin
 
Zasada jest taka, że najpierw musisz podłączyć sobie vaga do autka, muszą się sobie spodobać tj. muszą zainicjować połączenie. Wtedy możesz wejść sobie w główne bloki dać podgląd błędów wyjść do głównego menu gdzie masz "about" tam masz klucz wklepujesz go do keygena potem ten co Ci wypluje wrzucasz do vaga i masz full wypas.
			
			
									
									
						- Ganimadeus
 - Forum Audi 80

 - Posty: 726
 - Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
 - Lokalizacja: Lublin
 
Panowie!
Zrobilem logi z wielką pomocą Ganimadeusa!!!
Logi Basic
Log (0 - 003)
Log (1 - 000)
Log (2 - 004)
Logi statyczne
Log (0 - 001)
Log (1 - 000,000)
Log (2 - 007)
Log (3 - 003,003)
Log (4 - 013)
Log (5 - 004,004)
Logi dynamiczne
Log (0 - 004,004,004)
Log (1 - 007)
Log (2 - 000,000,000,000,000)
Log (3 - 011)
Log (4 - 013)
Log (5 - 001)
Log (6 - 008)
Log (7 - 003,003,003)
Log (8 - 010)
Jesli ktos ma jakis pomysł to czekam :mrgreen:
			
			
									
									
						Zrobilem logi z wielką pomocą Ganimadeusa!!!
Logi Basic
Log (0 - 003)
Log (1 - 000)
Log (2 - 004)
Logi statyczne
Log (0 - 001)
Log (1 - 000,000)
Log (2 - 007)
Log (3 - 003,003)
Log (4 - 013)
Log (5 - 004,004)
Logi dynamiczne
Log (0 - 004,004,004)
Log (1 - 007)
Log (2 - 000,000,000,000,000)
Log (3 - 011)
Log (4 - 013)
Log (5 - 001)
Log (6 - 008)
Log (7 - 003,003,003)
Log (8 - 010)
Jesli ktos ma jakis pomysł to czekam :mrgreen:
- 
				
				MUNIOR
 - Forum Audi 80

 - Posty: 6166
 - Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
 - Imię: Mariusz
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Lubelskie
 
Dynamiczne przestawianie kąta wtrysku totalnie leży  8-) reszta logów ok .Nie ma opcji żeby z tym normalnie jechał  
 Zaworek ciśnienia wewnętrznego pompy prawdopodobnie się wysypał ,albo n108 ,lub jego kabelkologia  8-) Jak zaworek ciśnienia wewnętrznego ,to kilka minut i zrobione   :mrgreen: o ile uda ci się go odkręcić  
  Dawkę paliwa masz dość hardkorową ,ale na ori sterowniku te 2 mg to żaden hardcor  
			
			
									
									
						- 
				
				MUNIOR
 - Forum Audi 80

 - Posty: 6166
 - Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
 - Imię: Mariusz
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Lubelskie
 
Odkręcić i sprawdzić , o ile wiesz jak powinien działać 8-) jest po przeciwnej stronie dojścia paliwa do pompy...moje rady będą przydatne dla kogoś kto jest choć z grubsza obyty w temacie pompy wtryskowej ,jak nie jest ,to na nie wiele się zdadzą ,bo za dużo czasu by zeszło żeby mu wytłumaczyć co gdzie i do czegomlodyRwmb pisze:wiec co powinienem zrobic :idea: :?: i jak sie za to zabrac :?: :roll:
A pedał gazu działa jak należy ,a to ze nie zawsze jest prawidłowa reakcja na jego naciskanie ,to zazwyczaj wina czego innegomlodyRwmb pisze:a co z pedałem gazu???
wlasnie nie wiem czy działa jak należy, da sie w nim wyczuć jakby dwa stopnie, tak jak w automacie na początku lekko a pozniej jak mocniej docisniesz to jeszcze wchodzi .... 
[ Dodano: 2012-09-06, 20:19 ]
witam po przerwie spowodowaną kombinacjami związanymi z naprawą
 a więc od początku, pojechałem do mechanika, pana Henia  :mrgreen: który po jednym dniu oględzin stwierdził że problem tkwi w nastawniku pompy lub potencjometrze :roll: a więc potencjometr odrazu wykluczyłem 
  ale dopiero powyzej 3,5 tys na 3 biegu i 4,5. ciekawe co tym razem jest nie tak.... jutro podłącze VAGa i wrzuce logi może jakieś mądre głowy tego forum wkońcu powiedzą mi coś co mi pomoże w diagnozie choroby mojej staruszki  <ok>
			
			
									
									
						[ Dodano: 2012-09-06, 20:19 ]
witam po przerwie spowodowaną kombinacjami związanymi z naprawą
a więc wybrałem się do drogiego fachowca który wyjął pompe podłączył na maszynie i stwierdził że pompa jest ok, sprawdził szczelność układu dolotowego i tez jest ok, ale znalazł problem w egr (przynajmniej tak twierdził początkowo) a na końcu doszedł do POTENCJOMETRU GAZU :!: !!!!!!! :!: :!: :!: :!: :!: :!: potencjometr wymieniłem i hula!!!! ale tryb awaryjny i tak łapieA pedał gazu działa jak należy ,a to ze nie zawsze jest prawidłowa reakcja na jego naciskanie ,to zazwyczaj wina czego innego nie spotkałem jeszcze szwankującego pedału gazu w żadnej 80 -tce ,nawet w tych pierwszych tdi z 92 roku działają jak należy ,bo się zwyczajnie nie psują
							








