Na to bym nie liczył Błąd kompa ,pojawia się zazwyczaj w dwóch przypadkach ,pierwszy to zbyt duży spadek napięcia ,np.przy słabym aku podczas długiego kręcenia rozrusznikiem .Druga opcja to jak coś w kompie było dłubanemlodyRwmb pisze: moze jak sie uporam z dolotem i skasuje błąd modułu to zniknie na zawsze?! :?:
[1.9 1Z] Brak mocy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tu nie ma co bawić się we wróżkę ,tylko podpiąć vaga i się przejechać ,wartości w blokach 011 ,003 ,004 powinny odpowiedzieć na twoje pytanie ,dlaczego nie jedzie jak powinien .Na odległość nikt ci tego nie zrobi Masz auto z pełną diagnstyką ,wystarczy umieć z niej skorzystać 8-)mlodyRwmb pisze:No Panowie! dolot sprawdzony, zadnych przecieków, wiec co teraz wróżycie?!?
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
Dlaczego Ci nie działa? Opisz problem konkretniej - pomogę.mlodyRwmb pisze:bardzo chętnie z tego skorzystam, tylko nie do konca umiem to zrobić... czy w programie VCDS zrobie te logi?? VAG-com nie chce mi działać i jeszcze jedno którędy mam puścić kabel do wnętrza żeby zrobić logi dynamiczne :?:
Kabel? Normalnie podpinasz w kierunku okna go dajesz maskę w dół normalnie i jazda i lapka dajesz koleżce obok na siedzeniu.
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
Zasada jest taka, że najpierw musisz podłączyć sobie vaga do autka, muszą się sobie spodobać tj. muszą zainicjować połączenie. Wtedy możesz wejść sobie w główne bloki dać podgląd błędów wyjść do głównego menu gdzie masz "about" tam masz klucz wklepujesz go do keygena potem ten co Ci wypluje wrzucasz do vaga i masz full wypas.
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
Panowie!
Zrobilem logi z wielką pomocą Ganimadeusa!!!
Logi Basic
Log (0 - 003)
Log (1 - 000)
Log (2 - 004)
Logi statyczne
Log (0 - 001)
Log (1 - 000,000)
Log (2 - 007)
Log (3 - 003,003)
Log (4 - 013)
Log (5 - 004,004)
Logi dynamiczne
Log (0 - 004,004,004)
Log (1 - 007)
Log (2 - 000,000,000,000,000)
Log (3 - 011)
Log (4 - 013)
Log (5 - 001)
Log (6 - 008)
Log (7 - 003,003,003)
Log (8 - 010)
Jesli ktos ma jakis pomysł to czekam :mrgreen:
Zrobilem logi z wielką pomocą Ganimadeusa!!!
Logi Basic
Log (0 - 003)
Log (1 - 000)
Log (2 - 004)
Logi statyczne
Log (0 - 001)
Log (1 - 000,000)
Log (2 - 007)
Log (3 - 003,003)
Log (4 - 013)
Log (5 - 004,004)
Logi dynamiczne
Log (0 - 004,004,004)
Log (1 - 007)
Log (2 - 000,000,000,000,000)
Log (3 - 011)
Log (4 - 013)
Log (5 - 001)
Log (6 - 008)
Log (7 - 003,003,003)
Log (8 - 010)
Jesli ktos ma jakis pomysł to czekam :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Dynamiczne przestawianie kąta wtrysku totalnie leży 8-) reszta logów ok .Nie ma opcji żeby z tym normalnie jechał Zaworek ciśnienia wewnętrznego pompy prawdopodobnie się wysypał ,albo n108 ,lub jego kabelkologia 8-) Jak zaworek ciśnienia wewnętrznego ,to kilka minut i zrobione :mrgreen: o ile uda ci się go odkręcić Dawkę paliwa masz dość hardkorową ,ale na ori sterowniku te 2 mg to żaden hardcor
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Odkręcić i sprawdzić , o ile wiesz jak powinien działać 8-) jest po przeciwnej stronie dojścia paliwa do pompy...moje rady będą przydatne dla kogoś kto jest choć z grubsza obyty w temacie pompy wtryskowej ,jak nie jest ,to na nie wiele się zdadzą ,bo za dużo czasu by zeszło żeby mu wytłumaczyć co gdzie i do czegomlodyRwmb pisze:wiec co powinienem zrobic :idea: :?: i jak sie za to zabrac :?: :roll:
A pedał gazu działa jak należy ,a to ze nie zawsze jest prawidłowa reakcja na jego naciskanie ,to zazwyczaj wina czego innego nie spotkałem jeszcze szwankującego pedału gazu w żadnej 80 -tce ,nawet w tych pierwszych tdi z 92 roku działają jak należy ,bo się zwyczajnie nie psują ...a że ludziska wymieniają bo im się wydaję że żle działa ...cóż błędne diagnozy tak się kończą 8-) To tak samo jak niektórzy słuchając podpowiedzi "mądrych "macherów ,wymieniają poduszki silnika ,bo szarpie wtedy nie dość że nadal szarpie jak szarpało ,to jeszcze telepie się cała buda ,bo zakładają jakieś nowe wyroby poduszkopodobnemlodyRwmb pisze:a co z pedałem gazu???
wlasnie nie wiem czy działa jak należy, da sie w nim wyczuć jakby dwa stopnie, tak jak w automacie na początku lekko a pozniej jak mocniej docisniesz to jeszcze wchodzi ....
[ Dodano: 2012-09-06, 20:19 ]
witam po przerwie spowodowaną kombinacjami związanymi z naprawą a więc od początku, pojechałem do mechanika, pana Henia :mrgreen: który po jednym dniu oględzin stwierdził że problem tkwi w nastawniku pompy lub potencjometrze :roll: a więc potencjometr odrazu wykluczyłem
[ Dodano: 2012-09-06, 20:19 ]
witam po przerwie spowodowaną kombinacjami związanymi z naprawą a więc od początku, pojechałem do mechanika, pana Henia :mrgreen: który po jednym dniu oględzin stwierdził że problem tkwi w nastawniku pompy lub potencjometrze :roll: a więc potencjometr odrazu wykluczyłem
a więc wybrałem się do drogiego fachowca który wyjął pompe podłączył na maszynie i stwierdził że pompa jest ok, sprawdził szczelność układu dolotowego i tez jest ok, ale znalazł problem w egr (przynajmniej tak twierdził początkowo) a na końcu doszedł do POTENCJOMETRU GAZU :!: !!!!!!! :!: :!: :!: :!: :!: :!: potencjometr wymieniłem i hula!!!! ale tryb awaryjny i tak łapie ale dopiero powyzej 3,5 tys na 3 biegu i 4,5. ciekawe co tym razem jest nie tak.... jutro podłącze VAGa i wrzuce logi może jakieś mądre głowy tego forum wkońcu powiedzą mi coś co mi pomoże w diagnozie choroby mojej staruszki <ok>A pedał gazu działa jak należy ,a to ze nie zawsze jest prawidłowa reakcja na jego naciskanie ,to zazwyczaj wina czego innego nie spotkałem jeszcze szwankującego pedału gazu w żadnej 80 -tce ,nawet w tych pierwszych tdi z 92 roku działają jak należy ,bo się zwyczajnie nie psują