[ABK] sonda lambda
moim zdaniem każdy szanujący się mechanik powinien założyć wsuwkę lub zlutować i zrobić to tak jak Bozia przykazała a nie bawić się w prowizoryczne skręcanie przewodów.
U mnie sonda jest bezpośrednio pod sterownik gazu podpięta, a sterownik gazowy w zależności od tego na jakim paliwie pracuje silnik przekazuje wskazania bezpośrednio na komputer silnika, lub oszukuje komputer silnika emulacją.
i nie ma takich prowizorek zrobionych przy sondzie, za to o kwiatki postarali się robiąc odcięcie wtryskiwaczy, no ale jak widac nigdy nie może być zbyt kolorowo
U mnie sonda jest bezpośrednio pod sterownik gazu podpięta, a sterownik gazowy w zależności od tego na jakim paliwie pracuje silnik przekazuje wskazania bezpośrednio na komputer silnika, lub oszukuje komputer silnika emulacją.
i nie ma takich prowizorek zrobionych przy sondzie, za to o kwiatki postarali się robiąc odcięcie wtryskiwaczy, no ale jak widac nigdy nie może być zbyt kolorowo
Wkład z kata mam usunięty i sonda prawidłowo pracuje. Jedynie denerwuje mnie dźwięk o którym jabko_nb pisał. W tym miesiącu się tego odgłosu pozbędę. Co do sondy to jako że w naszych autach występują sondy 3-przewodowe, masę mają z układu wydechowego. Czas i temperatura swoje robią, wydech koroduje i sonda gubi masę.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Nigdy tak nie było i nie ma. Masę biorą z korektora.Francis1982 pisze:Od dłuższego czasu zastanawiam się czy ori sondy 3-przewodowe nie biorą masy z masy grzałki
A jeśli wymieniamy i chcemy poprawić zawsze można kupić 4 przewodową.
Bo spada temperatura sondy a do poprawnego jej działania potrzeba 300stC chwilowe odłączenie powoduje spadek i złej pracy.Francis1982 pisze:Przy pracującym silniku wystarczy odpiąć zasilanie grzałki i sonda stoi na pół wolta