Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ACE] zmiana na digifanta

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 04 wrz 2012, 23:07

większość gada mało robi :D nie uważasz ? :P

kefirsky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 171
Rejestracja: 29 sty 2009, 03:00
Lokalizacja: Kętrzyn Warm-Maz

Post autor: kefirsky » 04 wrz 2012, 23:28

Mam w tej chwili przeprowadzkę do nowego warsztatu i do 20tego września uruchamiam hamownię podwoziową. Trochę z tym zamieszania. Montaż DECów i EasyEcu idzie na bieżąco. Mam tu olbrzymie wsparcie w osobie Przemka z OTTOMOTIVE, który jest konstruktorem tych urządzeń, ale nie ukrywam, że wolę umawiać auta już na nowy warsztat i strojenie na hamowni. Przemek woli rozwijać urządzenia, a nie lutować kabelki ;-)

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 05 wrz 2012, 15:04

hehe 1 ng na nowym miejscu zapewne będzie moje :D

hubos21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 01 sie 2010, 09:16
Lokalizacja: Mogilno

Post autor: hubos21 » 06 wrz 2012, 09:07

czyli w przyszłości zamawiając DECa można będzie liczyć na jakieś dobre mapy żeby nie trzeba było jechać tylu km na strojenie? bo nie ukrywam, ze DEC mi jest najbardziej potrzebny żeby zapodać późnej sekwencje

kefirsky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 171
Rejestracja: 29 sty 2009, 03:00
Lokalizacja: Kętrzyn Warm-Maz

Post autor: kefirsky » 06 wrz 2012, 09:37

W przeciągu tygodnia rusza forum, na którym użytkownicy będą mogli wymieniać się wsadami i wymieniać doświadczenia. Pomożemy jak tylko się da.

hubos21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 01 sie 2010, 09:16
Lokalizacja: Mogilno

Post autor: hubos21 » 06 wrz 2012, 09:43

bardzo miła wiadomość :) jak już coś tam będzie to poprosimy o jakiegoś linka

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 30 wrz 2012, 22:33

kefirsky pisze:Maska się nie zamknie.
Dużo wyższy jest ten kolektor z ABF? Faktycznie maska sie nie zamknie?
Przepustnica z ABF ma linke obok a nie na górze wiec może tak wysoko nie jest?

hubos21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 01 sie 2010, 09:16
Lokalizacja: Mogilno

Post autor: hubos21 » 30 wrz 2012, 22:42

jak pisałem wcześniej na forum była czerwona B3, na DIGI II z kolektorem, przepustnicą i wtryskami od ABFa i nie było problemów z maską

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 01 paź 2012, 00:28

No troche wyżej jest to fakt ale chyba nie aż tak żeby sie nie dąło zamknąć, Cały ABF to sie zgodze że nie wejdzie bo sam blok jest 16mm wyższy

[ Dodano: 2012-10-09, 07:39 ]
Chciałem spytać czy easy ECU nie ma wogóle funkcji kontroli stuku?
W takim razie nie do końca bezpieczny jest to komputer, napewno ciężej sie stroi bo nie ma podglądu na spalanie stukowe

hubos21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 01 sie 2010, 09:16
Lokalizacja: Mogilno

Post autor: hubos21 » 10 paź 2012, 20:27

marszall z tego co pisał Kefirsky kotrola stuku leży po stronie ori ECU a Ty już opanowałeś u siebie stukowe?

Awatar użytkownika
garry99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 459
Rejestracja: 14 cze 2011, 10:55
Lokalizacja: Kętrzyn,Mazury

Post autor: garry99 » 10 paź 2012, 20:58

W silniku ABK da się to zalożyć żeby chodź trochę poprawić osiągi?

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 10 paź 2012, 22:55

chyba w każdym się da :D

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 11 paź 2012, 21:19

JA opanowałem stukowe u siebie zmieniając kolektor (?!) i zmieniając soft
dlatego też chciałbym w nastepnym modzonym aucie sam sobie co nieco podstroić i ew. wiedzieć czy stuka w silniku czy nie. Stukowe leży p ostronie ori ECu ale w przypadku DEC'a a jeżeli mowa o EasyEcu to jest to stand alone wiec jak nie ma kontroli stuku to nie ma wogóle

jak sie myle to niech sie wypowie właściwy człowiek

kefirsky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 171
Rejestracja: 29 sty 2009, 03:00
Lokalizacja: Kętrzyn Warm-Maz

Post autor: kefirsky » 11 paź 2012, 21:52

EasyEcu nie nadaje się do silników R5.

W ABK da się jak najbardziej. Przepływomierz klapkowy jest beznadziejny, bardzo restrykcyjny dla przepływu powietrza.

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 11 paź 2012, 22:19

no ja mówie bardziej o R4

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl