[AHU] Nie odpala na zimnym
[AHU] Nie odpala na zimnym
Witam pacjent passat 1.9 tdi nie odpala na zimnym silniku
kat 52
dawka 3.2 mg (temp ponad 80)
Kontrolka swiec zapala się i gaśnie wiec chyba przekaznik 219 ok
kompresja 27,30,29,27 mierzone przy 20 temp
Kręcenie rozrusznikiem i nic zero reakcji nawet nie próbuje łapać jak odepnę czujnik temp wtedy kopci i coś próbuje łapać i może za 10 razem odpali.
Jak psiknę samostaru zapali od razu i chodzi dobrze rowno jak się zagrzeje do 80 pali na dotyk.
Aha jeszcze zwiększyłem dawkę rozruchową na max.
Proszę o sugestie i rady pozdrawiam.
kat 52
dawka 3.2 mg (temp ponad 80)
Kontrolka swiec zapala się i gaśnie wiec chyba przekaznik 219 ok
kompresja 27,30,29,27 mierzone przy 20 temp
Kręcenie rozrusznikiem i nic zero reakcji nawet nie próbuje łapać jak odepnę czujnik temp wtedy kopci i coś próbuje łapać i może za 10 razem odpali.
Jak psiknę samostaru zapali od razu i chodzi dobrze rowno jak się zagrzeje do 80 pali na dotyk.
Aha jeszcze zwiększyłem dawkę rozruchową na max.
Proszę o sugestie i rady pozdrawiam.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Błedy jakies melduje :?: Bo jak nie ,to albo nie szczelny układ paliwowy ,albo ...no własnie nic innego nie przychodzi mi do głowyzackone88 pisze:Witam pacjent passat 1.9 tdi nie odpala na zimnym silniku
kat 52
dawka 3.2 mg (temp ponad 80)
Kontrolka swiec zapala się i gaśnie wiec chyba przekaznik 219 ok
kompresja 27,30,29,27 mierzone przy 20 temp
Kręcenie rozrusznikiem i nic zero reakcji nawet nie próbuje łapać jak odepnę czujnik temp wtedy kopci i coś próbuje łapać i może za 10 razem odpali.
Jak psiknę samostaru zapali od razu i chodzi dobrze rowno jak się zagrzeje do 80 pali na dotyk.
Aha jeszcze zwiększyłem dawkę rozruchową na max.
Błędów żadnych nie pokazuje.
Ale czy przy nieszczelnym układzie jak go odpalę na "plaka" i pochodzi normalnie i zgaszę to powinien już na tyle zaciągnąć paliwo żeby odpalił i za drugim razem bez niczego, Chyba tak szybko się paliwo nie cofnie.
Po za tym jak dostanie temp ok 80 to pali normalnie, wiec nie wiem czy w takim wypadku podejrzewać nieszczelność układu. Jak temp spadnie już w okolice 60 już jest problem z odpaleniem.
Jutro zamontuje jakieś przezroczyste przewody i po obserwuję co będzie się działo.
Dodaje logi które zdążyłem dziś zrobić.
http://vaglog.rtnet.pl/pzackiewicz88_98816.html
Ale czy przy nieszczelnym układzie jak go odpalę na "plaka" i pochodzi normalnie i zgaszę to powinien już na tyle zaciągnąć paliwo żeby odpalił i za drugim razem bez niczego, Chyba tak szybko się paliwo nie cofnie.
Po za tym jak dostanie temp ok 80 to pali normalnie, wiec nie wiem czy w takim wypadku podejrzewać nieszczelność układu. Jak temp spadnie już w okolice 60 już jest problem z odpaleniem.
Jutro zamontuje jakieś przezroczyste przewody i po obserwuję co będzie się działo.
Dodaje logi które zdążyłem dziś zrobić.
http://vaglog.rtnet.pl/pzackiewicz88_98816.html
No teraz przy tej temp nie grzeją bo i po co. Jak odepnę czujnik temp to grzeją.LUPO pisze:a sprawdzałeś czy świece grzeją?
[ Dodano: 2012-09-26, 13:04 ]
Przewody założone lecą pęcherzyki powietrza.
Po 10 min przewód idący do baku jest już pusty gdzie szukać przyczyny przy filtrze paliwa?
Jest jakiś zaworek który powinien trzymać paliwo żeby nie wracało?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wiedziałem że to powietrze 8-) Nieszczelnośc może być wszędzie ,a zaworek zwrotny nie pomoże ,musisz znależć nisszczelność i usunąć ....najczęściej przyczyną nieszczelności jest ten badziewny filtr i jego równie "udany "pseudopodgrzewaczzackone88 pisze:Przewody założone lecą pęcherzyki powietrza.
Po 10 min przewód idący do baku jest już pusty gdzie szukać przyczyny przy filtrze paliwa?
:shock: <ok>LUPO pisze:a sprawdzałeś czy świece grzeją?
zackone88 pisze:No teraz przy tej temp nie grzeją bo i po co
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Zastosuj http://www.autoczesci.biz/filtr-paliwa- ... ltron.html lub http://www.autoczesci.biz/filtr-paliwa- ... ltron.html i nie bedzie problemu z zapowietrzaniem poprzez podgrzewacz :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Są lepsze filtry <ok> http://allegro.pl/opel-astra-ii-g-1-7-d ... 38311.html z prawdziwym elektrycznym podgrzewaczem i wbudowanym termostatem ,wejscie ,wyjscie i wtyczka do podgrzewacza ,pasują do naszych bez problemu w miejsce ori ,wkłąd do takiego filtra kosztuje od 18zł ...mam używam i nie mogę zrozumieć jak fabryka audi ,mogła tak długo stosować taki badziew z podgrzewaczem ,który niczego nie jest w stanie podgrzać i który w większości przypadków ,powoduje wieczne problemy z zapowietrzaniemKrzysiek 84 pisze:Zastosuj http://www.autoczesci.biz...38-filtron.html lub http://www.autoczesci.biz...81-filtron.html i nie bedzie problemu z zapowietrzaniem poprzez podgrzewacz :mrgreen:
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Też myślałem nad takim z elektrycznym podgrzewaniem i widziałem w movano dti z pompka reczna. Tylko sprzedajacy maja sama obudowe filtra paliwa, a przydaloby sie z wtyczka i kawałkiem kabla i końcówkami wejścia - wyjścia. I też ponoć delikatnie trzeba obchodzić sie przy dokrecaniu tej górnej głowiczki plastikowej bo potrafi pękać.
Jeśli zastosuje ten filterek co mi zaproponowałeś co zrobić wtedy z tymi przewodami od podgrzewacza połączyć je?Krzysiek 84 pisze:Zastosuj http://www.autoczesci.biz/filtr-paliwa- ... ltron.html lub http://www.autoczesci.biz/filtr-paliwa- ... ltron.html i nie bedzie problemu z zapowietrzaniem poprzez podgrzewacz :mrgreen:
Mój filterek jest przykręcany do takiej kopułki
http://moto.allegro.pl/podstawa-filtra- ... 30083.html
A swoją drogą czy jeśli paliwo jest w pompie i w przewodzie idącym do filtra i w samym filtrze też to jeśli z pompą jest wszystko ok nie powinien zapalić :?:
Wszystko posprawdzane po dociskane itp. Po nocy paliwo stoi w przewodach Auto nadal Ciężko pali, przykręceniu białe chmury dymu puszcza. Może zmienić kąt wtrysku? lub podmienić wtryski mam dobre z 1z ? Już mi ręce opadają
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Jak kąt wtrysku jest 52 to powinien palic normalnie.
Przewody musisz połączyć powrót z pompy i powrót za tym podgrzewaczem w jedną całość. Nie trzeba męczyć sie poźniej z wykrecaniem głowiczki, tylko wkładasz filtr, podłączyć przewody, zalać filtr paliwem(jest śrubka widoczna na zdjeciu) i odpalamy :mrgreen:
Jesli z pompa wszystko wporządku i jest paliwo, to musi zapalić.
Przewody musisz połączyć powrót z pompy i powrót za tym podgrzewaczem w jedną całość. Nie trzeba męczyć sie poźniej z wykrecaniem głowiczki, tylko wkładasz filtr, podłączyć przewody, zalać filtr paliwem(jest śrubka widoczna na zdjeciu) i odpalamy :mrgreen:
Jesli z pompa wszystko wporządku i jest paliwo, to musi zapalić.