[B4 ABK] Czy można założyć kompresor?
[B4 ABK] Czy można założyć kompresor?
Witam
Chciałbym dodać swojej ABK troszeczkę kucyków i zastanawiam się czy można założyć jakiś mały kompresor i czy nie odbije się to negatywnie na silniku?
Jaki przyrost mocy byłby bezpieczny?
A jeśli nie kompresor to co można by było dłubnąć przy tym silniczku żeby była lepsza kita?
Proszę o odpowiedzi ;D
Chciałbym dodać swojej ABK troszeczkę kucyków i zastanawiam się czy można założyć jakiś mały kompresor i czy nie odbije się to negatywnie na silniku?
Jaki przyrost mocy byłby bezpieczny?
A jeśli nie kompresor to co można by było dłubnąć przy tym silniczku żeby była lepsza kita?
Proszę o odpowiedzi ;D
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Trzeba było to robić przy okazji remontu, bo teraz to będziesz płacił 2x za robociznę i za uszczelki...
No ale ok.
Kompresor: całkowity koszt od 5 tysięcy.
turbo: 6-8 tysięcy
modyfikacje n/a:
głowica - 1000 zł.
wałek - 800zł.
mechanika bez ruszania elektryki ok 1000 zł. (zrobiona z sensem)
Wszystko bez robocizny. I nie mówimy tutaj o ulepku ze szrotów.
reszta jest tak naprawdę albo nieistotna albo nieopłacalna...
No ale ok.
Kompresor: całkowity koszt od 5 tysięcy.
turbo: 6-8 tysięcy
modyfikacje n/a:
głowica - 1000 zł.
wałek - 800zł.
mechanika bez ruszania elektryki ok 1000 zł. (zrobiona z sensem)
Wszystko bez robocizny. I nie mówimy tutaj o ulepku ze szrotów.
reszta jest tak naprawdę albo nieistotna albo nieopłacalna...
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Pewnie mu stuka przez mega ubogą mieszankę skoro wcale nie wziął jej pod uwagę w projekcie.
Po taniości mógłby użyć sterownika LPG aby wydłużyć czas otwarcia wtryskiwaczy benzynowych (tak można użyć do modyfikacji czasu otwarcia wtryskiwaczy benzynowych) czy to gazowych (jeśli ma gaz sekwencyjny i zapas wydajności w podzespołach).
Uboga mieszanka zabije wolnossący silnik a doładowany ze spalaniem stukowym ulegnie zniszczeniu w zastraszającym tempie.
Po taniości mógłby użyć sterownika LPG aby wydłużyć czas otwarcia wtryskiwaczy benzynowych (tak można użyć do modyfikacji czasu otwarcia wtryskiwaczy benzynowych) czy to gazowych (jeśli ma gaz sekwencyjny i zapas wydajności w podzespołach).
Uboga mieszanka zabije wolnossący silnik a doładowany ze spalaniem stukowym ulegnie zniszczeniu w zastraszającym tempie.
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa