[B4 ABK] Zimą ciężej pali
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
coś z tego gatunku najpierw sprawdź sygnał odepnij wtyczkę i krótkimi przewodami podłącz mała żaróweczkę np. od pozycji jak jest to wymontuj wtrysk i sprawdź czy rozpyla wtrysk powinien działać dopóki silnik nie osiągnie 35 stopnim@x1313 pisze:a ten wtrysk jak sprawdzi ć? wykręcić go i przekręcić kluczyk czy siknie paliwem ?
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
I u mnie wystąpiły już cięzkie odpalenia rano. Kabelki faktycznie były pourywane, zostały polutowane lecz problem nie ustąpił.. Trzeba długo kręcić rozrusznikiem, pościć po czym znowu zakręcić i odpala. Czujniki wyglądają dobrze (sprawdzane miernikiem), świece, kable, kopułka niedawno zmieniane. Jakieś pomysły?
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Okazało się, że też miałem urwane te przewody. Naprawiłem je i dziś rano odpalił bez zająknięcia . Dzięki za pomocPieterB pisze:Zapewne chodzi o kabelki przy tej wtyczcedomo pisze:Gdzie znajduje się ten przewód (może fotka?) - mam podobny problem co Ty. pozdr
[url=http://images45.fotosik.pl/1594/e06d9747915eb4ab.jpg]Obrazek[/URL]
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 paź 2008, 14:10
Ja mam z kolei trochę inny problem.
Otóż jak chcę zapalić, nie ma znaczenia rano czy wieczorem, zimno czy ciepło, to rozrusznik musi kilka razy przekręcić zanim zaskoczy silnik ( a kiedyś palił na tyk), ale jeśli przekręcę kluczyk dosłownie na sekundę a potem cofnę i znowu zakręcę to zapali na tyk.
Dodam że kabel od wtryskiwacza rozruchowego sprawdzony i naprawiony, samego wtryskiwacza nie wykręcałem.
Co może być przyczyną takiego stanu?
Otóż jak chcę zapalić, nie ma znaczenia rano czy wieczorem, zimno czy ciepło, to rozrusznik musi kilka razy przekręcić zanim zaskoczy silnik ( a kiedyś palił na tyk), ale jeśli przekręcę kluczyk dosłownie na sekundę a potem cofnę i znowu zakręcę to zapali na tyk.
Dodam że kabel od wtryskiwacza rozruchowego sprawdzony i naprawiony, samego wtryskiwacza nie wykręcałem.
Co może być przyczyną takiego stanu?