Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAH] Mulenie podczas jazdy

Wszystko co tyczy się silników V6
Pietrek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 96
Rejestracja: 25 maja 2009, 13:59
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pietrek » 21 paź 2012, 21:53

kolego sprawdź koniecznie rozrząd, nie jestem mechanikiem, ale mam miałem podobny problem. otóż całkiem przypadkiem podczas wymiany simeringów na wałkach rozrządu rzecz jasna od strony paska rozrządu zjawił się u mnie człowiek, który posiadał listwę blokującą rozrząd i inne profesjonalne narzędzia do tejże wymiany potrzebne. Co się okazało miałem przestawiony rozrząd o 2 lub 3 ząbki. teraz auto śmiga zdecydowanie lepiej, poprzednio również silnik odpalał, jeździł, trochę mulił, główną przyczyną tego mulenia jest wymiana rozrządu na tzw znaki markerem, tylko listwa jest to wstanie dobrze ustawić,. bo ona blokuje wałki w prawidłowej pozycji a napinacz naciąga pasek do żądanej twardości paska. życzę wytrwałości...:)

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 21 paź 2012, 22:37

Przy ustawianiu rozrządu w bez blokad i bez markera nie należy się sugerować znakiem na kółku paska wieloklinowego, bo u mnie nie zgrywał się z wycięciem w przeciwwadze wału w otworze czujnika punktu zapłonu oraz 3 cylindrem w ZZ. Może u mnie przykręcił ktoś kółko w innej pozycji (jeśli się tak da).

Awatar użytkownika
Madison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 19 paź 2011, 16:21
Lokalizacja: BS

Post autor: Madison » 21 paź 2012, 23:17

ja chyba tez sprawdze tylko musze znalezć kogos kto ma przyrządy :)

[ Dodano: 2012-10-24, 20:07 ]