[AAH] Mulenie podczas jazdy
kolego sprawdź koniecznie rozrząd, nie jestem mechanikiem, ale mam miałem podobny problem. otóż całkiem przypadkiem podczas wymiany simeringów na wałkach rozrządu rzecz jasna od strony paska rozrządu zjawił się u mnie człowiek, który posiadał listwę blokującą rozrząd i inne profesjonalne narzędzia do tejże wymiany potrzebne. Co się okazało miałem przestawiony rozrząd o 2 lub 3 ząbki. teraz auto śmiga zdecydowanie lepiej, poprzednio również silnik odpalał, jeździł, trochę mulił, główną przyczyną tego mulenia jest wymiana rozrządu na tzw znaki markerem, tylko listwa jest to wstanie dobrze ustawić,. bo ona blokuje wałki w prawidłowej pozycji a napinacz naciąga pasek do żądanej twardości paska. życzę wytrwałości...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Przy ustawianiu rozrządu w bez blokad i bez markera nie należy się sugerować znakiem na kółku paska wieloklinowego, bo u mnie nie zgrywał się z wycięciem w przeciwwadze wału w otworze czujnika punktu zapłonu oraz 3 cylindrem w ZZ. Może u mnie przykręcił ktoś kółko w innej pozycji (jeśli się tak da).
ja chyba tez sprawdze tylko musze znalezć kogos kto ma przyrządy
[ Dodano: 2012-10-24, 20:07 ]
Ja bym jeszcze poprosil ktoregos z kolegow bo wiem ze ktos juz kiedys pisal ale znalez nie moge o nr orginalnego czujnika temperatury tego 2 pinowego bo nie jestem peny czy wymienilem na dobry a wiem ze nie wszytkie zamienniki oddaja to co orginal
[ Dodano: 2012-10-24, 20:07 ]
Ja bym jeszcze poprosil ktoregos z kolegow bo wiem ze ktos juz kiedys pisal ale znalez nie moge o nr orginalnego czujnika temperatury tego 2 pinowego bo nie jestem peny czy wymienilem na dobry a wiem ze nie wszytkie zamienniki oddaja to co orginal
Ostatnio zmieniony 21 paź 2012, 23:42 przez Madison, łącznie zmieniany 1 raz.