[B4 2.3 NG LPG] Wymiana i zakup oringów na wtryskach
- 603mariusz
- Forum Audi 80
- Posty: 107
- Rejestracja: 06 wrz 2008, 04:12
- Lokalizacja: Andrychow
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
W załączniku masz dane oringów z ETKI do NG (numery i ich wymiary).
Kupić najlepiej w ASO (nie wiem czy nawet można je kupić w zamienniku).
Groszowe sprawy.
Jak chcesz koniecznie przez neta to możesz je zamówić np tutaj:
---> Sklep On-line autoryzowanego salonu <---
Kupić najlepiej w ASO (nie wiem czy nawet można je kupić w zamienniku).
Groszowe sprawy.
Jak chcesz koniecznie przez neta to możesz je zamówić np tutaj:
---> Sklep On-line autoryzowanego salonu <---
- 603mariusz
- Forum Audi 80
- Posty: 107
- Rejestracja: 06 wrz 2008, 04:12
- Lokalizacja: Andrychow
Dzięki eSPe za rysunek pytanie czy nie wymienić od razu tych w środku
na zewnątrz są dwa
w środku chyba też dwa
Od nowości nie wymieniane były napewno
Chcąc te w środku oringi chyba dwa, wymienić trzeba przewód wykręcić bo obudowa wtrysku wychodzi w jego stronę :?: wyciągał ktoś korpus wtrysku
Czy jest obudowa tylko wciśnięta nie wkręcona
Pytam żebym czegoś nie urwał.
na zewnątrz są dwa
w środku chyba też dwa
Od nowości nie wymieniane były napewno
Chcąc te w środku oringi chyba dwa, wymienić trzeba przewód wykręcić bo obudowa wtrysku wychodzi w jego stronę :?: wyciągał ktoś korpus wtrysku
Czy jest obudowa tylko wciśnięta nie wkręcona
Pytam żebym czegoś nie urwał.
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Jak wykręcasz to bym wymieniał wszystkie. Jedną robotą wymienić a na prawdę nie są drogie. Zadzwoń do ASO ile kosztują ale z tego co pamiętam nie są to jakieś kosmiczne sumy.603mariusz pisze:pytanie czy nie wymienić od razu tych w środku
na zewnątrz są dwa
w środku chyba też dwa
Od nowości nie wymieniane były napewno
Nie pomogę za bardzo ale jak mi kiedyś prychnął na gazie to mi wyskoczyły aż 2 wtryski więc czy są wkręcone to nie wiem. Tam masz jeszcze takie mocowania które je przytrzymują (przytrzymują 5 wtrysków) i one są wkręcone. Mi jak prychnał to aż połamało te mocowania wtrysków i wtedy wyskoczyły. Nie ja naprawiałem więc nie wiem czy wkręcane ale chyba nie.Czy jest obudowa tylko wciśnięta nie wkręcona
Pytam żebym czegoś nie urwał.
- 603mariusz
- Forum Audi 80
- Posty: 107
- Rejestracja: 06 wrz 2008, 04:12
- Lokalizacja: Andrychow
Mi też to mocowanie do wtrysków pękło na dwóch śrubach przykręcone,uleciało na nich właśnie
tylko ja je miałem plastikowe i w jednej części, a na rysunku jest w dwóch częściach mocowanie ?
wtryski są wkładane wciskane do głowicy,to mocowanie je dociska potrzymuje.
tylko ciekawi mnie jak się dostć do tych dwóch oringów w środku wtryskiwacza,czy trzeba przewód paliwowy z wtrysku odkręcać czy nie.
właśnie pisze z tymi co adres mam od ciebie
koszt wszystkich oringów po cztery na każdy z pięciu wtryskiwaczy i jeszcze trzy oringi wziołem do chłodnicy klimy
plus wysyłka listem 6zł a nie kurierem razem 160zł
tylko ja je miałem plastikowe i w jednej części, a na rysunku jest w dwóch częściach mocowanie ?
wtryski są wkładane wciskane do głowicy,to mocowanie je dociska potrzymuje.
tylko ciekawi mnie jak się dostć do tych dwóch oringów w środku wtryskiwacza,czy trzeba przewód paliwowy z wtrysku odkręcać czy nie.
właśnie pisze z tymi co adres mam od ciebie
koszt wszystkich oringów po cztery na każdy z pięciu wtryskiwaczy i jeszcze trzy oringi wziołem do chłodnicy klimy
plus wysyłka listem 6zł a nie kurierem razem 160zł
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Tak podaje ETKA on line.603mariusz pisze:a na rysunku jest w dwóch częściach mocowanie ?
W domu wieczorkiem jak nie zapomnę sprawdzę na stacjonarnej ETCE.
Podaj rocznik swojego auta to sprawdzę dokładnie.
No sumarycznie kwota wychodzi niezła.603mariusz pisze:plus wysyłka listem 6zł a nie kurierem razem 160zł
Zadzwoń gdzieś do ASO w pobliżu i zweryfikuj ceny te które ci podali tamci z linku (to akurat ASO które wiem że prowadzi sprzedaż wysyłkową - nie wiem jak inne - trzeba by sprawdzić).
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
Podpowiem trochę z tymi oringami. Kwestia jest taka, żeby kupić sobie od razu jedną albo dwie plastikowe fajki, bo jest to twardy plastik i nie trudno o pęknięcie . Ja jak rozbierałem swoje tzn. wymieniłem oringi to te w środku nacinałem nożem i wyciągałem . Drugim razem w innym przypadku ja trzymałem wtryskiwacz ostrożnie, a kolega przez szmatkę ciągnął i jakoś się udawało . Najlepiej wymienić wszystkie 20 oringów za jednym razem .
- 603mariusz
- Forum Audi 80
- Posty: 107
- Rejestracja: 06 wrz 2008, 04:12
- Lokalizacja: Andrychow
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
W ETCE stacjonarnej sprawdziłem dla B4 to jest taki sam rysunek jak ten co podałem.603mariusz pisze:Mi też to mocowanie do wtrysków pękło na dwóch śrubach przykręcone,uleciało na nich właśnie
tylko ja je miałem plastikowe i w jednej części, a na rysunku jest w dwóch częściach mocowanie ?
W B3 z kolei jest taki jak w załączniku i w silniku KV jest chyba pojedyncza listwa mocująca a w NG też podwójna. (w załączniku rysunek).
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
Nastaw się, że to trochę pracochłonne zadanie . Ja swoje wziąłem do domu i na spokojnie rozbierałem. Odkręciłem je od rozdzielacza. Fajka plastikowa jest wciskana na wtryskiwacz. Jeżeli będziesz miał komplet o-ringów to możesz ciąć stare. Jak dosyć mocno pociągniesz za plastik to rozsunie się trochę i potem mega opór, to jest właśnie ta najgrubsza wewnętrzna uszczelka, w tym momencie będziesz ją miał blisko wyjścia, wtedy wąski nożyk albo ostry płaski śrubokręt i wytargaj lub wytnij tą uszczelkę, jest to dosyć trudne, ale mi pomogło. Wtedy plastik bez problemu zejdzie z wtryskiwacza. Może twoje lepiej będą schodzić, moje stawiały opór. Wspomóż się WD40 . Jak już pozdejmujesz wszystko i wyczyścisz wkładasz nowe i gotowe . Ta najgrubsza może przyprawić o ból paznokci przy wkładaniu dlatego olej będzie potrzebny do nasmarowania tego . Trochę się rozpisałem . :mrgreen: . I pamiętaj o zajebiaszczym ciśnieniu w rozdzielaczu, oraz zanim w ogóle zmienisz oringi sprawdź jak one pylą, bo jeżeli sikają bokami albo przepuszczają paliwo lepiej je wymienić .
- 603mariusz
- Forum Audi 80
- Posty: 107
- Rejestracja: 06 wrz 2008, 04:12
- Lokalizacja: Andrychow
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
Jak wyciągniesz wtryskiwacze z kolektora to połóż na silnika, zdejmij gumę przepływki, żeby był dostęp do klapy spiętrzającej. Zmostkuj przekaźnik pompy paliwa, żeby cały czas pracowała . Podnosząc klapę np. kombinerkami bo palcami nie podniesiesz zobaczysz jak pylą, ma być taka ładna mgiełka w kształcie stożka. Po puszczeniu klapy muszą natychmiast przestać pylić. Rób to w dobrym świetle, bo czasami nie widać sikania . Przy okazji zobacz jak paliwożerne jest audi jak otworzysz klapę do końca
:mrgreen:
[ Dodano: 2012-10-24, 23:09 ]
Jak otworzysz do końca to wtryski wyją z bólu
:mrgreen:
[ Dodano: 2012-10-24, 23:09 ]
Jak otworzysz do końca to wtryski wyją z bólu
- 603mariusz
- Forum Audi 80
- Posty: 107
- Rejestracja: 06 wrz 2008, 04:12
- Lokalizacja: Andrychow
Witam, dołączę sie do tematu bo też wymieniam oringi i dowiedziałem się w ASO jakie ceny trochę mnie przeraziły :
Podaję ceny:
1) O-RING 6X5,2 = 65,70 ZŁ BRUTTO ZA 5 SZT.,
2) O-RING 9,8X1,4 = 69,50 ZŁ ZA 5 SZT.,
3) O-RING 18X3 = 27,50 ZŁ ZA 5 SZT.,
4) O-RING 17,X2 = 60,50 ZŁ ZA 5 SZT.,
CZYLI ŁĄCZNIE WYJDZIE 223,20 ZŁ
raczej to nie są groszowe sprawy
Podaję ceny:
1) O-RING 6X5,2 = 65,70 ZŁ BRUTTO ZA 5 SZT.,
2) O-RING 9,8X1,4 = 69,50 ZŁ ZA 5 SZT.,
3) O-RING 18X3 = 27,50 ZŁ ZA 5 SZT.,
4) O-RING 17,X2 = 60,50 ZŁ ZA 5 SZT.,
CZYLI ŁĄCZNIE WYJDZIE 223,20 ZŁ
raczej to nie są groszowe sprawy