Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 B3] 1.6 TD JR by mrc - end of story str 13

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 27 wrz 2012, 21:43

W takich warunkach to dobry wynik

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 27 wrz 2012, 21:57

mrc92ns pisze: Żaden mechanik nie chce mi ustawić kąta wtrysku bez grzebania w silniku (kompresja, wtryski).
Po co kompresja i wtryski do kąta wtrysku :shock:

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 27 wrz 2012, 22:03

trepek pisze:
mrc92ns pisze: Żaden mechanik nie chce mi ustawić kąta wtrysku bez grzebania w silniku (kompresja, wtryski).
Po co kompresja i wtryski do kąta wtrysku :shock:
Po to żeby skasować wiecej a to kompresja słaba trzeba pierscienie wymienić blabla wtryski też i kasa takiem wpadnie a nic nie zrobi tylko na koniec ewentualnie kąt ustawi

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 27 wrz 2012, 22:05

no właśnie i to mnie wkurza bo mi nie ustawią bo muszą wiedzieć czy jest co ustawuać wrrr...

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 27 wrz 2012, 22:09

Z Nowego Sącza masz do mnie 100km, chcesz to wpadnij to poustawiamy 1.6 TD.

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 28 wrz 2012, 16:08

trepek, jeżeli będzie co ustawiać :)
Najwcześniej po 10 października jak coś

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 06 paź 2012, 12:41

Dzisiaj wziąłem się za front. zdemontowałem stary zderzak. lampy i listwę pod nimi. wszystko poskładałem mniej więcej równo. tam gdzie brakowało śrub wstawiłem nowe.
Do wymiany kierunki bo uchwyty mają pourywane. teraz albo kupię nową gumę na maskę i tą podmaluje albo za 80 zł na złomie mam nową pod kolor. zobaczymy
Halogeny nie oryginalne i nie podpięte na razie. Taka atrapa.
Kratki schną i popołudniu je założę
teraz mi się już bardziej front podoba ;)

Obrazek, Obrazek, Obrazek
Ostatnio zmieniony 16 mar 2013, 18:48 przez mrc92ns, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 26 paź 2012, 21:24

Dzisiaj zregenerowałem z kumplem przednie wahacze. Wpadły nowe sworznie i tulejki Febi. Na wymianę springów brakło czasu. Po wypłacie kupie chyba nowe końcówki drążków i wymienie ze sprężynami.
Po 1500km od wymiany oleju ubyło nie cały 1l.
Zrobiłem mały test z kopceniem. Normalnie zostawiam za sobą czarną chmurę tak jak pokazuje filmik. Po zdjęciu węża między IC a kolektorem ssącym zrobiłem test i puszcza lekkiego dymka jak to diesel.
I nie wiem czy robić coś z tą turbiną?



Muszę wyjąć alternator i sprawdzić co zepsulem przy wymianie bendixa w rozruszniku ponieważ od tego czasu alternator po odpaleniu wzbudza się dopiero po przegazowaniu.


Kolejna zagadka rozwiązana. Seryjnie w audi siedział silnik RA jednak uległ zniszczeniu i poprzedni właściciel zdecydował się na swapa i remont nowego silnika. Tak więc kupił silnik, wymienił pierścienie, uszczelnił, zregenerował wtryski. Jednak jest to silnik JR czyli 70km bez IC i z większym turbo dlatego nie pasuje mi orginalny dolot). Tak więc cały osprzęt został z RA a silnik jest JR z turbiną K24 Jakoś ta moc mi musi narazie wystarczyć :)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 26 paź 2012, 21:52

Turbo broń Boże nie zmieniaj, KKK K24 jest o wieeeeele lepsze od tej małej zabawki jaka była w serii w 1,6TD w Audi :-)
Problem z nie pasowaniem ori węża do turbiny K24 można rozwiązać robiąc przejściówkę (kolega Matt1988 tak zrobił u siebie i więcej w tej sprawie powie).
Ja w swoim B3 będe ori turbo wymieniał właśnie na KKK K24 <zly>
T2 jest małe, ma za słabą wydajność i blokuje wydech jak próbuje się z niej wyciskać większe ciśnienia. Co z tego że ładuje bez problemu 1,5 bara jak auto na wyższych obrotach zaczyna tracić moc z powodu przyblokowanego wydechu :evil:
Jeśli zależy Ci na osiągach to turbo na 1,2 bara (bezpiecznie dla ori uszczelki, metalowa znosi więcej, ale nie przekraczałbym 1.5 bara tak czy siak by nie rozerwać głowicy), boostpin w LDA dać maksymalnie ostrym kątem i wywalić spod niego podkładkę, następnie można delikatnie zwiększyć dawkę paliwa, ale ostrożnie aby nie przesadzić. Auto może kopcić przy ciśnięciu na niższych biegach, dym musi znikać jak pojawia się pełne doładowanie i nie może dymić podczas normalnej jazdy.
Powiem Ci, że wynik 1000ltr/100km to bdb wynik więc spalanie masz jaknajbardziej git <ok>

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 26 paź 2012, 22:04

No turbo chyba olej bierze bo cały kolektor i IC jest zaolejony. ale chyba nie bd tego ruszał bo ten litr oleju na 2 miesiące czy ileś to można wlać. narazie kopci przy normalnej jeździe też. miałem już wystrojone turbo na 1.2B ale dla bezpieczeństwa zmniejszyłem ładowanie. Może kiedyś uda się go wyustawiać fajnie ;)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 26 paź 2012, 22:27

1,2 bar nie jest niebezpieczne, ale jak sie boisz, daj 1,0 bar, też będzie sie fajnie jeździć <ok>

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 03 lis 2012, 23:27

Dziś wpadły amorki na przód mts oraz springi -40. W sumie auto stoi tak jak wcześniej ale przynajmniej już nie są cięte sprężyny, w poniedziałek jade ustawiać zbieżność

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 08 gru 2012, 09:48

2012-11-05
No i zbieżność ustawiona.
Zdjęcia jak siedziała na ciętych sprężynach i wylanych amorkach
Obrazek

A tak na H&R i sprężynach -40
Obrazek
Jeszcze tył siądzie niżej i się wyrówna

2012-12-08
Witam,
od początku tej zimy auto zapalało dobrze rano jednak wczoraj go nie odpalałem i dziś już nie odpalił. aku się właśnie ładuje.

Zauważyłem już kiedyś ale dziś to potwierdziłem że pompa wtryskowa mi cieknie
Obrazek

Gdy podpompowałem paliwko ręczną pompką to widać jak ropa sączy się z pod tego miejsca co zaznaczyłem na foto i leci jak strzałka pokazuje na blok silnika. Co z tym fantem zrobić? :roll:
Ostatnio zmieniony 16 mar 2013, 18:48 przez mrc92ns, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 08 gru 2012, 11:19

Pompa do uszczelnienia. Nieszczelnością dostaje się do pompy powietrze zapowietrzając ją i powodując problemy z odpalaniem, też ten problem przerabiałem :evil:
Cieknie Ci ośką dźwigni gazu czy spod "czapki" ?
Zainwestuj w ori układ dolotowy, tzn ori obudowę filtra, IC, ori orurowanie a także zablokuj ten zawór upustowy na kolektorze ssącym <ok>

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 08 gru 2012, 12:47

Tak dokłądnie tam cieknie.
Ori dolot jest ale nie pasuje bo jest k24 dla tego stożek jest. IC też jest orginalny na dole zostawiony

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl