[B4 1.9 TDI 1Z] Odpięta wtyczka od N75
[B4 1.9 TDI 1Z] Odpięta wtyczka od N75
Witam. Chciałem zapytać o minusy jazdy z odpiętą wtyczką od zaworu N75 ? Odpiąłem ją dzisiaj żeby coś sprawdzić i auto zaczęło jeździć jak powinno czyli ciągnie aż miło z tego co udało mi się wyczytać na forum gdy wtyczka jest odpięta to turbina dmucha około 1,5 bara, jeśli się mylę to mnie poprawcie. Dodam że mam osprzęt Boscha i auto słabo jedzie więc od pewnego czasu eliminuję wszystkie prawdopodobne usterki.
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
A więc tak po podpięciu pod Vaga odczytałem że dawkę paliwa mam ustawioną na 31 - odczyt na biegu jałowym, zawór N75 kupiłem miesiąc temu ale używany i auto jeździło tak jak na starym więc nie wiem czy mam aż takie szczęście że zamieniłem swój popsuty N75 na kolejny popsuty N75 ? Winy mogę zapewne szukać też po stronie przepływki bo po pierwsze jest ona z Boscha a po drugie tą górną pokrywe od przepływki można ściągnąć bez problemu i zajrzeć do środka w widać całe wnętrze i cały syf na tej ścieżce po której chodzi wskazówka, a z tego co czytałem tak nie powinno być. Po przejechaniu palcem po tej ścieżce widać na palcu ile syfu się tam kryje...
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Jak za duże bedzie doładowanie to potem komp obetnie dawke by nie zwiekszac doładowania za mocno. Do takich wojaży zamontuj boosta http://dabtuner.pl/index.html?prod_name=Boost&search=ok
A i jak bedziesz zmieniac dawke to nagrzej auto do tych 90 stopni.
A i jak bedziesz zmieniac dawke to nagrzej auto do tych 90 stopni.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
NieKamilxDBn pisze:czy jazda z odpiętą wtyczką od N75 może mieć negatywny wpływ na silnik ?
Gdzie wyczytałęś takie bzdury :shock: Odpieta wtyczka powoduje dokładnie to samo co bajpas ....w nowszych sterownikach również awaryjny z powodu jej odpięcia ...Ale na pewno nie w twoim starym boschu ...A skoro ci po odpięciu wtyczki od n75 jedzie lepiej, to jest dwie opcje <ok> masz żle podpięte wężyki ,albo masz przeładowanie przy ''normalnie" działającym n75 i komp tnie dawkę .Co do przepływki to jak ktoś w niej grzebał ,a z tego co piszesz grzebał ...to może być różnie,choć najlepszy test to przejażdżka na pewnej przepływce ...odpinanie wtyczki od przepływki ,nie jest w stanie do końca odpowiedzieć na pytanie czy jest sprawna na 100%ponieważ lekkiego niedomagania w ten sposób nie zauważysz 8-) Przepływkę klapkową z boscha w 100% sprawną mam jakby cośKamilxDBn pisze:czytałem że przy odpiętej wtyczce turbina dmucha około 1,5
a więc takie bzdury wyczytałem na forum na którym się obecnie znajdujemy
MUNIOR powiedz mi na czym polega ten bajpas i jak go zrobić prawidłowo ?
jutro przełoże przepływke od brata bo kilka dni temu stał się szczęśliwym posiadaczem Audi 80 b4 1.9 TDI 94r. ale niestety jeszcze na Boschu i muszę powiedzieć że auto jedzie jak szalone przebieg oryginał 250 tys. i stan idealny więc na testy przepływke się przełoży
MUNIOR powiedz mi na czym polega ten bajpas i jak go zrobić prawidłowo ?
jutro przełoże przepływke od brata bo kilka dni temu stał się szczęśliwym posiadaczem Audi 80 b4 1.9 TDI 94r. ale niestety jeszcze na Boschu i muszę powiedzieć że auto jedzie jak szalone przebieg oryginał 250 tys. i stan idealny więc na testy przepływke się przełoży
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1
masz parę tematów
masz parę tematów