Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[A6 C4 2,5TDI Quattro] Błotnik ??

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

[A6 C4 2,5TDI Quattro] Błotnik ??

Post autor: audki » 03 lis 2012, 19:04

Witam kolegów trochę z innej beczki a raczej modelu. Kupiłem sobie A6 jak w temacie i mam mały zgrzyt dopiero w domu zauważyłem że jedno koło siedzi głębiej od drugiego. ET felg takie same zbierznośc jest. Z tego co zauważyłem jeden błotnik jest jakby inny niby to samo a jednak nie:) Powiedzcie mi czy były jakieś różnice w błotnikach? ja mam z 1997 czy możliwe by było żeby był założony np od audi 100 C4? będzie jakaś różnica? Z góry wielkie dzięki za odpowiedz.

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 03 lis 2012, 20:38

daj foto jednej i drugiej strony

błotnik od 100 c4 pasuje,ale jest różnica w kierunkowskazie-trochę inaczej profilowany i listwy są inne

a6 http://img02.allegroimg.pl/photos/orygi ... 2703058940
100 http://img04.allegroimg.pl/photos/orygi ... 2703061300

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 03 lis 2012, 21:07

Nie mam fotek jutro zrobię to wrzucę. To z czego może wynikać różnica między jadną a drugą stroną?
Były jakieś różne błotniki w A6 C4 zależne od wersji?

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 03 lis 2012, 21:17

z tego co się orientuję to nie.

Piachuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 267
Rejestracja: 14 gru 2011, 14:07
Lokalizacja: Pe

Post autor: Piachuu » 03 lis 2012, 21:43

S6 miała trochę szersze,100 i c4 to samo różnica w kierunku

Awatar użytkownika
Marker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 23 gru 2011, 22:56
Lokalizacja: BIA

Post autor: Marker » 03 lis 2012, 21:50

A być może błotnik miałeś zmieniany na nieoryginalny, dlatego taka różnica.

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 03 lis 2012, 21:54

Tego nie wiem niedawno kupilem :) a powiedzcie mi czy przy feldze ET 40 kolo powinno byc na rowno z blotnikiem czy powinno byc schowane jakies 3-4 cm w głąb?

cyklem fotki mniej wiecej wyglada to tak
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 03 lis 2012, 22:43

slabej jakosci zdjecie ale rant blotnika jest nieregularny wiec cos moze bylo klepane ;-)

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 03 lis 2012, 23:14

jutro zrobie lepsze ale ranty sa rowne nie bylo nic klepane.

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 03 lis 2012, 23:51

prawa strona nie była walona przypadkiem i nieudolnie zrobiona

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 03 lis 2012, 23:56

Nie wiem niedawno go kupiłem i chce dojść co jest nie tak. Cos tam było rzeźbione ale podłużnice i inne elementy w porządku są.

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 04 lis 2012, 00:05

jest jeszcze mała opcja że jakiś pacjent wymieniał wahacz i nie wstawił tulejki jak na foto http://t.iparts.pl/144/105634/dokumenty ... -meyle.jpg skręcił bez niej i stąd może być te przeunięcie-bez niej wahacz można przesunąć w miejscu mocowania w sankach przed przykręceniem na maxa
co do konta pochylenia to nie wiem czy wyjdzie to na przyrządach

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 04 lis 2012, 00:10

Ciekawe a masz kolego gdzieś schemat gdzie ta tuleja powinna być umiejscowiona? Bo patrze na ETKE ale nie widze czegos takiego

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 04 lis 2012, 00:16

przecież napisałem wyżej

jest to moje przypuszczenie,ale czy to będzie powodem?


jak wahacz mocowany jest w sankach przed włożeniem śruby wbija się tą tuleję i wtedy wkłada śrubę i skręca - jak tulei nie ma ,a jest sama śruba to jest luz na boki przed skręceniem na mocno

[ Dodano: 2012-11-04, 00:18 ]
zobacz na foto śrub nie ma,a wahacze się trzymają http://img11.allegroimg.pl/photos/orygi ... 2693573250

[ Dodano: 2012-11-04, 00:19 ]
tam są wbijane

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 04 lis 2012, 00:22

Hmmm to bede musial po niedzieli jechac na kanał posprwdzac wszystko. Zwroce na to uwage.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elementy karoserii”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl