Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4 2,5TDI Quattro] Błotnik ??

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

[A6 C4 2,5TDI Quattro] Błotnik ??

Post autor: audki » 03 lis 2012, 19:04

Witam kolegów trochę z innej beczki a raczej modelu. Kupiłem sobie A6 jak w temacie i mam mały zgrzyt dopiero w domu zauważyłem że jedno koło siedzi głębiej od drugiego. ET felg takie same zbierznośc jest. Z tego co zauważyłem jeden błotnik jest jakby inny niby to samo a jednak nie:) Powiedzcie mi czy były jakieś różnice w błotnikach? ja mam z 1997 czy możliwe by było żeby był założony np od audi 100 C4? będzie jakaś różnica? Z góry wielkie dzięki za odpowiedz.

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 03 lis 2012, 20:38

daj foto jednej i drugiej strony

błotnik od 100 c4 pasuje,ale jest różnica w kierunkowskazie-trochę inaczej profilowany i listwy są inne

a6 http://img02.allegroimg.pl/photos/orygi ... 2703058940
100 http://img04.allegroimg.pl/photos/orygi ... 2703061300

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 03 lis 2012, 21:07

Nie mam fotek jutro zrobię to wrzucę. To z czego może wynikać różnica między jadną a drugą stroną?
Były jakieś różne błotniki w A6 C4 zależne od wersji?

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 03 lis 2012, 21:17

z tego co się orientuję to nie.

Piachuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 267
Rejestracja: 14 gru 2011, 14:07
Lokalizacja: Pe

Post autor: Piachuu » 03 lis 2012, 21:43

S6 miała trochę szersze,100 i c4 to samo różnica w kierunku

Awatar użytkownika
Marker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 23 gru 2011, 22:56
Lokalizacja: BIA

Post autor: Marker » 03 lis 2012, 21:50

A być może błotnik miałeś zmieniany na nieoryginalny, dlatego taka różnica.

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 03 lis 2012, 21:54

Tego nie wiem niedawno kupilem :) a powiedzcie mi czy przy feldze ET 40 kolo powinno byc na rowno z blotnikiem czy powinno byc schowane jakies 3-4 cm w głąb?

cyklem fotki mniej wiecej wyglada to tak
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 03 lis 2012, 22:43

slabej jakosci zdjecie ale rant blotnika jest nieregularny wiec cos moze bylo klepane ;-)

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 03 lis 2012, 23:14

jutro zrobie lepsze ale ranty sa rowne nie bylo nic klepane.

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 03 lis 2012, 23:51

prawa strona nie była walona przypadkiem i nieudolnie zrobiona

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 03 lis 2012, 23:56

Nie wiem niedawno go kupiłem i chce dojść co jest nie tak. Cos tam było rzeźbione ale podłużnice i inne elementy w porządku są.

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 04 lis 2012, 00:05

jest jeszcze mała opcja że jakiś pacjent wymieniał wahacz i nie wstawił tulejki jak na foto http://t.iparts.pl/144/105634/dokumenty ... -meyle.jpg skręcił bez niej i stąd może być te przeunięcie-bez niej wahacz można przesunąć w miejscu mocowania w sankach przed przykręceniem na maxa
co do konta pochylenia to nie wiem czy wyjdzie to na przyrządach

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 04 lis 2012, 00:10

Ciekawe a masz kolego gdzieś schemat gdzie ta tuleja powinna być umiejscowiona? Bo patrze na ETKE ale nie widze czegos takiego

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 04 lis 2012, 00:16

przecież napisałem wyżej

jest to moje przypuszczenie,ale czy to będzie powodem?


jak wahacz mocowany jest w sankach przed włożeniem śruby wbija się tą tuleję i wtedy wkłada śrubę i skręca - jak tulei nie ma ,a jest sama śruba to jest luz na boki przed skręceniem na mocno

[ Dodano: 2012-11-04, 00:18 ]
zobacz na foto śrub nie ma,a wahacze się trzymają http://img11.allegroimg.pl/photos/orygi ... 2693573250

[ Dodano: 2012-11-04, 00:19 ]
tam są wbijane

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 04 lis 2012, 00:22

Hmmm to bede musial po niedzieli jechac na kanał posprwdzac wszystko. Zwroce na to uwage.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elementy karoserii”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl