Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 b4 1.8T quattro

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
s80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 16 maja 2011, 09:09

Post autor: s80 » 04 lis 2012, 13:37

Michał ok ale mocowań jako takich nie ma ,są tylko otwory nakrętki trzeba dospawać i przynajmniej u mnie w miejscu gdzie są mocowania blacha nie wytrzymuje.Pójdą paski blachy 2 tak 15-20 cm na podlóżnice i sprawa załatwiona

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 04 lis 2012, 13:52

Mówiłem od razu że nie ma żadnej różnicy, to by było bez sensu.

Nie wiem jak Ci to nie wytrzymuje, przecież to ma największe przeciążenia przód- tył, a góra dół są znikome. Skoro miało by się ruszyć przód-tył to najpierw obcięło by śruby trzymające sanki.. w moim przypadku śruba 10, twardość 10.9, prędzej pognie ławę niż to obetnie. Po za tym nie trzeba spawać nakrętek, ja mam skręcone na nowe, twarde nakrętki, od góry jest ciasne dojście i nie trza spawać, jedynie je sobie powiększyłem.

Albo masz coś nie tak, albo wymień tuleję w ławach bo Ci auto pływa.

Pozdro

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 04 lis 2012, 13:56

Tak sie glupio spytam bo nigdy nie szukalem, gdzie jest dojscie do tych nakretek, mozna je jakos zobaczyc ktoredys wewnatrz podloznicy?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 04 lis 2012, 13:57

Słonik pisze:Tak sie glupio spytam bo nigdy nie szukalem, gdzie jest dojscie do tych nakretek, mozna je jakos zobaczyc ktoredys wewnatrz podloznicy?
Nie jest na prosto, tak jak by z 8 cm od tej dziury masz rewizje, okrągłą tak z 2.5 cm średnicy.. podejrzeć raczej ciężko ale da rade.

Awatar użytkownika
s80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 16 maja 2011, 09:09

Post autor: s80 » 04 lis 2012, 14:02

Kamil ja mam przyspawane to juz nie wazne ,wazne jest to ze rok wszystko sie trzymalo bez problemu moze teraz jest za mocny silnik nie wiem :mrgreen: a i tuleje sa wymienione.

Awatar użytkownika
s80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 16 maja 2011, 09:09

Post autor: s80 » 04 lis 2012, 14:08

FranoF1 pisze:Jest to samo w awd & fwd.
A kombi i sedan tez nie ma różnicy jak pisał TREPEK ?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 04 lis 2012, 14:14

No na pewno to wina za mocnego silnika, nie ma różnicy sedan i avant. ;-)

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 04 lis 2012, 14:16

sagem, dobra domyslam sie ze nie dziura 10x10 na wprost nakretki ale cos konkretniej? od srodka budy czy od spodu?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 04 lis 2012, 14:17

Słonik, od kolumny amora, trzeba ją odkręcić.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 04 lis 2012, 14:19

A nie zauwazylem jak ja odkrecalem, dzieki <ok>

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 06 lis 2012, 22:10

s80, masz na razie wymiary sedana q, jutro wkleje sedana bez q bo cos mi sie nie skopiowalo ;-)

powiem tak, jest roznica w rozmiarze srub pomiedzy q a oska o 2mm co powinno sugerowac, ze tak samo blacha w tym miejscu powinna byc grubsza. dostalem tak samo info, ze seryjne otwory montazowe wcale nie musza oznaczac, ze blacha w q i osce jest tej samej grubosci bo generalnie podwozie wychodzi spod tej samej prasy ktora moze jednak wytlaczac z roznej grubosci materialu.

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 06 lis 2012, 22:28

keczy pisze:jest roznica w rozmiarze srub pomiedzy q a oska o 2mm co powinno sugerowac, ze tak samo blacha w tym miejscu powinna byc grubsza
jakich śrub ?

Śruby do mocowania sanek, czy tyl czy przod, czy belki w ośce i tak maja stożek bez gwintu na brzegu ( na oko jakies 0.5 cm ) więc cala sruba jest krotsza czy samego gwintu mniej/wiecej ? :D

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 06 lis 2012, 22:38

na foto masz oznaczenia wielkosci srub ale nie wiem czy sanek czy czego :mrgreen:

22 i 22 przod oraz 20 i 20 tyl. w osce te wartosci sa mniejsze o 2mm


tak przy okazji sagem :mrgreen:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 06 lis 2012, 22:43

keczy, ten rysunek mi za duzo nie mówi generalnie.

Wizualnie wcale to nie pasuje miejscami, i skąd znasz wartosc ( nie wiem czy to dlugosc, czy szerokosc czy grubosc czy twardosc :D ) śruby w osce kiedy ona tam nie wystepowała bo to wlasnie oska i jej ZADNYCH wartosci znac nie mozesz, bo po prostu nie istnieje.
W ogole nic tutaj mi nie pasuje do tego co studiowaly moje oczy.
Sory ale dla mnie to jakas bzdura i kazdy kto by to obczail i ma troche pojecia stwierdzi ze to jest fizycznie nie mozliwe zeby cos rozerwac. Wymyślać i gdybac to sobie mozna dzisiaj do bolu, ale raczej w DE. wiedza od nas lepiej i robia takie swapy, wiec musi to miec sens. Ciekawi mnie tez po co by nalepiali plastry ladne, rowne, kwadratowe na te "przygotowane dziury" gdyby to sie do zmiany mialo nie nadawac. No ale walczcie dalej jak chcecie Panowie.

Ja tam wszystko mialem tak samo jak u dawcy i sruby tez byly te same co mocowania bodajze belki, tak samo mój dawca miał zaślepione otwory do swapa na oske :D

Pozdro ;-)

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 06 lis 2012, 23:32

sagem, to ze sruby fizycznie tam nie ma wcale nie oznacza, ze nie mozesz poznac wartosci obciazenia danej czesci podwozia. oznaczenia Ci nie pasuja bo sa to wymiary nadwozia/podwozia i jak pewnie zauwazyles nie sa zaznaczone czerwona kropka na Twoim aucie, a zapewne zostaly ukryte pod warstwa zabezpieczajaca podwozie badz sa po prostu otworem montazowym. smiem sie z Toba nie zgodzic co to tego, ze kazdy kto ma troche "pojecia" stwierdzi, ze nie ma mozliwosci rozerwania blachy. kazdy element Twojego i mojego auta ma obliczona wytrzymalosc graniczna ktora bardzo latwo przekroczyc przez np przegrzanie blachy np podczas wspawywania srub itd.
sagem pisze:Ja tam wszystko mialem tak samo jak u dawcy i sruby tez byly te same co mocowania bodajze belki.
skad wiesz, ze masz takiej samej grubosci podluznice jak dawca skoro nie przeciales swojej na pol? :mrgreen:

nie upieram sie przy swoim, ze sa olbrzymie roznice w plycie podlogowej pomiedzy q a oska ale pisze o tym co widze. pojezdzisz zobaczysz i za rok opiszesz swoje obserwacje pozdro ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl