Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Takie se B2 do latania na wsi i lansu pod remizą

Prezentacja w/w od 1972r do 1986.
Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 16 lis 2012, 20:56

jutro poczytam calosc opisu, poki co na pierwszy rzut oka mega profi, mam nadzieje sie spotakc w koncu na jakims zlocie np evencie i postawic Ci piwo za dobre deal'e
pozdro

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 16 lis 2012, 21:01

Fajnie ;-)

a silnik zakuty czy chcesz na serii ukrecic 4xx?

UFOtm
Moderator
Moderator
Posty: 1240
Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
Imię: Michał
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: UFOtm » 16 lis 2012, 21:03

:arrow: bardzo ciekawy projekt, jakbym odbudowę robił to tak samo bym postępował. Fajnie i do przodu...

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 16 lis 2012, 21:03

Co do lamp przednich to odkąd mam B2 to marzyłem o tym by je miec u siebie.

Kolczat w przyszłym roku będą okazje :)

Sagem, silnik seria tzn nie zakuty. Zmienione tylko profilaktycznie panewki i uszczelniacze na zaworach, jak się wysra to zakuje choć silnik zdrowy to powinien żyć.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 16 lis 2012, 21:06

Krycha pisze:Sagem, silnik seria tzn nie zakuty. Zmienione tylko profilaktycznie panewki i uszczelniacze na zaworach, jak się wysra to zakuje choć silnik zdrowy to powinien żyć.
Aha, pytam bo sam myśle nad wymiana wszystkiego procz wlasnie dolu silnika, tez niby jest w dobrym stanie ale latka swoje ma, zajrze od spodu jak bedzie dobrze to tez narazie nie ruszam. Cewki sam ogarniales czy ktos Ci to przerabial? bo ja tez chcialem przejsc tylko na te 1.8T.

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 16 lis 2012, 21:08

Na apmotorsport jest schemat jak je podłączyć, tyle że aktualnie forum nie działa to nie podeśle Ci linku.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 16 lis 2012, 21:12

Ciekawie sie robi, buda jakoś wzmocniona?

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 16 lis 2012, 21:24

W komorze wzmocnie podłużnice i przerobie pas przedni, w środku popełniłem błąd i nie wspawałem przed malowanie klatki, ale oczywiście coś tam wymyśle. To nie będzie auto na kjs czy inne upalanie, chce poprostu wzmocnić leciwą budę B2.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 16 lis 2012, 22:04

Krycha, pełen profesjonalizm u Ciebie, jak zawsze zresztą ;-)

Szacunek za ogrom pracy wykonanej przy bdwójce :->

Awatar użytkownika
Paweł Olsztyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 29 sie 2012, 18:41
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Paweł Olsztyn » 16 lis 2012, 22:38

Bardzo fajnie to wygląda, cieszy oko ;-)

Turbinę podwiesisz ?
Na jakich napędach i jakim zawieszeniu to składasz ?

Trochę się zastanawiam czy ten wskaźnik doładowania nie będzie Ci w tym miejscu zasłaniał widoku.

Awatar użytkownika
kris0181
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1142
Rejestracja: 04 mar 2008, 13:41
Lokalizacja: Mazuren
Kontakt:

Post autor: kris0181 » 16 lis 2012, 23:10

Z kolorem trafiłeś w 10 :) mój wymarzony kolor, moja pierwsza miłość :mrgreen: juz w łonie matki o nim śniłem <bravo>

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 17 lis 2012, 08:30

wracam znowu, silnik swietnie bedzie sie prezentowal w czystej komorze, jednak zapomniales dodac do opisu ze najpierw trafil tam 1.8T a dopiero pozniej 2.2 :mrgreen:

majster wszystko super, moja sugestia zeby grill pierdyknac w lakierowana czern, bo taki wyblakly sie wydaje, a bling bling by dodal swiezosci z przodu, czekam na kolejne skladane graty

pozdro <piwo>

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 17 lis 2012, 10:08

Kris i Dominik dzięki wielkie :)

Paweł napędy narazie z 7A + piasty z S2 Coupe, potem zobaczymy. A wskaźnik raczej nie bedzie sprawiał problemów :)

Kolczat przód założony jest tak ot poprostu, ramki idą do chromowania, a reszta w czarny połysk także bądź spokojny :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 17 lis 2012, 13:01 przez Krycha, łącznie zmieniany 1 raz.

michalo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 285
Rejestracja: 28 maja 2012, 09:57

Post autor: michalo » 17 lis 2012, 10:43

Auto prezentuje się zacnie <ok> ale bez neonów, diudów, i gigantycznego suba pod remizą szału nie będzie :-/ . Poważnie.... Gratuluje projektu :mrgreen:

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 17 lis 2012, 14:44

Krycha pisze:ramki idą do chromowania, a reszta w czarny połysk
swietnie, to chcialem przeczytac :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B1 / B2.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl