Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 AAZ] problem z pompą wtryskową ??

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 12 kwie 2011, 12:07

trepek pisze:Problemy jakie moga wystapic: ustawienie kata wtrysku (znaki moga sie nie pokrywac), dawka paliwa, cisnienie wewnetrzne w pompie, wydatek szczatkowy.
to prawdziwy pompiarz powinien sobie z tym poradzić prawda.
trepek pisze:pompe z koncernu VAG z LDA (1.6 TD/1.9 TD) i bedzie dobrze.
przywiozłem taką ze szrotu z górą LDA to powiedział: panie to nie będzie chodzić, nie da się ustawić, a i numery się nie zgadzają, w ogóle to nie ta pompa, pan szuka dalej :lol:
no i szukam taką jak mam eco ale nie mogę jej znaleźć, coś mi się wydaję, że chciałby abym zrobił u niego regenerację, ale za taką kwotę to ja dziękuje ;-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 12 kwie 2011, 13:57

przywiozłem taką ze szrotu z górą LDA to powiedział: panie to nie będzie chodzić, nie da się ustawić, a i numery się nie zgadzają, w ogóle to nie ta pompa, pan szuka dalej :lol:
Zmień czym prędzej tego "fachofca" bo bzdury gada i robi to prawdopodobnie albo świadomie żeby cię wydoić z kasy ,albo taki z niego fachowiec ;-) Numery mu się muszą zgadzać <haha> dobre .Praktycznie każda mechaniczna pompa audi vw podejdzie bez problemu ,a kupisz ją za ok.300-400zł ,z LDA jak najbardziej wskazana ,unikaj tylko pomp z czujnikiem kąta wtrysku ,bo te półelektroniczne wynalazki o dupę potłuc
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2011, 14:15 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 12 kwie 2011, 14:08

to prawdziwy pompiarz powinien sobie z tym poradzić prawda.
Zrobi to między pierwszym papierosem a poranną kawą.
NorbertGSX pisze:przywiozłem taką ze szrotu z górą LDA to powiedział: panie to nie będzie chodzić, nie da się ustawić, a i numery się nie zgadzają, w ogóle to nie ta pompa, pan szuka dalej
Napisz numer pompy.
Dobrze by było jakby ktoś ją rozebrał, do środka zajrzał i ocenił jej stan (oraz przeczyścił i nasmarował jak pompa stała bez ON bo się osad wytrąca). Przy okazji możesz wymienić wszystkie uszczelki w niej, uszczelki są tanie a zaoszczędzi Ci podwójnej pracy jakby po założeniu okazało się, że gdzieś cieknie.

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 12 kwie 2011, 15:54

mam eco pompę z AAZ

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 12 kwie 2011, 16:03

To na PW do kolegi pisz :-)
Przynajmniej z pewnych rąk.

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 06 maja 2011, 19:47

Panowie a co może być spowodowane falowaniem obrotów na postoju??

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 06 maja 2011, 19:50

NorbertGSX pisze:falowaniem obrotów na postoju??
U mnie winna była przepływka, a dokładnie wtyka. Psiknąłem jej sprayem na styki i przestało falować

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 06 maja 2011, 20:05

Psiknij styki w pompie z mechanicznym dozownikiem :-P

Odśrodkowy układ bezwładnościowy może być tego przyczyną, gov, uciekające ciśnienie.

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 06 maja 2011, 20:10

trepek pisze:Psiknij styki w pompie z mechanicznym dozownikiem :-P
Nie pisałem że na pompę psikałem. U mnie ewidentnie winny był przepływomierz a raczej utrudniony kontakt z nim.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 06 maja 2011, 20:12

axel_gumis pisze:
trepek pisze:Psiknij styki w pompie z mechanicznym dozownikiem :-P
Nie pisałem że na pompę psikałem. U mnie ewidentnie winny był przepływomierz a raczej utrudniony kontakt z nim.
Pardoni, szybko czytałem. Co i tak nie zmienia, że AAZ nie ma przepływki bo i po co?

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 06 maja 2011, 20:15

trepek pisze:AAZ nie ma przepływki bo i po co?
Tu to ja się wykazałem niewiedzą. Sorki

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 07 maja 2011, 11:35

trepek pisze:Psiknij styki w pompie z mechanicznym dozownikiem :-P

Odśrodkowy układ bezwładnościowy może być tego przyczyną, gov, uciekające ciśnienie.
to sobie psiknę czymś,

trochę pojeżdżę szybciej, albo potrzymam go na wyższych obrotach i wtedy zaczyna falowanko(nawet potrafi czasem zgasnąć), po jakimś czasie się uspokaja chodzi idealnie równiuśko i znowu to samo, trochę mnie to wkurza już. ogólnie to nie mogę z autem dojść do porozumienia, ładuje kasę a dalej w nim coś nowego się psuję :cry:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 07 maja 2011, 11:59

NorbertGSX pisze:to sobie psiknę czymś,
Ale Ty nie masz gdzie psikać, masz AAZ a nie 1Z.

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 07 maja 2011, 14:13

właśnie doczytałem i przemyślałem :mrgreen:

Awatar użytkownika
zygzak60
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 19 lip 2010, 20:29
Lokalizacja: Zamość / Bielsko

Post autor: zygzak60 » 23 lis 2012, 18:25

Mam problem z wyprzedzaczem kąta wtrysku, przejawiający sie brakiem zwiększonych obrotów z wyciągnietym wyprzedzaczem. Słychać zmianę pracy silnika ale nic poza tym i przy zapalaniu troszke telepie.

Dodam że posiadam klimatyzacje i sprawa wyglada inaczej z ustawieniem obrotów z wyciągnietym wyprzedzaczem. Nie posiadam także regulacji precyzyjnych obrotów na biegu jałowym bez wyciągnietego wyprzedzacza.Dalej regulacja obrotów bez wyciągniętego oraz z wyciągnietym nic nie daje, jeśli chodzi o mój problem.

Mógłby się ktoś wypowiedzieć bede wdzięczny.

[ Dodano: 2012-11-24, 14:00 ]
oczywiście problem dotyczy 1.9 td AAZ

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl