POTRZEBNY PROJEKT
Witam!
Oczywiscie ze poprawie i licze sie w 100% z waszym zdaniem, nawet moja zona powiedziala cytuje
"fajne!!! ale nasze autko nie jest takie brzydkie tak jak tu ty zrobiles musisz to poprawic!!!"
hehe jak juz moja zonka tak powiedziala to znaczy ze trzeba poprawic.
Ps.
Po 1 nalepka musi sie wyruzniac jakims charakterystycznym logo!!! to podstawa.
Po 2 musi zawierac wszystkie informacjie o naszej stronie.
Wszystko musi miec swoj artystyczny lad i pozadek. Jestem fotografem i wiem co mowie!
Prosba do was uzytkownikow a zwlaszcza do adminow!!!
Jesli posiadacie jakies drobne pomysly na poprawienie lub stworzenie nowego projektu czekam! Napewno postaram sie cos zlozyc, wspolnymi silami mysle ze to sprawnie pojdzie.
Moze pod wieczor wzuce nowy projekt :lol:
Pozdrawiam
szkodnik
Oczywiscie ze poprawie i licze sie w 100% z waszym zdaniem, nawet moja zona powiedziala cytuje
"fajne!!! ale nasze autko nie jest takie brzydkie tak jak tu ty zrobiles musisz to poprawic!!!"
hehe jak juz moja zonka tak powiedziala to znaczy ze trzeba poprawic.
Ps.
Po 1 nalepka musi sie wyruzniac jakims charakterystycznym logo!!! to podstawa.
Po 2 musi zawierac wszystkie informacjie o naszej stronie.
Wszystko musi miec swoj artystyczny lad i pozadek. Jestem fotografem i wiem co mowie!
Prosba do was uzytkownikow a zwlaszcza do adminow!!!
Jesli posiadacie jakies drobne pomysly na poprawienie lub stworzenie nowego projektu czekam! Napewno postaram sie cos zlozyc, wspolnymi silami mysle ze to sprawnie pojdzie.
Moze pod wieczor wzuce nowy projekt :lol:
Pozdrawiam
szkodnik
Bardzo chetnie ! Tylko potrzebuje pliku psd lub pliku coreloskiego zeby modz rozlozyc obraz na czesci, wtedy moge robic modyfikacje.IC69 pisze:Szkodnik napisałeś że :"Wszystko musi miec swoj artystyczny lad i porządek."
Może kierując się tą maksymą spróbował byś coś pokombinować przy projekcie który zaproponował "mario74".
@mario74 Jesli bylbys laskaw wyslac plik na email .
moj email:
szkodnik1@gemail.com