Jeślibym kupił cały tył od avanta np. 2.6v6 i do tego zestawu podrzucił by skrzynię z AFN Quattro? Chodzi mi ten pomysł po głowie od jakiegoś czasu... Oczywiście myślałem o tym żeby także podnieść moc zetorkowi żeby sobie latał spokojnie z tym zestawem. Jak myślicie zetor poradzi sobie w Quattro? Czy ogólnie jest możliwość bez większych ingerencji w stan karoserii..?
[ALL]Swap napędu Quattro
[ALL]Swap napędu Quattro
Witam panów. Może nie zostanę zlinczowany za nowy temat, ale potrzebuję pewnych informacji. Głównie chodzi mi jedną z moich audik mieć w Quattro 
 . Z racji trudnych warunków w zimie , napęd ten był by najlepszym rozwiązaniem. W mojej b3 gdzie siedzi ABF niestety nie da rady zamontować Quattro, a za dużo pieniędzy w niego włożyłem żeby teraz swapować od nowa do innej budy. Czytałem co nie co o przeniesieniu napędu do Avanta. W sumie to on był by lepszy bo to kombi <mikolaj> . Tylko że mam tam 1z który jest całkiem w niezłej kondycji. Dobiega mi od jakiegoś czasu wycie ze skrzyni biegów, musi mieć już niezły przebieg.. teraz wiem że kiedyś będę musial zainwestować w skrzynię. 
Jeślibym kupił cały tył od avanta np. 2.6v6 i do tego zestawu podrzucił by skrzynię z AFN Quattro? Chodzi mi ten pomysł po głowie od jakiegoś czasu... Oczywiście myślałem o tym żeby także podnieść moc zetorkowi żeby sobie latał spokojnie z tym zestawem. Jak myślicie zetor poradzi sobie w Quattro? Czy ogólnie jest możliwość bez większych ingerencji w stan karoserii..?
			
			
													Jeślibym kupił cały tył od avanta np. 2.6v6 i do tego zestawu podrzucił by skrzynię z AFN Quattro? Chodzi mi ten pomysł po głowie od jakiegoś czasu... Oczywiście myślałem o tym żeby także podnieść moc zetorkowi żeby sobie latał spokojnie z tym zestawem. Jak myślicie zetor poradzi sobie w Quattro? Czy ogólnie jest możliwość bez większych ingerencji w stan karoserii..?
					Ostatnio zmieniony 29 lis 2012, 19:02 przez Boski;), łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									
						- Mabrothrax
 - Forum Audi 80

 - Posty: 2442
 - Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
- Mabrothrax
 - Forum Audi 80

 - Posty: 2442
 - Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
- 
				
				adi87
 
- Paweł Olsztyn
 - Forum Audi 80

 - Posty: 68
 - Rejestracja: 29 sie 2012, 18:41
 - Lokalizacja: Olsztyn
 
Nie ma rzeczy nie możliwych są tylko nieopłacalne.
Mam A4 AFNq i seryjnie 110KM i 225NM jakoś sobie radzi z programem na 135KM i 308NM był na prawdę zacnie.
Najlepiej było by kupić całego drugiego B4q po jakimś wypadku ze sprawnymi napędami, do tego dokupić napędy z AFN-a.
Pomagałem Sagemowi przerzucać napędy w jego avancie i mechanicznie wyszło w 3 dni plus kilka dni na ogarnięcie pierdóologii
 Parę spawów tu i ówdzie i wyszło.
			
			
									
									
						Mam A4 AFNq i seryjnie 110KM i 225NM jakoś sobie radzi z programem na 135KM i 308NM był na prawdę zacnie.
Najlepiej było by kupić całego drugiego B4q po jakimś wypadku ze sprawnymi napędami, do tego dokupić napędy z AFN-a.
Pomagałem Sagemowi przerzucać napędy w jego avancie i mechanicznie wyszło w 3 dni plus kilka dni na ogarnięcie pierdóologii
Słuchajcie to nie jest temat na już. Na pewno zaplecze mam lepsze niż nie jeden .. w tym warsztacie zrobiło się wiele nieosiągalnych rzeczy. Swap ABF-a włącznie. Chodziło mi raczej o mocowanie tylnej zawiechy. Czy jest z tym duża żeżba.... :shock: Reszta to kwestia dawcy. Audik jak i B3 nie będzie do sprzedaży tylko do długoletniej jadzy. Jakbym szastał pieniędzmi to kupił bym sobie inne auto. Ale moja przygoda z 80-tką jak na razie się nie kończy. Moje zdanie jest takie że lepiej włożyć w sprzęt nawet 10tys. i cieszyć się bezawaryjną jazdą. Po za tym wrażenia z jazdy są nie do opisania jak gość B3 wymiata inne auta jak zapałki  :mrgreen:  :mrgreen: . Chciałbym również Avantem wymiatać tak w zimie  <ok>   <ok>
			
			
									
									
						- robertas1.8
 - Forum Audi 80

 - Posty: 436
 - Rejestracja: 08 cze 2008, 14:50
 - Lokalizacja: slask
 
Boski;), wydaje mi sie ze wiekszosc rzeczy jest plug&play i wcale nie jest to niebezpieczne czy cos.... najlepiej miec dawce na to bo kupowac z allegro po czesci to juz wogole nieoplacalne i zbyt czasochlonne 
 Ja bym to b3 sprobowal polozyc na 4 lapy...bo z dieslem bedzie ciezko a jak wsadzisz mu skrzynie z benzyny to bedzie auto do offroadu 
 chyba ze trafisz dawce q z tdi 
 
[ Dodano: 2012-11-26, 19:56 ]
Boski tylko pamietaj...ze zawsze znajdzie sie inne auto ktore wymiecie i avanta w Q
			
			
									
									
						[ Dodano: 2012-11-26, 19:56 ]
Boski tylko pamietaj...ze zawsze znajdzie sie inne auto ktore wymiecie i avanta w Q
- robertas1.8
 - Forum Audi 80

 - Posty: 436
 - Rejestracja: 08 cze 2008, 14:50
 - Lokalizacja: slask
 
- Mabrothrax
 - Forum Audi 80

 - Posty: 2442
 - Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Ty piszesz o B4. W B3 jak boski napisał, nie ma mocowań z tyłu jak to jest w B4 i nie ma miejsca na wał napędowy. Więc jest 5 razy więcej rzeźby.robertas1.8 pisze:sagem, a to niby czemu??? zmieniasz skrzynie...wrzucasz sanki z dyfrem do tylu razem z poloskami...caly zestaw z przezutu, do tego wal...podpinasz to elektrycznie i jezdzinie rozumie co tu za problem jest...nawet ktos tu ostatnio mial cala przekladke Q
							









