[ALL]Swap napędu Quattro
Ej panowie. Są zrobione B3/B2 na Quattro ale niestety tunel i tylna część podłogi łącznie z kielichami pod kolumny do wstawienia z dawcy. Lepiej kupić B3 q i swapować sinik.
Z B4 wsztscy już wiedzą dokładnie jak jest.
Żeby TDi z Q było szybkie to tylko PD 1.9 dobrze podłubane albo coś więcej. Poniżej 200 ps Q nie jedzie.
I zwykły zdrowy Abf może dać rade. Nie wspomne o Corsach A/B lub Kadetach z C20XE. :mrgreen:
Pozdro
Z B4 wsztscy już wiedzą dokładnie jak jest.
Żeby TDi z Q było szybkie to tylko PD 1.9 dobrze podłubane albo coś więcej. Poniżej 200 ps Q nie jedzie.
I zwykły zdrowy Abf może dać rade. Nie wspomne o Corsach A/B lub Kadetach z C20XE. :mrgreen:
Pozdro
Swap napędu Quattro
co trzeba zrobic
1 zdemontowac wydechy belke z amorami i bak
2 wyciac mocowaanie wydechu w tunelu z tylu
3 dorobic do kazde z opasek baku po jednm mocowaniu
4dorobiic zaczepy blachy cronicej przed cieplem nad srodkowym tlumikiem
5 zamontowac nowa belke od quatro tylnie mocowania mozna wywiecic dziure w bagazniku w odpowiednim miejscu zeby nakretka przeszla i podlozyc pod nia blache przez dziure od mocowanie zderzaka z tylu(blacha jest dla wzmocnienia podluznicy poniewaz oryginalnie w kazdym quatrro jest blach podwojna w podluznicy a w osce jest pojedyncza a i jescze w quatro jest dol podluznicy z gora polaczona taka tuleja, madrzy ludzie robil podwojna blache i tuleje zeby rozlazyc ciezar na cala podluznice...)
6znalesc dziury od amortyzatorow sa schowane pod izolacja nie daleko tych na ktorym masz teraz przymocowane amorki (tu nie trzeba nic kombinowac poniewaz sa gwinty orygnialnie zrobione wiec wystarczy tylko przylozyc amortyzator i przykrecic srubki )
7dorobic mocowanie podpory walu rozne widzialem juz techniki mi akurat udalo sie kubpic na zlomie orginalna ktora zozwiercilem na spawach dolozylem i przyspawalem....
dorobic podpore walu
8zalozyc blachy pod wal chroniace przed cieplem
9zalozyc tłumiki
10zmienic pompe abs(poniewaz na tyl idzie tylko jeden przewod i tam jest dany krzyzak na dwa kola)
11 rozprowadzic elektryke od wlaczania quattro
12 porozprowadzac podcisnienia i je podlaczyc
13 wypic wodke po robocie...
chyba niczego nie przeoczylem
1 zdemontowac wydechy belke z amorami i bak
2 wyciac mocowaanie wydechu w tunelu z tylu
3 dorobic do kazde z opasek baku po jednm mocowaniu
4dorobiic zaczepy blachy cronicej przed cieplem nad srodkowym tlumikiem
5 zamontowac nowa belke od quatro tylnie mocowania mozna wywiecic dziure w bagazniku w odpowiednim miejscu zeby nakretka przeszla i podlozyc pod nia blache przez dziure od mocowanie zderzaka z tylu(blacha jest dla wzmocnienia podluznicy poniewaz oryginalnie w kazdym quatrro jest blach podwojna w podluznicy a w osce jest pojedyncza a i jescze w quatro jest dol podluznicy z gora polaczona taka tuleja, madrzy ludzie robil podwojna blache i tuleje zeby rozlazyc ciezar na cala podluznice...)
6znalesc dziury od amortyzatorow sa schowane pod izolacja nie daleko tych na ktorym masz teraz przymocowane amorki (tu nie trzeba nic kombinowac poniewaz sa gwinty orygnialnie zrobione wiec wystarczy tylko przylozyc amortyzator i przykrecic srubki )
7dorobic mocowanie podpory walu rozne widzialem juz techniki mi akurat udalo sie kubpic na zlomie orginalna ktora zozwiercilem na spawach dolozylem i przyspawalem....
dorobic podpore walu
8zalozyc blachy pod wal chroniace przed cieplem
9zalozyc tłumiki
10zmienic pompe abs(poniewaz na tyl idzie tylko jeden przewod i tam jest dany krzyzak na dwa kola)
11 rozprowadzic elektryke od wlaczania quattro
12 porozprowadzac podcisnienia i je podlaczyc
13 wypic wodke po robocie...
chyba niczego nie przeoczylem
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Nie prawda, nie trzeba wycinać.matti19 pisze:2 wyciac mocowaanie wydechu w tunelu z tylu
Tylko w dwóch, na cztery.matti19 pisze:3 dorobic do kazde z opasek baku po jednm mocowaniu
To co wyróżnione to nie prawda, podłużnice w quattro i ośka, w B4 są IDENTYCZNE i niczym się nie różnią, nie wprowadzaj ludzi w błąd.matti19 pisze:5 zamontowac nowa belke od quatro tylnie mocowania mozna wywiecic dziure w bagazniku w odpowiednim miejscu zeby nakretka przeszla i podlozyc pod nia blache przez dziure od mocowanie zderzaka z tylu(blacha jest dla wzmocnienia podluznicy poniewaz oryginalnie w kazdym quatrro jest blach podwojna w podluznicy a w osce jest pojedyncza a i jescze w quatro jest dol podluznicy z gora polaczona taka tuleja, madrzy ludzie robil podwojna blache i tuleje zeby rozlazyc ciezar na cala podluznice...)
A wiercenie z góry dużej dziury jeszcze bardziej osłabia podłużnicę, tak samo jak późniejsze jej spawanie.
zrobi ci zdjeci na jutro przekroju podluznicy bo na szrocie akurat taka jest jeszczesagem pisze:Nie prawda, nie trzeba wycinać.matti19 pisze:2 wyciac mocowaanie wydechu w tunelu z tylu
trzeba jezeli dajesz oryginalnie mocowanie
Tylko w dwóch, na cztery.matti19 pisze:3 dorobic do kazde z opasek baku po jednm mocowaniu
w trzech moge jutro zorbic zdjecia
To co wyróżnione to nie prawda, podłużnice w quattro i ośka, w B4 są IDENTYCZNE i niczym się nie różnią, nie wprowadzaj ludzi w błąd.matti19 pisze:5 zamontowac nowa belke od quatro tylnie mocowania mozna wywiecic dziure w bagazniku w odpowiednim miejscu zeby nakretka przeszla i podlozyc pod nia blache przez dziure od mocowanie zderzaka z tylu(blacha jest dla wzmocnienia podluznicy poniewaz oryginalnie w kazdym quatrro jest blach podwojna w podluznicy a w osce jest pojedyncza a i jescze w quatro jest dol podluznicy z gora polaczona taka tuleja, madrzy ludzie robil podwojna blache i tuleje zeby rozlazyc ciezar na cala podluznice...)
A wiercenie z góry dużej dziury jeszcze bardziej osłabia podłużnicę, tak samo jak późniejsze jej spawanie.
To tyle, reszta mniej więcej się zgadza.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Nie dzięki, rozebrałem wystarczająco dużo B4 żeby wiedzieć jak jest na prawdę, po za tym ETKA swoje mówi.matti19 pisze:zrobi ci zdjeci na jutro przekroju podluznicy bo na szrocie akurat taka jest jeszczesagem pisze:Nie prawda, nie trzeba wycinać.matti19 pisze:2 wyciac mocowaanie wydechu w tunelu z tylu
trzeba jezeli dajesz oryginalnie mocowanie
Tylko w dwóch, na cztery.matti19 pisze:3 dorobic do kazde z opasek baku po jednm mocowaniu
w trzech moge jutro zorbic zdjecia
To co wyróżnione to nie prawda, podłużnice w quattro i ośka, w B4 są IDENTYCZNE i niczym się nie różnią, nie wprowadzaj ludzi w błąd.matti19 pisze:5 zamontowac nowa belke od quatro tylnie mocowania mozna wywiecic dziure w bagazniku w odpowiednim miejscu zeby nakretka przeszla i podlozyc pod nia blache przez dziure od mocowanie zderzaka z tylu(blacha jest dla wzmocnienia podluznicy poniewaz oryginalnie w kazdym quatrro jest blach podwojna w podluznicy a w osce jest pojedyncza a i jescze w quatro jest dol podluznicy z gora polaczona taka tuleja, madrzy ludzie robil podwojna blache i tuleje zeby rozlazyc ciezar na cala podluznice...)
A wiercenie z góry dużej dziury jeszcze bardziej osłabia podłużnicę, tak samo jak późniejsze jej spawanie.
To tyle, reszta mniej więcej się zgadza.
Pozdro
wygladowo tak ale do srodka podluznicy w miejscu mocowania sanek jest dodana blacha po ok 7cm w przod i tyl od miejsca wkrecania sruby i tak leci to blacha bok podluznicy od strony baku i gora podluznicy... ja bede dawal u siebie nakretke na jakiejs blaszce zeby wzmocnic
a w quattro widzialem tulejke nagwintowana w srodku laczaca gore i dol podluznicy jutro wkleje zdjecie wieczorem to to wyjasni dokladniej o co mi chodzi
a w quattro widzialem tulejke nagwintowana w srodku laczaca gore i dol podluznicy jutro wkleje zdjecie wieczorem to to wyjasni dokladniej o co mi chodzi
matti19
Z tą wódką to mi się spodobało <ok> . Po a tym TDi będzie raczej służył jako auto nie do szybkiej jazdy od tego mam ABF-a :evil: . Chodziło mi raczej o to aby poradził sobie w każdej opresji, duży śnieg na drodze, różne zaspy itp.Dzięki za rozjaśnienie sprawy teraz już wiem że się da wszystko zrobić tylko szukać dawcy.. :mrgreen:
Z tą wódką to mi się spodobało <ok> . Po a tym TDi będzie raczej służył jako auto nie do szybkiej jazdy od tego mam ABF-a :evil: . Chodziło mi raczej o to aby poradził sobie w każdej opresji, duży śnieg na drodze, różne zaspy itp.Dzięki za rozjaśnienie sprawy teraz już wiem że się da wszystko zrobić tylko szukać dawcy.. :mrgreen: