[B4 ] auto stało sie mułowate
[B4 ] auto stało sie mułowate
A wiec sprawa wygląda tak.
Jako że moje auto zrobiło się bardzo mułowate i nie miało ochoty się napędzać a jak już pojawiała się ta ochota to napędzało się ale 100-110 i dalej nie miało ochoty ciężko było napędzić się nawet i do takiej prędkości.
Dziś jako ze trochę miałem czasu i jechałem po obwodnicy Mińska mazowieckiego w jedna stronę auto nie chciało się napędzić 110 i koniec chęci wiec przejechałem całą obwodnice z prędkością 110, gdy dojechałem do końca i zawróciłem w stronę warszawy dalej nie miało ochoty się zbierać dalej jechałem 110, aż tu nagle coś szarpnęło i auto ożywiło się nagle zaczęło agresywniej reagować na gaz zaczęło się napędzać i to dość solidnie napędziłem tylko albo i aż do 160, i tak kilka razy wszystko pięknie i ładnie, nawet gdy puściłem go na biegu na tej obwodnicy praktycznie na 5 biegu toczył się do prędkości 20 ?
Miałem problem z szarpaniem na biegu przy puszczonym gazie, tu silnik do 20 nawet nie drgnął. Wszystko było pięknie i ładnie, jeździłem jeszcze trochę i dalej było wszystko dobrze do zgaszenia samochodu, postał jakieś 20 min zapaliłem i znów zrobiło się takie mułowate, znów telepało na 5 biegu przy puszczonym gazie w granicy prędkości 40-50.
A teraz pytanie.
Czy dobrze mogę obstawiać ze jest problem z wtryskiwaczami, ze się zawieszają, bądź źle wtryskują paliwo ?
Jako że moje auto zrobiło się bardzo mułowate i nie miało ochoty się napędzać a jak już pojawiała się ta ochota to napędzało się ale 100-110 i dalej nie miało ochoty ciężko było napędzić się nawet i do takiej prędkości.
Dziś jako ze trochę miałem czasu i jechałem po obwodnicy Mińska mazowieckiego w jedna stronę auto nie chciało się napędzić 110 i koniec chęci wiec przejechałem całą obwodnice z prędkością 110, gdy dojechałem do końca i zawróciłem w stronę warszawy dalej nie miało ochoty się zbierać dalej jechałem 110, aż tu nagle coś szarpnęło i auto ożywiło się nagle zaczęło agresywniej reagować na gaz zaczęło się napędzać i to dość solidnie napędziłem tylko albo i aż do 160, i tak kilka razy wszystko pięknie i ładnie, nawet gdy puściłem go na biegu na tej obwodnicy praktycznie na 5 biegu toczył się do prędkości 20 ?
Miałem problem z szarpaniem na biegu przy puszczonym gazie, tu silnik do 20 nawet nie drgnął. Wszystko było pięknie i ładnie, jeździłem jeszcze trochę i dalej było wszystko dobrze do zgaszenia samochodu, postał jakieś 20 min zapaliłem i znów zrobiło się takie mułowate, znów telepało na 5 biegu przy puszczonym gazie w granicy prędkości 40-50.
A teraz pytanie.
Czy dobrze mogę obstawiać ze jest problem z wtryskiwaczami, ze się zawieszają, bądź źle wtryskują paliwo ?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5506
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Jest tak zaworek n75 przy 1 odpaleniu pocykał 10 razy i przestał, przy kolejnym odpaleniu pocykał troche dluzej i przestał, przy kolejnym odpaleniu cykał ładnie i nagle miedzy cyknieciami były coraz dluzsze przerwy az przestał. On powinien cykać cały czas ?
Patrzyłem na sztange podczas dawania gazu i wkrecania nawet nie drgnęła, hmmm gdzies w innym temacie wyczytałem ze jezeli od n75 odlacze niebieski i czerwony przewod i je polacze to mozna sprawdzic czy sztanga ruszy sie.
Patrzyłem na sztange podczas dawania gazu i wkrecania nawet nie drgnęła, hmmm gdzies w innym temacie wyczytałem ze jezeli od n75 odlacze niebieski i czerwony przewod i je polacze to mozna sprawdzic czy sztanga ruszy sie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
bozmek pisze:Na postoju ja depniesz do deski to też ma się poruszyć kolego.
.Podepnij manometr i zmierz doładowanie 8-) A nie kombinujesz ze sztangą i cykającym dłużej lub krócej zaworkiem ,bo cię te testy do żadnych konkretnych wniosków nie doprowadzą ...Jednym n75 cyka głosniej u innych prawie go nie słychać ...Kamil91 pisze:Jest tak zaworek n75 przy 1 odpaleniu pocykał 10 razy i przestał, przy kolejnym odpaleniu pocykał troche dluzej i przestał, przy kolejnym odpaleniu cykał ładnie i nagle miedzy cyknieciami były coraz dluzsze przerwy az przestał. On powinien cykać cały czas ?
Patrzyłem na sztange podczas dawania gazu i wkrecania nawet nie drgnęła, hmmm gdzies w innym temacie wyczytałem ze jezeli od n75 odlacze niebieski i czerwony przewod i je polacze to mozna sprawdzic czy sztanga ruszy sie.
Test z piłowaniem na postoju kompletnie bez sensubozmek pisze:Na postoju ja depniesz do deski to też ma się poruszyć kolego.

- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5506
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko