Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ] auto stało sie mułowate

ODPOWIEDZ
Kamil91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 09 lis 2012, 19:52

[B4 ] auto stało sie mułowate

Post autor: Kamil91 » 24 lis 2012, 02:38

A wiec sprawa wygląda tak.
Jako że moje auto zrobiło się bardzo mułowate i nie miało ochoty się napędzać a jak już pojawiała się ta ochota to napędzało się ale 100-110 i dalej nie miało ochoty ciężko było napędzić się nawet i do takiej prędkości.
Dziś jako ze trochę miałem czasu i jechałem po obwodnicy Mińska mazowieckiego w jedna stronę auto nie chciało się napędzić 110 i koniec chęci wiec przejechałem całą obwodnice z prędkością 110, gdy dojechałem do końca i zawróciłem w stronę warszawy dalej nie miało ochoty się zbierać dalej jechałem 110, aż tu nagle coś szarpnęło i auto ożywiło się nagle zaczęło agresywniej reagować na gaz zaczęło się napędzać i to dość solidnie napędziłem tylko albo i aż do 160, i tak kilka razy wszystko pięknie i ładnie, nawet gdy puściłem go na biegu na tej obwodnicy praktycznie na 5 biegu toczył się do prędkości 20 ?
Miałem problem z szarpaniem na biegu przy puszczonym gazie, tu silnik do 20 nawet nie drgnął. Wszystko było pięknie i ładnie, jeździłem jeszcze trochę i dalej było wszystko dobrze do zgaszenia samochodu, postał jakieś 20 min zapaliłem i znów zrobiło się takie mułowate, znów telepało na 5 biegu przy puszczonym gazie w granicy prędkości 40-50.

A teraz pytanie.
Czy dobrze mogę obstawiać ze jest problem z wtryskiwaczami, ze się zawieszają, bądź źle wtryskują paliwo ?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 24 lis 2012, 15:20

Sprawdz oporność wtrysku sterującejo, mialem tak samo że szedl do 120 i wiecej niechciał i strasznie słabo zbierał sie. I miał kilka razy tak ze chodził dobrze. Na desce świecił mi sie check.

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 24 lis 2012, 20:21

Skoro coś ci się zrobiło nagle to sprawdź kostkę do przepływomierza i n75. Raczej to elektronika. Do zrobienia log dynamiczny grupy 004 i 011 w Vagu.

[ Dodano: 2012-11-24, 20:22 ]
Pod warunkiem że to Pierburg.

Awatar użytkownika
ignac112
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 740
Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
Kontakt:

Post autor: ignac112 » 27 lis 2012, 18:37

Objawy wtrysku sterującego:
zapala się check engine i audik reaguje na gaz i jedzie jak 1.6 d. Gdy check engine się nie pali audik idzie jak zły.
Ps. moje 1z idzie 190km/h, więc 160km/h to chyba nie dużo

Kamil91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 09 lis 2012, 19:52

Post autor: Kamil91 » 27 lis 2012, 20:09

Jest tak zaworek n75 przy 1 odpaleniu pocykał 10 razy i przestał, przy kolejnym odpaleniu pocykał troche dluzej i przestał, przy kolejnym odpaleniu cykał ładnie i nagle miedzy cyknieciami były coraz dluzsze przerwy az przestał. On powinien cykać cały czas ?

Patrzyłem na sztange podczas dawania gazu i wkrecania nawet nie drgnęła, hmmm gdzies w innym temacie wyczytałem ze jezeli od n75 odlacze niebieski i czerwony przewod i je polacze to mozna sprawdzic czy sztanga ruszy sie.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 27 lis 2012, 20:20

Kolego gdy zmostkujesz czerwony z niebieskim i się przejedziesz i bd lepiej się auto zbierało to bd n75 do wymiany najlepiej jakbyś miał wziąść od kogoś na podmiankę. sztanga przy gazowaniu powinna się poruszyć. a z cykaniem to różnie jednym cyka innym nie ;-)

Marcin11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 06 mar 2012, 06:08
Lokalizacja: warm-maz Gołdap

Post autor: Marcin11 » 27 lis 2012, 20:28

sztanga rusza się pod obciążenien a nie na biegu jałowym tego tak nie sprawdzisz , gdzieś tak czytałem na forum, poza tych objawów to raczej n 75 ci padł :oops:

Kamil91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 09 lis 2012, 19:52

Post autor: Kamil91 » 27 lis 2012, 20:33

Gdzies w innym temacie wyczytałem ze przez ten zaworek moze gwizdac turbina to mozliwe ?

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 27 lis 2012, 20:36

Na postoju ja depniesz do deski to też ma się poruszyć kolego.

Marcin11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 06 mar 2012, 06:08
Lokalizacja: warm-maz Gołdap

Post autor: Marcin11 » 27 lis 2012, 20:40

wiem że jak ręka dobrze ją się ją pociągnie to się ruszy, trzeba trochę siy :-P

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 lis 2012, 21:43

bozmek pisze:Na postoju ja depniesz do deski to też ma się poruszyć kolego.
Kamil91 pisze:Jest tak zaworek n75 przy 1 odpaleniu pocykał 10 razy i przestał, przy kolejnym odpaleniu pocykał troche dluzej i przestał, przy kolejnym odpaleniu cykał ładnie i nagle miedzy cyknieciami były coraz dluzsze przerwy az przestał. On powinien cykać cały czas ?

Patrzyłem na sztange podczas dawania gazu i wkrecania nawet nie drgnęła, hmmm gdzies w innym temacie wyczytałem ze jezeli od n75 odlacze niebieski i czerwony przewod i je polacze to mozna sprawdzic czy sztanga ruszy sie.
.Podepnij manometr i zmierz doładowanie 8-) A nie kombinujesz ze sztangą i cykającym dłużej lub krócej zaworkiem ,bo cię te testy do żadnych konkretnych wniosków nie doprowadzą ...Jednym n75 cyka głosniej u innych prawie go nie słychać ...
bozmek pisze:Na postoju ja depniesz do deski to też ma się poruszyć kolego.
Test z piłowaniem na postoju kompletnie bez sensu ;-) bo na jałowym biegu cięzko uzyskać powyżej 0,5 bara ,a sztanga przy niższym cisnieniu się praktycznie nie ruszy. Jak już ktoś chce sprawdzić czy się klapa otwiera i zamyka prawidłowo ,to odkrecamy gruszkę i sprawdzamy ...a samą gruszkę pod spręzarkę i przy ok.0,6 bara powinna zacząć się ruszać

Kamil91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 09 lis 2012, 19:52

Post autor: Kamil91 » 27 lis 2012, 22:30

jaka opornosc powinien miec wtrysk sterujacy ? <urodziny>

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 28 lis 2012, 15:40

Kamil91 pisze:jaka opornosc powinien miec wtrysk sterujacy ? <urodziny>
80-120 om

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl