[B4 ] auto stało sie mułowate
[B4 ] auto stało sie mułowate
A wiec sprawa wygląda tak.
Jako że moje auto zrobiło się bardzo mułowate i nie miało ochoty się napędzać a jak już pojawiała się ta ochota to napędzało się ale 100-110 i dalej nie miało ochoty ciężko było napędzić się nawet i do takiej prędkości.
Dziś jako ze trochę miałem czasu i jechałem po obwodnicy Mińska mazowieckiego w jedna stronę auto nie chciało się napędzić 110 i koniec chęci wiec przejechałem całą obwodnice z prędkością 110, gdy dojechałem do końca i zawróciłem w stronę warszawy dalej nie miało ochoty się zbierać dalej jechałem 110, aż tu nagle coś szarpnęło i auto ożywiło się nagle zaczęło agresywniej reagować na gaz zaczęło się napędzać i to dość solidnie napędziłem tylko albo i aż do 160, i tak kilka razy wszystko pięknie i ładnie, nawet gdy puściłem go na biegu na tej obwodnicy praktycznie na 5 biegu toczył się do prędkości 20 ?
Miałem problem z szarpaniem na biegu przy puszczonym gazie, tu silnik do 20 nawet nie drgnął. Wszystko było pięknie i ładnie, jeździłem jeszcze trochę i dalej było wszystko dobrze do zgaszenia samochodu, postał jakieś 20 min zapaliłem i znów zrobiło się takie mułowate, znów telepało na 5 biegu przy puszczonym gazie w granicy prędkości 40-50.
A teraz pytanie.
Czy dobrze mogę obstawiać ze jest problem z wtryskiwaczami, ze się zawieszają, bądź źle wtryskują paliwo ?
Jako że moje auto zrobiło się bardzo mułowate i nie miało ochoty się napędzać a jak już pojawiała się ta ochota to napędzało się ale 100-110 i dalej nie miało ochoty ciężko było napędzić się nawet i do takiej prędkości.
Dziś jako ze trochę miałem czasu i jechałem po obwodnicy Mińska mazowieckiego w jedna stronę auto nie chciało się napędzić 110 i koniec chęci wiec przejechałem całą obwodnice z prędkością 110, gdy dojechałem do końca i zawróciłem w stronę warszawy dalej nie miało ochoty się zbierać dalej jechałem 110, aż tu nagle coś szarpnęło i auto ożywiło się nagle zaczęło agresywniej reagować na gaz zaczęło się napędzać i to dość solidnie napędziłem tylko albo i aż do 160, i tak kilka razy wszystko pięknie i ładnie, nawet gdy puściłem go na biegu na tej obwodnicy praktycznie na 5 biegu toczył się do prędkości 20 ?
Miałem problem z szarpaniem na biegu przy puszczonym gazie, tu silnik do 20 nawet nie drgnął. Wszystko było pięknie i ładnie, jeździłem jeszcze trochę i dalej było wszystko dobrze do zgaszenia samochodu, postał jakieś 20 min zapaliłem i znów zrobiło się takie mułowate, znów telepało na 5 biegu przy puszczonym gazie w granicy prędkości 40-50.
A teraz pytanie.
Czy dobrze mogę obstawiać ze jest problem z wtryskiwaczami, ze się zawieszają, bądź źle wtryskują paliwo ?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Jest tak zaworek n75 przy 1 odpaleniu pocykał 10 razy i przestał, przy kolejnym odpaleniu pocykał troche dluzej i przestał, przy kolejnym odpaleniu cykał ładnie i nagle miedzy cyknieciami były coraz dluzsze przerwy az przestał. On powinien cykać cały czas ?
Patrzyłem na sztange podczas dawania gazu i wkrecania nawet nie drgnęła, hmmm gdzies w innym temacie wyczytałem ze jezeli od n75 odlacze niebieski i czerwony przewod i je polacze to mozna sprawdzic czy sztanga ruszy sie.
Patrzyłem na sztange podczas dawania gazu i wkrecania nawet nie drgnęła, hmmm gdzies w innym temacie wyczytałem ze jezeli od n75 odlacze niebieski i czerwony przewod i je polacze to mozna sprawdzic czy sztanga ruszy sie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
bozmek pisze:Na postoju ja depniesz do deski to też ma się poruszyć kolego.
.Podepnij manometr i zmierz doładowanie 8-) A nie kombinujesz ze sztangą i cykającym dłużej lub krócej zaworkiem ,bo cię te testy do żadnych konkretnych wniosków nie doprowadzą ...Jednym n75 cyka głosniej u innych prawie go nie słychać ...Kamil91 pisze:Jest tak zaworek n75 przy 1 odpaleniu pocykał 10 razy i przestał, przy kolejnym odpaleniu pocykał troche dluzej i przestał, przy kolejnym odpaleniu cykał ładnie i nagle miedzy cyknieciami były coraz dluzsze przerwy az przestał. On powinien cykać cały czas ?
Patrzyłem na sztange podczas dawania gazu i wkrecania nawet nie drgnęła, hmmm gdzies w innym temacie wyczytałem ze jezeli od n75 odlacze niebieski i czerwony przewod i je polacze to mozna sprawdzic czy sztanga ruszy sie.
Test z piłowaniem na postoju kompletnie bez sensu bo na jałowym biegu cięzko uzyskać powyżej 0,5 bara ,a sztanga przy niższym cisnieniu się praktycznie nie ruszy. Jak już ktoś chce sprawdzić czy się klapa otwiera i zamyka prawidłowo ,to odkrecamy gruszkę i sprawdzamy ...a samą gruszkę pod spręzarkę i przy ok.0,6 bara powinna zacząć się ruszaćbozmek pisze:Na postoju ja depniesz do deski to też ma się poruszyć kolego.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko