[Halski] Moje audi 80 B4 Cabrio 2.3 NG RH zw1 17[Halski]
No niestety wystaje. Sam nie rozumiem... ;/ Wewnetrzna strona felgi z tylu opiera sie o wahacz i amortyzator, tzn ociera jak krecisz kolem. Wiec musze tak czy tak dac dystans minimum 0,5cm. A za nadkole wystaje okolo centymetra. Wiec to juz jest ponad max na tył. A co do uszkodzonej felgi jest juz wyprostowana koszt 50zl. Teraz sie poleruje koszt 20zl. )
Ostatnio zmieniony 01 gru 2012, 21:16 przez H4lski, łącznie zmieniany 1 raz.
nie jestem ekspertem ale dla mnie to troche dziwne ze przy 9,5j felga wystaje poza blotnik i jednoczesnie opiera sie o wahacz :roll:
Ostatnio zmieniony 01 gru 2012, 21:16 przez bendek88, łącznie zmieniany 1 raz.
michalo Zdaje sobie z tego sprawe. i tym sie nie martwie.
Rh zw1 4x100
Tył 9,5j , opona 215/40/17 , dystans 0,5cm przelotowy, Wywiercony przegwintowany nowy rozstaw w piescie. 4x100. wypchne ja tylko jeszcze pol cm.
Przod 8 cali ale wyglada jak 9 bo rant ma dwa zalamania. opona 195/40/17, dystans okolo 2,5cm zmieniajacy rozstaw z 4x108 na 4x100. chce by wystawala pol cm.
Rh zw1 4x100
Tył 9,5j , opona 215/40/17 , dystans 0,5cm przelotowy, Wywiercony przegwintowany nowy rozstaw w piescie. 4x100. wypchne ja tylko jeszcze pol cm.
Przod 8 cali ale wyglada jak 9 bo rant ma dwa zalamania. opona 195/40/17, dystans okolo 2,5cm zmieniajacy rozstaw z 4x108 na 4x100. chce by wystawala pol cm.
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
to ile ma zalaman rant nie ma znaczenia bo jest wiele rodzaji rstep rantow, zmierz odleglosc w cm pomiedzy kantami felgi gdzie miesci sie opona (nie po zewnetrznych stronach felgi) przelicz w telefonie ile Ci wychodzi cali... dobre rozmiary opon przygotowales, choc ja bym osobiscie na tyl probowal wrzucic 205/40 a z przodu zmeinil rant od razu, ale o tym chyba juz pisalem...
i jeszcze raz napisz, czy przy tym 9,5" felga Ci wystaje i opiera sie o wahacz belki? przy et 36 i szerokosci 9,5" felga powinna przechodzic na milimetry z belka, a kolumna amortyzatora i tak jest wystrczajaco zdystansowana nawet przy 18" feldze, z reszta to nie ma wiekszego znaczenia, bo dobrze dzialasz ze wszystko mierzysz sobie sam a nie prosisz o dokladne dane przed przymiarkami, teria to jedno i rzeczywistosc to drugie, czekam az wszystko bedzie skompletowane
pozdro
i jeszcze raz napisz, czy przy tym 9,5" felga Ci wystaje i opiera sie o wahacz belki? przy et 36 i szerokosci 9,5" felga powinna przechodzic na milimetry z belka, a kolumna amortyzatora i tak jest wystrczajaco zdystansowana nawet przy 18" feldze, z reszta to nie ma wiekszego znaczenia, bo dobrze dzialasz ze wszystko mierzysz sobie sam a nie prosisz o dokladne dane przed przymiarkami, teria to jedno i rzeczywistosc to drugie, czekam az wszystko bedzie skompletowane
pozdro
Kolczat, tak jak mowisz. Felga jest na milimetry z wahaczem. Czyli brakuje milimetr do wahacza. Bez dystansu. I ociera jak się kreci kołem. Gdy nawierce drugi rozstaw postaram sie obsadzic bez dystansu. A przod sie kreci i jest tak jak mowisz, dobrze na milimetry, ale nie wystaje trzeba ja wypchnac na zewnatrz dystansami. okolo 2,5cm. A mierze dlatego ze sie nie znam na tych wymiarach.. ;] Jutro wierce rozstaw. Mysle by to zrobic tak. Kupic pierscien centrujacy na felge zalozyc ja i przekrecic na wolne pola odrysowujac miejsca gdzie wiercic. Tak malo profesjonalnie ale bedzie precyzyjnie.
Ostatnio zmieniony 01 gru 2012, 21:18 przez H4lski, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolejny mod z felgami by wszystko grało.
Wywierciłem z tatą i jego znajomym nowy rozstaw śrub 4x100 na tył. Okazało się że felga nie wystaje!! Na milimetry się zmieściła! Wiec 0,5 cm dystansu na tył. Jesli chodzi o dystans na przod to ostateczna decyzja 2cm.
Przod, mierzyłem i okazało się że felga to 8,5J a nie 8! Wiec zmiana decyzji jesli chodzi o opony.
Zamowilem te.
215/40/17
http://moto.allegro.pl/maxxis-victoria- ... 82634.html
205/40/17
http://moto.allegro.pl/maxxis-victoria- ... 89345.html
Jesli chodzi o czujnik. Wymienilem na BOSCHA, podobno był tylko w jednej hurtowni, kosztował 120zł. Samochód na zimnym silniku lata! Pomogło!! Jest idealnie. Ten który był w samochodzie był MADE IN ITALY ale czy boscha nie wiem. Ale kostka sie na nim ruszala. Byl urwany.
Zdjecia z modów.
Na zdjeciach widac Spray żółty którym zostaną pomalowane zaciski.
Wywierciłem z tatą i jego znajomym nowy rozstaw śrub 4x100 na tył. Okazało się że felga nie wystaje!! Na milimetry się zmieściła! Wiec 0,5 cm dystansu na tył. Jesli chodzi o dystans na przod to ostateczna decyzja 2cm.
Przod, mierzyłem i okazało się że felga to 8,5J a nie 8! Wiec zmiana decyzji jesli chodzi o opony.
Zamowilem te.
215/40/17
http://moto.allegro.pl/maxxis-victoria- ... 82634.html
205/40/17
http://moto.allegro.pl/maxxis-victoria- ... 89345.html
Jesli chodzi o czujnik. Wymienilem na BOSCHA, podobno był tylko w jednej hurtowni, kosztował 120zł. Samochód na zimnym silniku lata! Pomogło!! Jest idealnie. Ten który był w samochodzie był MADE IN ITALY ale czy boscha nie wiem. Ale kostka sie na nim ruszala. Byl urwany.
Zdjecia z modów.
Na zdjeciach widac Spray żółty którym zostaną pomalowane zaciski.
Ostatnio zmieniony 01 gru 2012, 18:18 przez H4lski, łącznie zmieniany 2 razy.